Yup! Ik heb t al 2 weken nu. Misschien langer. Kwam door t indalen. Baby is nu helemaal ingedaald en ligt ook vast.
Oké dank je wilde het ziekenhuis al bellen, heel irritant gevoel ook moet ik vaak naar de wc dus dacht zelfs aan een blaasontsteking. Ben er helemaal onpasselijk van omdat het gevoel constant is en niet af en toe een steekje.
Als je twijfelt, altijd bellen! T kan zijn dat t bij jou iets anders is. Heb je pijn bij t plassen? Je kan voor de zekerheid bellen..
Indalen van de baby, je bekkenbodem bereid zich voor of verweken van de bmm. Ik heb t ook maar lekker is anders... geef me dan maar weeen die zijn wat minder stekend op 1 punt
Zeker weten kom maar op. Ik werd 2x helemaal zenn va de weeën deed wel zeer maar zat echt in mn eigen space bubbel. Echt gaaf wat je lichaam kan (als alles goed en ontspannen verloopt)
@meelanor ja nu ben jij aan de beurt Ik ga van jullie uit en ga niet bellen ga nu ff proberen te slapen want me nachten zijn de laatste tijd beroerd.
Van mij mag ons meisje nu ook wel komen (net als jullie kids @Xavv en @meelanor). Vandaag hebben we daarom weer even flink gewinkeld, dat hielp ruim 4 jaar geleden ook heel goed om de bevalling van zoon op gang te krijgen! Ik heb nu ook veel meer harde buiken en geregeld steken, dus wie weet begint het hier vannacht opeens, net als destijds bij ons zoontje Afwachten maar weer!
Idd! Wachten duurt nu te lang! Vannacht halfuur flinke “voorweeen” dacht nu gaat t gebeuren maar helaas.. vanochtend moest ik flink naar de wc maar er kwam niks meer maar de drang had ik enorm. Flink aan het rommelen en alleen maar harde buiken gehad vandaag, de kruik is mn beste vriend.. verder in onze baby bubbel geleefd vandaag, nog even naar de Makro maar wilde snel weer naar huis. Ben benieuwd of het door gaat zetten Vl heeft vanaf begin gezegd 5 januari, volgens Z-H en eigen berekeningen zou ik de 4e uitgeteld zijn, we zullen zien
@meelanor ik hoop op een zondagskindje, maar dan moet me lichaam dit ook willen voor nu kan mijn lichaam me goed voor de gek houden. Hoe is het bij jou? Alles rustig of ook al wat beweging??
Af en toe (zoals al weken) een harde buik. Dacht van de week dat t echt begon... maar nu is t echt relatief rustig... nou ja ik weet hoe hectisch t vooe mij na de bevalling kan worden dus nog maximaal 10 dagen rust