Wow snel @kleineM . Van harte gefeliciteerd! Ik vond je juist wel stil maandag hahaha @Veldboeket ik hoop dat jij nu je beeb ook in je armen hebt of druk bezig bent. @DN2017 altijd bellen als je je zorgen maakt. En goed dat je dat hebt gedaan! @Christiana hier ook weer last van mijn borsten en wat Cindy zegt... niet echt nodig hahaha
Klopt ons jochie ligt naast me in het ziekenhuis na een bevalling van 3.5 uur. Heel heftig. Maar ook heel mooi.
Gefeliciteerd @kleineM met de geboorte van jullie dochter en @Veldboeket gefeliciteerd met de komst van jullie zoon. Allebei ook een vlotte bevalling gehad! Nu bijkomen en herstellen en genieten van jullie mooie wonders!
Echt he?!! Het overviel me ook even. Had geeneens voorwerk. Mevrouw had gewoon haast. Op zich prima maar in een half uur van 4 naar 10 cm was echt even heftig , toen was ik eventjes minder zen...We noemen haar nu maar thalice naar de sneltrein
Hier nog steeds alles rustig... tenminste, de dame beweegt volop en gooit haar billen constant van links naar rechts. Ik heb haar al meerdere malen gezegd dat ze buiten de buik een stuk makkelijker met de billen kan schudden maar ze geeft er vooralsnog geen gehoor aan XD
Uitgerekende datum **Januari** 6 januari: - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen 10 januari: - Doortje1986 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 17 januari: - 14 januari - 33 jaar - 2e kindje - meisje 25 januari: - DN2017 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 28 januari - suuz09 - 32 jaar - 3e kindje - geheimpje 30 januari: - moppie1992 - 26 jaar - 2e kindje - meisje **Februari** 4 februari: - Meisje93 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 6 februari: - Cindy1977 - 41 jaar - 3e kindje - meisje 13 februari: - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje 18 februari: - Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - jongen 19 februari - rl84 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 20 februari: - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje - meisje 24 februari: - beebylove - 32 jaar - 2e kindje - meisje ** Maart ** 6 maart: - Eikeboompje - 28 jaar - 1e kindje - verrassing 11 maart: - Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje - verrassing 12 maart: - Suzanne01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 15 maart: - dansprinsesje - 30 jaar - 1e kindje - jongen 18 maart: - Jennifer93 - 25 jaar - 4e kindje - verrassing 21 maart: - miiclaire - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 maart: - Izzie7676 - 42 jaar - 5e kindje - meisje
Hoi meiden. Hier ook even laten weten. Ik ben 11-1 bevallen van mijn dochter Nora Sophie. Ze was 3895 gram en 49 cm. Ze doet het goed, borstvoeding komt op gang. De bevalling was vreselijk. Ik lig nog helemaal in de kreukels en kan haar nog niet eens tillen. Erg jammer. Maargoed het belangrijkste is dat het met haar goed gaat. Groetjes
@Doortje1986 van harte gefeliciteerd en wat ontzettend naar dat je zo'n vreselijke bevalling hebt gehad en nu nog een nasleep. Ik hoop dat je snel hersteld en je kleine meisje kan pakken en knuffelen
Gefeliciteerd met jullie dochter! Maar wat vervelend van je bevalling. Hopelijk mag het herstel spoedig vlotten zodat je echt kan gaan genieten.
@Doortje1986 gefeliciteerd met je dochter! Wat naar van je bevalling zeg Ik wens je een heel voorspoedig herstel en ik hoop dat je het een plekje kan gaan geven de komende tijd. Knuffel
Hier vanmiddag toch even de vk gebeld minder leven ctg was goed echo ook voor het erg beroerd slapen een tablet gekregen mocht die niet echt helpen dan wordt het nachtje ziekenhuis om te slapen, toen ik aan de ctg lag begon ze weer als vanouds als een dolle te bewegen Hihi de gyn zij al aan me gezicht en kleur te zien dat het waarschijnlijk niet lang meer zou duren maar kleur op gezicht is nu weer normaal. Ben benieuwd hopelijk gaat slapen nu beter en dat het vanzelf op gang gaat komen heel snel Hihi ze lig in ieder geval wel weer ingedaald