@kleineM, dat was dus even schrikken zeg. Gelukkig geen vruchtwater. Hopelijk valt de uitslag ook mee, en is het makkelijk te behandelen. @meelanor, de eerste cm is er, hopen dat het snel doorzet Hier vandaag de laatste controle op het zh gehad, volgende week dinsdag staat de keizersnede gepland. Spannend we kunnen af gaan tellen. Maar vandaag lag meneer dus ineens met zijn hoofdje netjes naar beneden lekker eigenwijs kind haha
Wordt heftiger, begin ze in mn rug te voelen en kan ze niet meer negeren. Kleine meid nog niet ingedaald dus ben benieuwd wat dat nog voor effect heeft
Spannend hoor! Hier sinds een week ziekenhuis vrij,alleen me suikers zijn sinds 2 dagen behoorlijk hoog,dus morgen maar even contact opnemen. Volgende week voor het eerst naar de gyn en kijken of ik terug mag naar de verloskundige. Ik denk het helaas niet, veel vruchtwater, 2 weken voor op groei en suikerwaardes laatste dagen niet goed. Ook volgende week voor het eerst naar de internist voor zwangerschapssuiker. Sinds vandaag druk aan het opruimen en ga ik morgen beginnen met wassen, denk dat de nesteldrang is aangekomen normaal hou ik niet van opruimen. Ook de laatste dingen gekocht vandaag.
Oh @Bien1990 wat spannend! Het is nu dus echt begonnen. Heel veel succes en hopelijk heb je snel je kleine meisje in je armen!
Voor de meiden die nog wat leesvoer willen hebben... het is een oud topic maar want een heerlijke grappige en bijzondere bevallingsverhalen staan erin. Zo jammer dat hij gesloten is: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/genante-en-memorabele-bevallingsverhalen.180628/
Ze is er! Geboren om 3.05 vannacht, heerlijk in bad. Laatste 5 cm ging in 1.5u en werd overvallen door de persweeën (ze zakte ineens naar beneden), maar het was echt een superbevalling. Net thuis, lekker bijkomen en knuffelen!