Ooh wat lijkt me dat naar zeg als je niet slaapt. Hoop dat ze een plekje voor je hebben en heerlijk een nachtje kan slapen.
Dat hadden ze niet gezegd ze zij alleen vanavond, zij al tegen me man hebben ze rond half 9 nog niet gebeld bel ik zelf
Inmiddels al uur tot anderhalf uur aan ctg heb wel wat pieken in de lijn van activiteit van baarmoeder maar hartslag kunnen ze niet echt een basis aan leggen al andere positie moeten nemen en mocht hij zo blijven durven ze het niet aan om prik te zetten en wordt er misschien inwendig onderzoek gedaan om te kijken van hoe en wat ben benieuwd
Was zeker even spannend nu kijken wat ze in de ochtend gaan doen lig alweer vanaf 3 uur wakker en rond 11 uur half 12 spuit gehad krijg zowiezo nog ctg moest naar wc zij de zuster ja je ziet er idd klaar wakker uit waarop mijn antwoord ja en dat gaat zo bijna iedere nacht zul je net zien begin ik weer weg te dummelen komen ze voor het ontbijt of controle
DuS uiteindelijk was de hartslag stabiel genoeg dat je spuit gekregen hebt? Wel balen dat je er maar zo ff op hebt kunnen slapen. Hier lig ik ook alweer ff wakker, gisteren in de middag niet gerust.Dua had verwacht nu eens door te slapen.maar helaas
Ja die bleek uit eindelijk goed te zijn maar zo gaat het iedere nacht 3 a 4 uurtjes slaap en dan bam klaar wakker dus eigenlijk heeft het niet echt geholpen baal enorm kan wel janken straks maar eerst is even overleggen want als dit zo door blijf gaan ben ik bang dat ik niet zal kunnen genieten van over vermoeidheid hun zij eergisteren al ze als dit niet helpt kijken wat ze dan kunnen doen
Ja ik ook ze hebben nu overdracht van nacht naar dagdienst en om 8 uur overleg als me man de kleine naar school heeft gebracht komt hij hier heen tenzij ze me daarvoor al naar huis sturen maar tranen lopen over me wangen ik kan niet meer snap dat ze willen dat alles zelf op gang komt enzo maar als dit nog een week of miss 2 door gaat trek ik het echt niet meer aan ene kant snap ik wel dat ze willen dat ze zo lang mogelijk blijft zitten maar dit gaat zo niet langer meer
Wat heftig @moppie1992. Ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen, zodat je met wat meer energie de bevalling en kraamweek in gaat . Sterkte!
@moppie1992 Wat balen zeg! Had zo gehoopt dat je even een goeie nacht van minimaal 6 uur slaap had gemaakt. Hoop dat ze je willen helpen!
Ben net thuis vanwege dat ze liever hebben dat ze nog een week blijf zitten vanwege longetjes enzo moet ik volgende week donderdag bellen om half 7 en kijken of er plek is om in te leiden
Wel fijn dat jr nu weet dat er waarschijnlijk volgende week wat gebeurt.. Nog een weekje door bikkelen.. Sterkte!
Fijn dat je iig een datum hebt waar je naartoe kan leven. Ik hoop van harte dat je deze week nog een beetje bij kan slapenm