Ben ff terug gaan liggen omdat ik snachts amper slaap en sochtends lukt t vaak wel dus nog even een paar uurtjes geslapen en ben lekker opgeladen. Weeen bleven ieder half uur a 3 kwartier komen in bed dus niets spannends. Bij de eerste was in bed blijven liggen voldoende voor volledige ontsluiting. Bij de 2e moest ik blijven lopen anders stopte t weer. En het begint nu precies op de bevalling van de 2e te lijken. dus hier nu net t hele huis gepoetst want zodra ik stopte, stopte het ook. Win win dus. Nu ff onder de douche om te kijken of de weeen door gaan zetten. Heb ml al naar huis gebelt. Goed nieuws! de vk die ik wilde gaat t waarschijnlijk doen als t vandaag door zet. Zoo fijn geeft mij ook weer rust Hopelijk vanavond mn meisje in mn armen
Wel bijzonder als t vandaag komt ik heb namelijk altijd 8 januari gezegt ivm dat mijn uitgerekende datum obv eisprong was
Ja dat bedoel ik. Die van mij ook net weer beter. Op zich fijn dan is de kans miss kleiner dat het zo snel weer komt
Hoeveel slapen Jullie nog snachts? Ik echt zo slecht. Vorige keer door gemoeten tot bijna 42 week. Trek ik nu echt niet met kleine thuis. We gaan iig met 40 week meteen strippen. Vanaf 41 mag je inleiden hier.
Hier ook rotnachten en dan paar dagen weer goed en dan weer paar slechte nachten, hier strippen ze me ook met 40 weken als dat al kan inverband dat ze bij me man 12 feb alle tanden en kiezen gaan trekken inverband zeer slecht gebit en ben 13 feb 42 weken als ik overtijd ga 30 Jan uitgerekend. Maar van mij mag ze eind van de week al wel komen
Ik had zelf een koortslip gekregen meteen na de bevalling. Alles met mondkapje doen en de ontsmettingsmiddel tot aan mijn oksels. Dat was echt piep!!! Voelde me ook echt geen happy moeder en dan ook nog op de couveuse afdeling al die blikken van andere bah bah. Hopelijk maak ik dat nu niet mee!!!! Ik ga zoonlief niet weg houden bij de baby maar zal wel meer letten op handjes wassen enz. Nachten zijn hier ook ruk. Al heb ik vandaag echt een slaapdag overdag. Ben niet vooruit te branden en voel me ook wat grieperig ofzo.
@meelanor hopelijk zet het door, en heb je de juiste VK Dames ff een andere vraag.Mij leek t wel handig de diepvries vol te maken met al wat kant& klaar maaltijden.Zodat ik die dan maar aan hoef te pakken.Zo heb ik vandaag al spaghetti saus voor 3 x gemaakt. Verder wil ik nog lasagna maken Zijn er hier meerdere die dat doen.En zo ja wat vriezen jullie zoal in? Ff wat ideeën opdoen
Voorgesteld aan man. Maar die wilt het liefst zelf koken. Dus hier geen diepvriesmaaltijden. Eet ook niet graag uit de diepvries, maar volgens mij kan je vrijwel alles aan wereldgerechten in de vriezer doen.
Ow dat heb je nog beter geregeld.Ik weet nog hoe t bij mijn dochter ging.Als t aan mijn man ligt is het dan toch vaak snelle hap.Ik heb dan liever wat "gezonds" Dus dacht eigen gemaakt spaghetti saus hup de vriezer in