@Danty88 wat zielig. Arm kleintje! We hebben het hier nog niet gehad, en zie er ook echt niet naar uit...alle 6 tegelijk. Hopelijk is je kleine er gauw bovenop. @bijnamama1988 Balen zeg! Maar positief bekeken zie je je kleintje misschien eerder. Ik had m'n laatste controle twee weken terug en ze zeiden dat ze me niet weer hoefden te zien. Toch raar? Niet dat ik nou zo graag wil, maar het gaat hier allemaal zo vreemd vergeleken met NL.
Apart dat ze geen controle meer doen.! @Danty88 zielig zeg die waterpokken. Hier gelukkig nog niet gehad. @Eva2011 jeetje zeg doe je het even rustig aan met heel je huis soppen whaha! En goed van de dokter dat je wat gekregen hebt! Hier even wat wasje vouwen. Stofzuigen. Dan wil ik of even tv kijken lui op de bank of filmpjes uitzoeken van me dochter van baby tot nu alles in map zetten op de pc, maar heb daar niet zo’n zin in bleehh. Liever lui Op de bank hihi
Hier inderdaad juist wekelijks op het eind, voor dat extra beetje controle. Zelfs overmorgen (39w) zit ik nog bij de VK terwijl de ks deze week ook nog gepland is. Omdat ik er niet langer dan een week tussen mag laten.
Whha herkenbaar. Ik moet ok even moet verzamelen om er af te komen en even de was op te ruimen. Kan wel bij alles zeggen doe ik morgen doe ik morgen doe ik morgen!! Maar ja stel dat ik beval?? Dan doe ik het niet morgen whhaa ! En kan er dan niet tegen als het niet gedaan is.
Ik tel de weken af tot ik een broodje rosbief kan eten. Biefstuk zou ik ook wel lusten. En filet american komt straks ook gelijk in de koelkast. Toch wel fijn om voor de feestdagen de 42 weken in de agenda te hebben staan. Ik ga mijn ijzer voorraad dan weer goed aanvullen
Wat zielig he @Danty88! Hier hielpen havermoutbadjes ook goed ter verlichting. @bijnamama1988 hopelijk niets ernstigs maar anders inderdaad in ieder geval uitzicht op snel je meisje in handen. @Lila8 ik vind het toch wel vreemd hoor bij jullie. Ik dacht dat het in de UK ook normaal is dat je nog elke week gezien wordt die laatste weken. Hier wordt vandaag niks gesopt hoor! Haha! En misschien deze hele week wel niet. Alleen beetje wasjes draaien en mocht ik mijn vriend nog zover krijgen dat hij nog wat wil doen maar ik doe niks meer. Komt allemaal wel weer als ik wat beter ter been ben.
Poeh ik heb het gesop ook gestaakt. Het enige wat ik nog doe is de was, vaatwasser en de prullenbak legen. Stofzuigen laat ik ook maar, ligt hier toch amper wat op de grond.
Ik ben vegetariër, maar Mac heeft nu een vegetarische MC chicken! Maar joh, zo'n zin in een flinke lap draadjesvlees bij de hutspot!
@bijnamama1988 ze houden je gelukkig goed in de gaten! @Lila8 dat is ook gek, geen controle meer. @Eva2011 een klein wandelingetje zeg ik ook haha. Wandel 5-10 minuten naar m'n ouders en dan eet ik daar haha. Is goed om de zwaartekracht ff zijn werk te laten doen, misschien komt hij dan haha.
Jij moet rusten met hoge bloeddruk! Iig al helemaal niet gaan poetsen ofzo. Zou eerst morgen eens afwachten bij de vk.
Haha ja ik ben te autistisch voor die incorrecte info op die andere banner hoor Heb ook niet veel beters te doen
Ik heb net gedweild. Straks (vanavond denk ik) de was opvouwen en zo ff de wc poetsen. Maja die is zo vaak gepoetst de laatsts tijd dat het echt meer bijhouden is en dan vind ik het mooi geweest morgen boven stofzuigen en dweilen en woensdag als ik het red de keuken eens bekijken. Maar dan moet ik niet tussendoor bevallen. Zei al tegen rissie dat ik ook de bedden nog moet opmaken maar dat is zon gedoe nu in mn uppie dus dacht aan van t weekend met mn man samen. (Als ik dat red) Wie even lekker netflix moeten opzetten zijn @Eva2011 en @bijnamama1988 Zorg goed voor jullie zelf meisjes en voor de kleintjes in jullie buik. Een ander doet het niet voor je. @Lila8 wat gek zeg dat ze je niet meer hoeven te zien. Ik dacht dat ze in NL laks waren maar dat valt dus nog best mee Owww @Vie87 jouw banner haha. Al 2 dagen overtijd
Haha ja ik ben ook al aan het kijken. Die ene dag maakt eigenlijk niet zo veel uit maar toch eigenlijk ook weer wel haha! Maar ik vind andere banners veel minder leuk.
Je moet je banner ff verwijderen en dan opnieuw naar nodapp gaan en een hele nieuwe code maken. Dan loopt ie weer goed !! @Amelie en @Vie87 je kan gewoon een nieuwe banner maken bij nodapp. Dan doet hij het weer. Alles ff wissen in je handtekening. En bij nodapp een nieuwe aanmaken. @bijnamama1988 idd rustig aan met die hoge bloedruk. Dan maar niet schoon toch haha! Goed dat ze je in de gaten houden!
Ik denk dat het gewoon een hack is van zp om te zorgen dat iedereen hun banners weer gaat gebruiken. Haha! Heb hem ook maar even aangepast. Die paar dagen...