Super lief je reactie! Ik zat er toen echt helemaal doorheen dat is zo gek voor te stellen eigenlijk!
Alvast een hele fijne dag en avond meiden! En ik wens jullie allemaal het mooiste en beste voor 2019!!
Jaaaa allemaal een mooi en gezond 2019 toegewenst. Dat de komende bevallingen goed mogen verlopen en de baby's gezond en wel geboren mogen worden.
Fijne jaarwisseling. Op veel mooie en gezonde 2019 kindjes. Tenzij een van de kindjes nu nog even snel beslist dat het tijd is haha
Fijne jaarwisseling allemaal! Ben benieuwd of er nog kindjes op de valreep in 2018 geboren worden of juist op 1 januari.
Hele fijne avond en jaarwisseling allemaal!! Geniet er lekker van! Hier blijft alles denk ik gewoon rustig. Wie weet moeten we snel snel naar het ziekenhuis om te bevallen maar dat zal wel meevallen Wel heel moe vandaag, hoop dat ik het vol hou
Jullie ook een fijne jaarwisseling! Hier is het behoorlijk rustig dus ik verwacht geen 2018-baby meer..
Haha Ja je weet maar nooit he Ik ben ook moe dus weet ook niet of ik 12uur haal om wakker te blijven. Ben ook niet in de jippie stemming door overlijden van een oom dit weekend heel plots. Is gaan slapen en niet meer wakker geworden. Dus we beginnen het nieuwe jaar straks met een begrafenis. Dus vind t allemaal wel best. Hebben wel wat lekkere dingen gehaald, maar tot nog toe ben ik de hele dag misselijk dus kans dat t enkel een stukje fruit word
Gecondoleerd @Baby Love wat verdrietig! Vandaag uitgerekend @Xavv en @meelanor En @Blosjes jij bijna! Spannend