Sta klaar op te wachten op mn vervoer naar het ziekenhuis. Bloed is meer geworden en harde buik ook. Hier ligt helaas al enkele cm sneeuw en het sneeuwt nog
Nu in de wachtkamer. Harde buik en Krampjes. Dus we gaan t zo horen. Heb mn tas maar mee gepakt Ergens heb ik zoiets van laat t maar beginnen, want ben er klaar mee, maar voor haar zou het misschien beter zijn als het pas volgende week zal zijn
Leg spannend meid! Ik begrijp je twijfel van de ene kant heel graag dat ze komt, andere kant miss nog wat aansterken.Maar je hebt al een hele mooie termijn bereikt.Je man inmiddels ook in het ziekenhuis? Succes!
Ja mn man is er ook. Ik heb geen idee wat t betekend maar moest op links gaan liggen en ze gaat dextro halen. En Heb dit scherm bij mn ctg
Linkerzijde is beste voor de doorbloeding en zuurstof voorziening van baby en dextro is denk ik om baby wakker te krijgen zodat ze een goed beeld krijgen op ctg
Inmiddels voel ik haar wel ja. Ctg registreert heel slecht. Ze gingen net elke harde buik voelen. En ze zijn best met regelmaat eigenlijk. Elke 4 minuten en houden een minuut aan. Zoontje word zo door vriendin gehaald