Volgens mij mag je doorlopen tot na 42 weken als alles goed is met de baby en je dat zelf per se wilt maar dan moet je wel vaker op controle en ook in het ziekenhuis bevallen.
Nou ik ga niet langer dan 41 weken hoor. Dan wil ik ingeleid worden. Ze zeggen hier ook dat je er dan voor mag kiezen.
Doen ze dat echt nog? Hoe langer het kind blijft zitten, hoe groter het wordt. Waarom zou je dat in vredesnaam willen?
Tja of je het wil is een 2e. Maar als je het per se wilt en de baby is niet in gevaar dan kunnen ze volgens mij weinig doen.
Nee nee, ik moet de keuken nog poetsen! Maar het zakt geloof ik alweer. Nog wel misselijk. Vandaag alleen maar 2 sneetjes brood op en 2 kiwi's en hoef verder echt niks.
Poh kan me echt niet voorstellen dat je daarvoor kiest zeg. In mijn vorige bevallijst uit 2016 was het echt om de dag een baby. En op 1 dag bevielen er toen soms wel 3 of 4 meiden. En veel waren echt voor de uitgerekende datum al bevallen
@laurazoey M'n man mag van mij nu echt niet mer aan de alcohol. Komt ook wel omdat we hier echt moeten gaan racen als het begint. Maar vindt het ook wel een beetje iets als hij naar alcohol ruikt in het ziekenhuis. 3 van m'n 5 kids zijn nu al geboren (met dit termijn) en nummer 4 morgen. Was er maar eentje die pas 11 dagen overtijd kwam. Dus ik had haar echt al verwacht nu.
Ja gister was gewoon n beetje dom en naïef van ons. Maar mijn man drinkt nu wel gewoon 1 biertje hoor. Hij vraagt altijd hoe ik me voel. En ik geef aan vooralsnog niks. 1 biertje mag best. Hij mag dan gewoon rijden. En aangezien ik nog 0.0 last heb van weeën oid is dat biertje al wel weer verdwenen tegen de tijd dat we richting ziekenhuis moeten. Ik ga hem in ieder geval niet zeggen dat hij niet mag genieten van zijn herfst bokje. Maar das voor iedereen persoonlijk denk ik. Mijn vriendin beviel en haar moeder kwam van der werk in de kroeg. Ja die stonk naar bier. En niet zon beetje ook. Maar haar man durfde er niet bij te zijn dus moest der moeder wel komen en er was geen tijd om op te frissen. Denk niet dat mijn man zo zal stinken naar zijn biertje
Oh ik bedoelde het ook echt niet zo dat jullie dat niet meer moeten doen. Ik vond het vooral erg gedurfd.
Vraagje, misschien heb ik het al wel eens gevraagd Maar als de baby nog niet helemaal is ingedaald, maar er wel goed voor ligt, zo als bij mij (bbbi) kan het dan langer duren voordat de bevalling begint? Of maakt dat geen hol uit
Maakt echt geen verschil. Veel babies dalen pas in tijdens de bevalling. Maar het scheelt gewoon een stukje als de baby al ingedaald is en je moet bevallen Deze baby ligt al een flinke tijd ingedaald maar ja inmiddels 40+2. Andere babies dalen pas later in en komen met 39 weken ofzo. Dus helaas ook daarin geen garanties Dat van gisteren was achteraf echt gedurfd indd
Ik heb dit ook. De eerste lag al lang en breed ingedaald met dit termijn. Ik dacht een paar weken terug dat hij ging indalen maar kwam toch steeds weer terug. En tijdens de groei echo zagen we dat hij echt nog een heel stuk moest gelukkig ligt hij wel al weken goed om. Nu denk ik dat afgelopen weekend hij wel goed ingedaald is. Voel nu al twee dagen een druk van onder. Fietsen is niet echt heel fijn meer en mn bekken en onderrug doen zeer.. maar goed over anderhalve week weer voor controle bij vk en zal het dan wel horen. Maar snap je gevoel Wbt dat je later zou bevallen dan, dat dacht ik ook. Maar schijnt dus niet zo te zijn..
Voor zover ik weet is 42 de max wat het ziekenhuis acceptabel vind. Ik weet wel dat een aantal dames die denken volgens een andere manier, het prima vinden om daar overheen te gaan. Maar je loopt daar mee ook het risico dat de vk dr handen van je af trekt.
Even klagen hier.. Ik heb echt een slechte nacht en dag wat betreft mn lichaam.. mn bekken doen sinds twee dagen echt zeer in eens (denk indaling) en pijn in mn rug alsof ik door mn rug ga is af en toe ook echt niet te doen! Als ik in bed lig kan ik me echt niet om draaien en vanochtend was ik de was aan het doen. Van de wasmachine in de droger, nou ik kon even geen kant op. Herkennen jullie dit? En als dit de indaling is blijft dit zo of wordt het later beter?
Ik kan jullie niet bijhouden met kletsen hoor. Jeetje. Ik heb vanavond weer een massage! Misschien werkt het dit keer wel hehe. Ik hoop t. Vandaag gezwommen met mn zoon en echt iedereen verklaarde me voor gek haha. Betreft alcohol. Ik wil dat ook niet meer vanaf week 35. Niks geen gedonder met een biertje, ik hanteer zelf een 0.0 promillage en verwacht van mijn man hetzelfde wanneer hij mij vervoerd. Dus hij drinkt gewoon niet. Die paar weken kan meneer wel lijden vind ik. Morgen is hij de hele dag weg, overdag werken en savonds jagen. Vrijdag weer. En zaterdag wou die ook jagen maar dan nog verderweg en dat heb ik toch wel afgekeurd. Ik voel me bij vlagen al behoorlijk alleen. En vind het nu zo zwaar. Dat ik vind dat 2 volle dagen en avonden alleen voldoende is. Hopelijk is ons mupke er snel!
Ik heb dat ook. Maar ik heb ook een zwaar verrot bekken dus ik heb dat al langer en heftiger ben ik bang. Voor zover ik weet is het mn bekken. Niks aan te doen
Oh wat naar voor je! Is met vlagen echt niet te doen gewoon. Mn eerste zwangerschap had ik ook veel last van mn bekken maar dat hield ik aardig in toom met mensendieck. Nu vrijwel geen last gehad, op tijd mn rust gepakt en dat werkte voor mij maar nu sinds t weekend t lijkt wel of ik t in moet halen ofzo.. en dan die rug af en toe. Twijfel toch of het rug weeen zijn..