@Beebylove oei pittig hoor die HG. Dan gaat de tijd helemaal zo langzaam. Mijn moeder heeft bij iedere zwangerschap HG gehad. En bij de laatste heeft ze acupunctuur gedaan. Heeft onwijs goed geholpen. Misschien nog iets om te overwegen?
Uitgerekende datum **Januari** 1 januari - Xavv -26 jaar - 1e kindje - verrassing - Meelanor - 30 jaar - 3e kindje - meisje 3 januari: - Blosjes - 38 jaar - 2e kindje - meisje 6 januari: - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen 10 januari: - Doortje1986 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 11 januari: - Bien1990 - 28 jaar - 2e kindje - meisje - ing87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 januari: - 14 januari - 33 jaar - 2e kindje - meisje 18 januari: - kleineM - 42 jaar - 2e kindje - meisje 22 januari: - veldboeket - 33 jaar - 2e kindje - jongetje 25 januari: - DN2017 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 28 januari - suuz09 - 32 jaar - 3e kindje - geheimpje 30 januari: - moppie1992 - 26 jaar - 2e kindje - meisje **Februari** 4 februari: - Meisje93 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 6 februari: - Cindy1977 - 41 jaar - 3e kindje - meisje 13 februari: - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje 18 februari: - Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - jongen 19 februari - rl84 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 20 februari: - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje - meisje 24 februari: - beebylove - 32 jaar - 2e kindje - meisje
@Solbol & @wafelijzer gefeliciteerd dames! Geniet van jullie kleintjes. @Beebylove herken t wel ( geen hernia of Hg) maar wel ook veel lichamelijke ongemakken.Dan nog een stukje psychische (na vorige zwangerschap onverklaarbaar reden zoontje overleden met 21wk zwangerschap) Dit maakt hrt deze zwangerschap erg pittig voor mij.Zit er ook vaak echt doorheen. We moeten nog ff.T eind is in zicht.
Goedenmorgen, Pfffff wat een rot nacht meer wakker gelegen dan geslapen en laat in de avond / nacht ineens vanaf borst tot in me benen heel onrustig / zenuwachtig gevoel trok gelukkig na uur anderhalf uur wel weer weg, maar wat is dat een naar gevoel en dan je draai niet kunnen vinden in bed. Al een paar nachten dat ik wat slechter slaap of vanaf 4/5 uur wakker ben en moeilijk in slaap kom. Van mij mag ze wel vanaf eind week 37 komen maarja de tijd zal het leren. Sorry voor mijn klaag berichtje maar slecht slapen herken ik niet van me vorige zwangerschap verder totaal geen klachten eigenlijk alleen een heel erg bewegelijk meisje Naja is ook niet echt erg Hihih, begin wel te merken dat ik steeds meer harde buiken krijg sinds deze week en dat ze pijnlijker worden vanaf nu maar stapje terug doen. Vandaag bed maar alvast omhoog zetten en commode nog in elkaar zetten en als goed is volgende week kerstboom eruit en box erin Hihih. Kan niet wachten tot ze er is
Ja dat is heel heftig. Dus heel logisch dat je het moeilijk hebt. Neem aan dat ze t extra on dr gaten houden?! Maar t komt goed nu. En gelukkig ben je er bijna
Ik ben even in t zkh en lig aan de ctg. Voelde sinds gisterochtend de kleine niet echt meer en als ik dr voelde was t niet echt krachtig. Terwijl ze normaal stikdruk is en pijnlijke schoppen geeft. Maar toen ik belde begon ze ineens daarna weer te dansen maar toch maar even voor de zekerheid laten checken. Beter een keer te veel dan te weinig
Ja gelukkig wel ze was denk even dr koffers aan t pakken voor de verhuizing ze was in t zkh ineens lekker actief en krachtig. Heb nog een echo gehad en vruchtwater was ook nog prima Nu ze me zelfs weer pijnlijke trappe aan t geven... het is ook nooit goed
Gelukkig maar. Hier vandaag rustig dagje. Opzich wel fijn, want dan kan alles even minder beurs worden haha
Das ook wel eens lekker jah. Mn ribben zijn inmiddels alweer beurs getrapt. Maar heb hebben idd een dagje rust gehad.
Ik ben het ook helemaal kwijt Hoe ze ligt. Ene keer denk ik ze is gedraaid, maar andere keer denk ik nou voel toch een hoofdje bij mn rib weer. En weer zeurende menstruatie pijn onderin mn buik tot onder in mn kruis zeg maar. Denk dat er wel geprobeerd word in te dalen ofzo
Hier ook een super druk meisje. Vannacht heel slecht geslapen omdat ze zo extreem druk was. Ik zou daarom ook snel aan de bel trekken als ik haar minder zal voelen.
Ja gelukkig wel, heb iedere 2 WK controle.Ma dan nog het onbezorgd zwanger zijn is er voor mij niet meer bij.En dat heeft lichamelijk z.n uitwerking dat dit dus m.n 3e zwangerschap is en dan nog stukje psychisch omdat t geen roze wolk is.maar indd we zijn der bijna
Ja dat onbezorgde zit er dan niet meer bij he. Hier 2x van dichtbij mee gemaakt dat een vriendin dus kindje verloor. Dan sta je er ook wel even anders in, maar nog niet zoals dat je het zelf mee maakt. Nog even en dan is t voorbij voor je en heb je je kindje