Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Goedemorgen dames!! Hoe gaat het hier??
    @Blosjes jouw dag vandaag Haha
    En @meelanor en @Xavv hoe gaat t met jullie?

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hier vanacht veel pijnlijke krampen gehad werd er wakker van maar t is nu weer weg:$ wel heel mn darmen leeg :cool: maar goed hopelijk is t niet voor niets en is de bbm wat verstreken of wat ontsluiting. :) bij de andere zat ik bij de eerste keer toucheren op 9 cm (en ik was nog grapjes aan t maken):eek: en op 5 cm :cool:

Maar ik heb t gevoel dat dit meisje t me met de bevalling goed lastig gaat maken :p we gaan t wel zien.

Vanmiddag naar de voetreflextherapeut wie weet helpt t een beetje en anders lekker even een ontspannen voetmassage kan geen kwaad.

Morgen weer voor controle naar de vk maar ik wil liever dat de vk gewoon naar mij komt (omdat t begonnen is:p)

kleineM en Blosjes vinden dit leuk.
  3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Daar gaan we voor dat ze naar jou komt ok

4. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

Gelukkig nieuwjaar!

Hoe is het met de "bijna klaar" dames?

Hier controle gehad.

Ze is omgedraaid en ligt nu volledig diep ingedaald en vast. Dus dat is super! Bloeddruk was iets aan de hoge kant dus deze week even een tussen check.

kleineM en meelanor vinden dit leuk.
  5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Fijn dat ze is ingedaald :) hopelijk blijft je bloeddruk een beetje stabiel :)

6. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hier alles nog rustig! Maandag met de controle gesproken over strippen as maandag of dinsdag.. verder denk ik dat de kleine baby nog lekker op zich laat wachten, zit lekker warm bij mama in de buik:oops:

Gisteren wel 2x steken onder me ribben, smiddags en savonds.. verder nog niet echt voorweeen.. ben wel blij dat de dagen voorbij zijn, ontzettend moe dus nu lekker rustig aan en helemaal niks meer doen! Daarnaast afgelopen dagen verkouden geworden, echt een drama.. met inslapen niet echt handig.. keelpijn, last van de oren.. dus nu goed aansterken met rust, als ik nu beval ben ik al moe voordat de bevalling begint:eek:

@Blosjes alles nog goed en rustig bij jou??

En bij de andere meiden?

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @Xavv het schijnt datbje verkoudheid even verdwijnt als je moet bevallen maar is niet fijn om er zo aan te beginnen. Hopelijk snel over.

Ik ben idd ook echt heeeel moe. Vandaag een keertje mogen uitslapen. Mn man heeft de kids naar mn moeder gebracht al heeeel vroeg dus ik kon lekker ff uitslapen na een onrustige nacht.

Zal maar eens uit bed komen, maar ik wilde nog even genieten van t uitslapen nu t nog kan:cool::D

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @meelanor Hopelijk helpt de massage wat!
    Heerlijk hoor dat uitslapen. Doet een mens vaak veel goeds.

@Nieuwsgierigbijtje Wat fijn dat ze omgedraaid is! En nu zo blijven liggen. :D

@Xavv heh daar zit je nu niet op te wachten.
    Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

9. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    @meelanor @Xavv @Blosjes Spannend! Jullie kleintjes kunnen nu elk moment komen. Ik wil jullie iig alvast heel veel succes wensen.

Mijn zoontje is met 40.6 weken geboren en weet nog hoe slopend die laatste dagen kunnen zijn als je over de 40 weken grens gaat.

@Nieuwsgierigbijtje Fijn dat jullie kleintje gedraaid is.

Ik heb vandaag een groeiecho, dus ben ook erg benieuwd. Bij de vorige controle lag hij/zij nog in stuit, maar volgens mij is dat niet meer het geval. Heb ook een placenta lokalisatie, omdat deze de vorige keer te dicht bij de baarmoedermond lag.

Blosjes vindt dit leuk.
  10. ing87

ing87 Actief lid

24 jun 2014
    202
    160
    43
    Wat blij dat we de feestdagen voorbij zijn.:D:thumup:
    Hier ook sinds vorige week al goed verkouden, dochter was verkouden en grieperig voor kerst. En sinds de zwangerschap heb ik alles ook zo te pakken. Voel me sinds vanmorgen weer iets beter. Alles komt weer wat los.
    Heb wel het idee dat het een beetje aan het rommelen is, vaak menstruatie achtige krampen. En gisteren middag had ik zo'n last van mijn rug, hele erge steken pijnscheuten. Dat ik echt even niet wist waar ik het zoeken moest, en veel harde buiken. Maar na een uur verdween het ook even.
    Vl lichtelijk in paniek, wou al bijna de koffer maar vast in de auto zetten haha.
    Vandaag ook wel met vlagen last van de rug, maar niet zo extreem.
    Met mijn dochter nooit last gehad van dit soort pijnen/voorweeen? (Weet ook niet of het zo moet noemen) daar begon de bevalling spontaan met breken van de vliezen.

11. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    @Xavv wat vervelend dat je juist nu verkouden bent geworden, niet fijn als je nog een beetje bij wilt tanken voor de bevalling en de gebroken nachten straks. Hopelijk knap je snel op!

@meelanor dat klinkt toch al wel als voorwerk. Spannend hoor! Laten we inderdaad hopen dat de vk naar jou komt vandaag of morgen ;)

@ing87 dat was dus ook even spannend. Wie weet heb je nu al wel wat ontsluiting. Ik ben ook niet bekend met pijnlijke voorweeën, maar je zal niet voor niets pijn hebben gehad denk en hoop ik!

Hier is alles nog rustig. Ik slaap alleen de laatste weken erg slecht 's nachts. Vandaag is vriend weer aan het werk en zoon een dag naar de BSO, dus ik heb een heerlijk dagje voor mijzelf. Boodschappen heb ik vanmorgen gedaan, dus zometeen even lekker op mijn bedje wat slaap proberen in te halen!

12. Doortje1986

Doortje1986 Actief lid

20 feb 2017
    116
    120
    43
    NULL
    NULL
    Hier vanochtend 2x flinke krampen. Nu weer over. Zullen wel wat voorweeen zijn? Ook meer afscheiding. Ben benieuwd.

Blosjes vindt dit leuk.
  13. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Dat zou natuurlijk zomaar kunnen. Spannend hoor!

14. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik kom mij hier stilletjes aan aanmelden
    Overmorgen ben ik 30 weken maar aangezien ik al moet rusten en alles hier heel laag zit zal meneer zich waarschijnlijk wel vroeger aanbieden

15. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Uitgerekende
    datum

**Januari**

1 januari
    - Xavv -26 jaar - 1e kindje - verrassing
    - Meelanor - 30 jaar - 3e kindje - meisje
    3 januari
    :
    - Blosjes - 38 jaar - 2e kindje - meisje
    6
    januari:
    - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen
    10 januari:
    - Doortje1986 - 32 jaar - 1e kindje - meisje
    11
    januari:
    - Bien1990 - 28 jaar - 2e kindje - meisje
    - ing87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen
    17 januari:
    - 14 januari - 33 jaar - 2e kindje - meisje
    18 januari:

- kleineM - 42 jaar - 2e kindje - meisje
    22 januari:

- veldboeket - 33 jaar - 2e kindje - jongetje
    25 januari:
    - DN2017 - 26 jaar - 1e kindje - jongen
    28 januari

- suuz09 - 32 jaar - 3e kindje - geheimpje
    30 januari:

- moppie1992 - 26 jaar - 2e kindje - meisje

**Februari**

4 februari:
    - Meisje93 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing
    6 februari:

- Cindy1977 - 41 jaar - 3e kindje - meisje
    13 februari:
    - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje
    18 februari:

- Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    19 februari

- rl84 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing
    20 februari:
    - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje -
    meisje
    24 februari:
    - beebylove - 32 jaar - 2e kindje - meisje

** Maart **

11 maart:

- Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje - verrassing
    15 maart:
    - dansprinsesje - 30 jaar - 1e kindje - jongen

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    succes bij de echo @Elvira5
    Hopelijk is de placenta mooi omhoog gekomen.

Spannend @ing87
    Hopelijk zet het spoedig door.

@Blosjes geniet van je dag alleen!

Zou kunnen ja.
    Spannend! :)

Welkom!
    Heb je bedrust? Of zoveel mogelijk rust nemen.

Elvira5 en Blosjes vinden dit leuk.
  17. Dansprinsesje

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb bedrust gehad maar nu is het zoveel mogelijk rusten, maar mag wel eens naar de winkel gaan

18. suuz09

suuz09 Bekend lid

14 jan 2009
    712
    272
    63
    Hier vandaag de laatste groeiecho gehad. Baby weegt ongeveer 2345 gram, hoofdje en buik rond de p10 en benen deze keer rond de p60. Ctg, Doppler en vruchtwatermeting was weer prima en ben uit de thuismonitoring. Baby ligt nog erg hoog en baarmoedermond was nog lang.
    Ik word ingeleid tussen de 38 +0 en 38 + 4, waarschijnlijk eerst balloncather, nachtje slapen en dan vliezen breken. Volgende week voelt gyn of er al ontsluiting is maar hij verwacht het niet omdat baby nog hoog ligt. Heeft zelfs nog genoeg ruimte om te draaien.

19. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Allemaal de beste wensen

Morgen alweer 40 weken ben benieuwd wanneer onze boy zich gaat melden
    Vandaag al 2 keer flinke kramp gehad

20. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Jij ook morgen 40 weken, leuk! Hoop voor je dat jullie kleine mannetje zich snel meldt!

Deel Deze Pagina