Sowwww dat heb je dan heel goed aangevoeld gisteren.Heel veel succes! En die 3 cm heb je al mooi te pakken. Zet m op! Hier overgins bijna niets gevallen ( kunt t nog niet zien liggen)
@Beebylove heel veel succes! En gelukkig veilig in het ZH aangekomen ondanks de sneeuw. Hier schijnt nog lekker de zon. Ben ook net weer thuis uit het ZH. Volgende week staat de keizersnede gepland. Onderdruk was weer te hoog (98) dus maandag nog heen voor bloeddruk controle.
Om 14.51 Isabel geboren. Ging echt super snel. Heftige weeën, maar kon ze goed opvangen. Ze doet goed.
Van harte gefeliciteerd!!!! Mooie naam! Ik ben wel jaloers moet ik zeggen. Ben een maand eerder uitgerekend dan jij hahaha
We zijn allemaal jaloers haha Ik heb vanmiddag alles onder gespuugd bah bah las ook dat het begin kon zijn maar helaas niks. Zit overal wat achter te zoeken dat het begint maar helaas. Ik heb om mezelf te troosten lekker pizza besteld Oh wacht heb nu een harde buik zal het?
Dat zou ook super zijn als dit het begin voor je is. Al voel ik mij ook al dagen misselijk met overgeven. En hier nog geen beebje. @DN2017 ik hoop dat jij de eerst volgende bent!