Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Vannacht een rot nacht gehad met veel buikkrampen en harde buiken, moest er ook 12 keer uit om naar de wc te hollen.. dus hoopte eigenlijk op een naderende bevalling, helaas was dat niet zo. Nu lig ik weer op de bank met wat gerommel, maar ik vrees dat het hier nog wel effe duurt.

Hoe gaat het bij de rest? :D

@Larissa100 welkom! :D

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb heel de dag al een raar gevoel. Soort voor gevoel dat het niet meer zo lang duurt en me afvraag of ze wel blijft zitten tot inleiden.
    Voel me steeds heel ongemakkelijk. Kan t niet echt uitleggen. Ze beweegt ook anders dan anders.
    .aambeien zijn trouwens wel echt ruk. Begon te bloeden vandaag en schrok me rot

3. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Gister echt even een baaldag gehad. Hele zwangerschap geen last gehad van hormonen en gister kon ik alleen maar huilen en ik was zo onwijs moe. Vandaag ook weer erg veel last van vermoeidheid. Terwijl ik beter slaap!

Wanneer wordt er over een versie gesproken?

Deze kleine kruipt in de avond helemaal omhoog en gaat dan dwars liggen. Heel ongemakkelijk gevoel! Overdag ligt de kleine lekker in stuit..... Dit terwijl tot week 32 de kleine het liefst met het hoofd naar beneden acht mn schaamden lag...

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    @Beebylove duurt iedergeval niet lang meer!
    Ik heb de laatste weken ook dat het elk moment kan gebeuren alleen gebeurt er hier niks hoop voor jou wel ;)
    Nog een week hier kijken of ik gestript kan worden en vliezen breken anders paar dagen later ballon.
    Naar de wc ga ik de laatste week meerdere keren per dag zonder moeite gelukkig is wel is wel eens anders geweest in de zwangerschap.
    Hier schuivende bewegingen.
    Slaap verschikkelijk slecht vanacht tot half 4 wakker.
    Alles is klaar kamertje tas enz bij jullie ook?

5. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Jaa einde komt in zicht he
    Hier zo goed als alles klaar.
    Tas staat wel al klaar en manlief weet wat hij nog wel even mee moet pakken op het laatste moment

rijswijkse vindt dit leuk.
  6. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Bij mij staat de tas ook klaar met het hoognodige.(moeten nog wel wat dingetjes in) Gisteren de schema's gekregen met werk tijden van de buurvrouw en oma.Dan weet mijn partner wie hij kan bellen als het begint.

Gisteren nog een gesprek gehad bij de gynaecoloog.Als ik wilde kon er al een inleiding gepland worden over 2 weken.( Maar die maandag staat er al een afspraak, om evt te strippen) en dan inleiding in te plannen mocht t dan nog niet gebeurt zijn.Voor mij voelde het niet fijn nu die inleiding al vast te zetten.Dus heb het zo gelaten

7. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    hoi hoi.
    ik lees al even mee. nog even en dat mag ons 3de kindje ook komen. Hier was het vannacht minder fijn. ik heb al even last van mij ribben. elke beweging doet pijn. het kindje ligt er tegen aan ofzo.
    Ook zie ik erg uit naar mijn verlof. werk in de wijk en merk dat ik na een dienst niet meer herstel gewoon erg moe. ( laag hb) ik probeer nog te genieten van het getrappel in me buik . Hoe gaat het met jullie? voor de gene die bijna mogen zet um op!

8. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!

Ik lees nog wel mee maar heb niets nieuws te melden. Blijft aanhobbelen de laatste weken. Nu de de laatste echo afwachten.

9. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Je moet daarin doen wat voor jou het beste voelt.
    Wij hebben 1 iemand die we kunnen bellen 24/7 voor ons zoontje mocht het beginnen voor de inleiding

10. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Welkom.
    Hier ook al heel wat weken dat ze tegen mn ribben aan ligt. T voelt helemaal beurs. T word met de dag erger. Maarja ze zal daar wel lekker liggen denken ik

11. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hier serieus aan het aftellen
    Heel veel bekkenpijn
    Cervix is op 2,5 week al van 4,5 naar 3 cm gegaan.

Hoe lang is jullie cervix nog?

12. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    De mijne was met 30 weken bijna 3

13. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Mijne was 2 weken terug gewoon nog 4 cm

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Paar weken geleden 3.5 een week later volgens mij kan het ook weer groter worden.
    Onder de 3 zouden ze bij mij actie onder nemen(lag in het ziekenhuis met nierstuwing/harde buiken)
    Nu al een paar weken niet gemeten, weet alleen dat hij vast ligt en diep is ingedaald.
    Woensdag 7 Feb gaan ze kijken of ik te strippen ben als ik 2 cm of meer heb gaan ze vliezen breken.

Oppas midden in de nacht vind ik moeilijk, ik heb 1 iemand in de wijk die ik kan bellen en mijn schoonvader die woont weer 6 km de andere kant op.
    Dus hoop dat het of woensdag gebeurt of een paar dagen later tijdens de inleiding.

15. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Morgen hoor ik de datum van de geplande keizersnede! Kunnen we aftellen.
    Laatste paar dagen gevoel van spierpijn in mijn schaambot. Met omdraaien in bed, benen omhoog tillen en begin met lopen. Kleine is nog niet ingedaald.

DN2017 en rijswijkse vinden dit leuk.
  16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Spannend!!!
    Dat gevoel hoort er denk ik gewoon bij.
    Ik heb heel de tijd steken in mn schaambot. En gevoel alsof ik 50 km heb gefietst. Zo'n zadelkut zeg maar :roflmao:

17. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Haha, idd heel erg herkenbaar! :roflmao:

@Larissa100 en @maaike3 Welkom!

Hier regelmatig flink last van voorweeen, dus dat is minder. Maak me daar af en toe ook wel zorgen om. Van mij mag de baby nog lekker een paar weekjes blijven zitten iig.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier al ruim 5 weken voorweeën.
    En de baby zit nog steeds daarbinnen. ;)

19. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Vervelend, he? Zeker met jouw termijn dan mag het ook wel doorzetten.

Ik had er tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel last van vanaf de 30 weken en hij is ook tot 40.6 weken blijven zitten.

20. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Dames, of nu gaan bevallen of de baby nog even binnenhouden tot iig donderdag!! Met weeën door de sneeuw brrr
    Ik word al nerveus dat mn man voor mijn gevoel te ver weg zit met de sneeuw morgen

Deel Deze Pagina