Hier een bewogen weekend. Sinds een paar dagen zeurende kies- kaakpijn rechts. Vrijdag toch maar de tandarts gebeld (als klein kind heeft de tandarts geboord zonder het te zeggen en sindsdien raak ik bij de tandarts snel in paniek) en kon dinsdag terecht. De pijn werd steeds erger en hele vrijdagnacht niet geslapen. Ik moest zaterdag vrij houden van mijn zus al een tijdje, dus wist dat ze iets georganiseerd had. Maar ja zat met die pijn, dus toch weekendtandarts gebeld. Uiteindelijk kon ik na wat gedoe einde van de middag terecht, zodat ik eerst naar de verrassing kon. Bleken mijn moeder en zus een high tea/babyshower te hebben georganiseerd met vriendinnen. Echt superleuk en ondanks de pijn heb ik genoten en ben ik hartstikke verwend, nou ja de baby dan haha. Daarna naar de tandarts, leek de achterste kies te zijn waar vanuit de pijn uitstraalde, dus foto's maken. Nou dat ging niet, elke keer zodat dat ding achterin mijn mond kwam, onwijs kokhalzen en sterretjes zien. 3 pogingen gedaan, maar hij kreeg het niet op de foto. En zonder foto kon hij niks. Enige oplossing was een overzichtsfoto, maar die kon hij daar niet maken. Dus uitzingen tot maandag bij mijn eigen tandarts of als het echt niet ging naar een andere spoeddienst (die spoeddienst ben ik eens geweest en niet zo fijn). Hij zei wel het is ontstoken dus wortelkanaalbehandeling of kies trekken. Nou is deze kies al eens afgebroken, dus grote vulling erin en is het mijn achterste kies. Ook is mijn gebit niet in topconditie, dus hij raadde aan om te trekken ipv wortelkanaalbehandeling en dan kroon. Kies is al vrij zwak en dan verleng je iets, maar hij moet er uiteindelijk toch uit. Maar dat wilde hij niet doen zonder foto. Dus naar huis met 4 keer per dag 2 paracetamol en hopelijk zing ik het uit tot maandag eigen tandarts. Dat was een opluchting en teleurstelling tegelijk. Ik zie enorm op tegen het trekken en de napijn, maar zo kan ik ook niet verder. Liefst bij eigen tandarts die mij goed begeleid en weet van mijn angsten. Nog een leuke foto; zoon knuffelt met baby
@suuz09 wat vervelend zeg! Kiespijn is zo'n verschrikkelijke rotpijn. Hopelijk hou je het nog even vol en voel je na het trekken vooral opluchting. Hier helaas weer wakker geworden zonder baby. De enige kramp die ik vannacht had was in mijn kuiten Hoe is het met jullie gegaan vannacht @Xavv, @meelanor en @Olifantje ?
Heeel stom vind ik t zelf... had gedroomd dat t begonnen was. Ik blij... wordt ik wakker #domper @suuz09 ahhh wat rot hopelijk snel en oplossing voor je tandpijn. 1 "voordeel" tandpijn gaat meestal na een paar dagen over ivm je went aan de pijn. Tenminste is bij mij altijd. (Maar t probleem is er dan nog wel een moet wel verholpen worden)
@suuz09 och wat rot dit zeg! Hopelijk blijft de pijn beperkt. Leuke verrassing! Fijn dat je ervan hebt kunnen genieten. Zet hem op meiden!
Hier heb ik (tot vervelends toe) eigenlijk wel best geslapen. Bij elk klein lijntje hoopte ik t maar weer maar helaas.. misschien vandaag nog maar ben er bang voor, het zal wachten zijn op het strippen ben ik bang @meelanor wat een rot droom! Vooral op dit moment dat je zo aan het wachten bent. @suuz09 snap dat t niet handig is zo in het weekend die onwijze kiespijn!! Maar wat lief dat ze iets voor je hebben georganiseerd!
Ahhhhhh nog steeds geen baby?! Word je trouwens ingeleid als het niet zelf begint? En dan bij 41 of 42 weken? Hier nog niks hoor buiten een paar harde buiken.. Jullie zijn eerst aan de beurt denk ik Stomme banner “Je bent er”.. waar dan?!
Nee, hoor nog steeds niets helaas. Ik word dinsdag gestript (als het dan kan). Over inleiden is nog niet gesproken. We wachten het gewoon verder af!
Ik heb sinds een halfuur regelmatige pijnlijke harde buiken die ik wel weg moet puffen. Ze komen elke 2 minuten Zal het een begin zijn?
Hier rommelt t ook af en aan maar niet echt regelmatig en intensiteit neemt ook af. Verder... hier echt ook een drama avond (kunnen er nu om lachen maar t was echt een slechte scene van een komedie film) zal hem zo even schrijven.