Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Ik zou als ze in rust niet afzakken , En je het zelf niet vertrouwd gewoon even bellen.
     
  2. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @rijswijkse als ze niet minder worden, zeker bellen. Probeer te ontspannen, warme kruik misschien? Een uur is best lang en dan ook nog om de 3-5 minuten :confused:
     
  3. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    bedankt,ik was gewoon in rust op de bank Drink me kopje thee en ga ff douchen en me bed in kruipen.
    Dochter ligt heerlijk te slapen en als ik bel moet ik denk ik langs komen.
    Slijmprop nog niet verloren en lijkt nu wat af te zwakken rond de 7 minuten en houden korter aan.
    Morgenochtend bel ik gewoon naar de afdeling van hoe dat allemaal werkt met bellen enz.
    Pff vind het allemaal niks om in het ziekenhuis te lopen,geef mij maar de verloskundige.
    Hij loopt trouwens wel 3 weken voor op groei of zeg dat niks?

    Bij mijn dochter begon het trouwens met gebroken vliezen
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik vind de drempel om te bellen ook vaak hoog. Heb ook vaak harde buiken om de paar minuten en kan soms wel uren aanhouden. Maar steeds denk ik, ik wacht nog even af. En heel vaak neemt t alsnog af. Maar bij mn zoontje Heb ik dat ook gedacht rond 35 weken. En bleek scheur in mn vliezen te hebben. We waren van alles aan t verzinnen wat t vocht en harde buiken konden zijn. En tja t was vrijdag avond, dan moet je dus savonds of weekend gaan bellen. Heb dus serieus gewacht tot maandag. Heb me toch op mn donder gehad.
    En nu ben ik weer bang om te snel te bellen. Maar als t niet goed voelt moet je gewoon bellen
     
    rijswijkse vindt dit leuk.
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @rijswijkse ... in ons groepje een hoop die al 10 keer gedacht hebben dat het nu toch echt begon. Uiteindelijk sjokken we allemaal nog rond :) Je mag ze altijd bellen hoor, ze geven je advies waar je houvast aan kunt hebben.

    Hier loopt Sloopkogeltje ook flink voor in de groei, mijn andere 2 Dochters ook en die 1e moesten ze er toch echt uit trekken met 42.3, anders had ze er nu nog gezeten XD

    Mijn Man werkt altijd minstens 1,5 uur rijden verderop, heb gevraagd of hij morgen geen flexplek in de buurt kan uitzoeken. Zul je net zien dat er wat gebeurd de dag voor de ks en hij staat vast in de sneeuw XD

    Ik ben voor de rest niet zenuwachtig, alles is onder controle. Alleen die ruggenprik zie ik tegenop, vorige keer deed dat misprikken zo zeer...
     
    rijswijkse vindt dit leuk.
  6. rijswijkse

    rijswijkse Fanatiek lid

    26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Bedankt dames heerlijk wezen douchen en lig lekker in me bed zonder harde buiken dus vals alarm.
    Vond het wel even spannend.

    Pff anderhalf uur is zeker ver en zeker met sneeuw!
    Vooral de eerste dagen zijn mensen onwennig op de weg.
     
    kleineM en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    @rijswijkse fijn dat het weer rustig is! Maar wel gewoon bellen hoor als je vragen hebt.

    @Cindy1977 snap dat je van die sneeuw wel zenuwachtig wordt en 1.5 uur rijden pfieuw. Sloopkogeltje moet even geduld hebben!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ohh snap t. 1,5 uur van huis met sneeuw is geen fijn idee. Vind half uur al geen fijn idee haha
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Pff dromen jullie ook zo veel en realistisch?

    En ik begin weer vocht vast te houden. Ik voel t en zie het op de weegschaal. 2 kg erbij in 2 dagen.. En mn armen doen zeer en mn sokken blijven weer in mn benen staan.
    Nog 2 weken en 2 dagen... aftellen...
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja vannacht zo realistisch dat ik stik moe wakker werd na 4 uur gillende nachtmerries BLEGH

    Houd je bd goed in de gaten hè, dat vocht heb ik het niet op.

    Man werkt gelukkig dichtbij vandaag :) Komt idd over een paar uur een sneeuwfront aan.

    Die Sloopkogel zit zo enorm aan de voorkant, rond mijn navel net een nieuwe scheur....GROM dat doet ZEER!
     
  11. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik ben ook steeds enorm moe erdoor.

    Ik heb juist een enorme lage bd. Eerder te laag zeg maar. Heb zelf zo'n meter dus meet bij twijfel altijd mn bd.

    Ai zo'n scheur doet pijn :( ik heb er heel veel van toen ik dikker was zonder baby zeg maar. Ik voelde ze ook scheuren soms.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  12. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier is het sneeuwen begonnen trouwens. Heerlijk hele dag dus binnen zitten. Alleen vanmiddag even wc papier halen opweg naar zoontje zn school. Verder durf ik de weg niet op
     
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @Beebylove ... ja ik voelde het echt scheuren, idd pijnlijk en een naar gevoel hè.

    Ik heb 50 toilettollen in huis...er kan hier LOSSS gegaan worden op het toilet XD

    Nog geen sneeuw hier, wel echt een grijze lucht, dus verwacht het ieder moment!
     
  14. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    O dat is een akelig gevoel Cindy. Beeb wil er gewoon uit denk ik :roflmao:

    Hier ook grijzer aan het worden dus ben benieuwd wat de sneeuw betreft.

    Ik zit ook al paar weken vol vocht. Echt geen lolletje

    Ben de hele tijd kots misselijk en nu ook iets te makkelijk naar de wc :confused: en een zwaar menstruatie gevoel :o: joepie. Denk dat mijn darmen een beetje van de leg zijn en mijn bm reageert op die darmen ofzo
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. moppie1992

    moppie1992 Actief lid

    21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Hier ook erg lage bloeddruk al moet ik zeggen dat hij laatste week de bovendruk paar punten hoger ligt normaal tussen de 95 en 100 (soms nog lager) en nu net boven de 100 (105) vannacht was het weer klokslag 3 uur nog even doorbijten ben alleen best bang dat er donderdag geen plek zal zijn om in te leiden of dat het allemaal anders gaat lopen en niet doorzet maar dat zal wel heel normaal zijn denk ik Hihi die gedachten morgen nog controle bij de vk en dan maar afwachten ik denk dat ze denk bekijkhet maar mij te koud buiten blijf lekker warm binnen hahaha
     
  16. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja ik had ook heel veel, maar als jr naar de wc blijft gaan... :roflmao: iets met druk kind op een blaas enzo :rolleyes:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  17. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Cindy1977. Vanwege de vele afspraken gister heb ik niet alles op kunnen slaan. Erg he. Maar kleinste werd nu 2050 geschat bij geboorte (rond 37w). Eigenlijk best groot vergeleken met haar grote zus (ca 21000 gram bij 39w3). Hoop dat sloopkogel vandaag nog rustig blijft voor je!

    @moppie1992. Ah fijn dat je veel hebt kunnen inslaan, vooral met het weer nu hoef je je daar niet druk om te maken.


    @rijswijkse. Heb je geen papier/info blad meegekregen van zk? Als je ongerust bent, zou ik sowieso bellen hoor! Gewoon het spoednummer. Staat bij mij op het papiertje dat dit een geldige reden is. Als ze je advies kunnen geven voel je je daarna vaak toch beter!

    #zk. Moet zeggen dat, omdat ik er nu zo vaak kom, ik ook een lagere drempel heb om aan de bel te trekken. Maar zie zk nu als vk. Moet ook wel want heb verder niets om op terug te vallen. En vaak houd je intuïtie je niet voor de gek. Dus ik begrijp jullie volkomen.
     
    rijswijkse vindt dit leuk.
  18. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Best flink hoor 21000 gram ;)
     
    Chezzy vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jij bent scherp!

    @14januari & @DN2017 nog rustig bij jullie?

    Ben zo benieuwd naar morgen, of ik ontsluiting zal hebben.
    Die 4 weken voorwerk, moet toch wat gaan doen zou je zeggen.
     
    Kiekieboe vindt dit leuk.
  20. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Meisje93. Thumbs up!

    Haha, bedoelde natuurlijk 2100 gram ;)
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina