@DN2017 gefeliciteerd! Wat een vreselijke bevalling! Ik hoop dat je snel hersteld bent! Ik lees weer stiekem mee hoor de meiden uit mijn groepje toen ik een miskraam kreeg, staan nu op bevallen
@DN2017 wat een horror bevalling en omgang van het personeel gehad zeg. Zonder jouw steun en toe verlaat was het nog zwaarder geweest. Van harte gefeliciteerd met jullie ventje. @ de rest, ik reageer momenteel erg weinig of niet omdat ik er gewoon de energie niet voor heb maar lees wel mee en leef mee met de laatste loodjes dames! Ik hoop dat sowieso de mama's die de 40 weken voorbij zijn heel snel gaan bevallen. Ons meisje zit nog steeds. Met heel veel (zonder overdrijven) pijn en ellende. Woensdag gaan we verder kijken.
@DN2017 Wat een horror verhaal! Verschrikkelijk dat je zo aan je lot werd overgelaten. En wat een top man heb je! Laat je nu maar goed verwennen, van harte gefeliciteerd! Hoi allemaal! Ik ben Muggenstift en ben vandaag 30 weken zwanger. Al vanaf het begin lees ik mee in dit topic en het voelt heel onwerkelijk dat ik nu zelf ook mee mag schrijven! Zal mezelf op de lijst zetten.
Uitgerekende datum **Februari** 4 februari: - Meisje93 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 9 februari: - Christiana - 30 jaar - 2e kindje - jongen 11 februari: - Kippetje88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 13 februari: - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje - YellowEyes - 22 jaar - 1e kindje - meisje 17 februari: - Missannie - 30 jaar - 1e kindje - meisje 18 februari: - Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - jongen 19 februari - rl84 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing - Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje - jongen 20 februari: - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje - meisje ** Maart ** 6 maart: - Eikeboompje - 28 jaar - 1e kindje - verrassing 11 maart: - Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje - verrassing 12 maart: - Suzanne01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 15 maart: - dansprinsesje - 30 jaar - 1e kindje - jongen 18 maart: - Jennifer93 - 25 jaar - 4e kindje - verrassing 21 maart: - miiclaire - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 maart: - Izzie7676 - 42 jaar - 5e kindje - meisje ** April ** 16 april: - Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - meisje
Ik stond als laatste van deze maand en ben volgens mij 2e van de februari maand die bevallen is. Dus hop hop bevallen jij haha
Oh wat een helse eerste nacht thuis. I. had Krampjes. Ben om half 4 maar met haar naar beneden gegaan en daar heeft ze nog een paar uur op mij liggen slapen. Zelf ook wel paar x even in slaap gevallen, maar echt slapen doe je niet. Komt manlief beneden en die begint meteen te klagen dat het zo'n helse nacht was. Ik heb verdorie al sinds woensdag gebroken nachten en ben voor hem naar beneden gegaan zodat hij nog even kon slapen. Mannen...
volgens mij ook ja. Heh wat vervelend van die krampjes. Pff. die had ik even de eerste paar uur genegeerd.
Snap dat het vermoeiend is voor een man maar tjee je hebt de marathon gelopen en zit volop in je kraamweek. Neem die rust ook lekker.
@Muggenstift welkom! @Beebylove arrrrgh mannen.Dan blijkt maar weer dat ze van een andere planeet komen hé
Gek genoeg zei hij toen straks, oh ik dacht dat je maar even eruit was gegaan en dat je terug was komen liggen. toen ons zoontje de slaapkamer in kwam heeft hij niet door gehad dat ik er niet lag en hij zag me pas weer in de kamer van de kleine meid en hij dacht dat ik net uit bed kwam. Hij heeft dus niet eens door gehad dat ik al die tijd beneden was met haar Hij laat me soms echt verteld staan haha
Hier van t weekend precies t zelfde.Ik was zondags helemaal in paniek.Omdat ik me niet lekker voelde, en de kleine al paar dagen minder voelde.Ben van ellende toen om 6.30 opgestaan (toen was mijn partner ff wakker)Na onderen toe.Om 8.30 werd mijn dochter wakker.Oh zegt ie doodleuk erna ik dacht dat je een paar minuten weg was Nee schat ik heb me 2 uur ellendig&verdrietig liggen voelen op de bank. toen dus ook gynaecoloog gebeld voor extra check die gelukkig goed was
@DN2017 wat een bevalling zeg! Je mag trots zijn op jezelf. En idd een award voor je man. Laat je verwennen en verzorgen. En lekker genieten van jullie kindje!
@DN2017 Van harte gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen en geniet van jullie mooie kindje! @Muggenstift Welkom! @Meisje93 Hoe gaat het nu met je? Hopelijk laat de bevalling niet al te lang meer op zich wachten.
Vandaag weer controle gehad bij de gyn. Alles zag er goed uit, en het is wachten tot het begint. De volgende afspraak staat op 14 feb. De verpleegkundige vroeg of ik dacht dat te gaan halen. Als ik dat eens zou kunnen voorspellen...
Gelukkig was alles goed. Ja mannen zijn soms raar hoor. Vraagt ie nog hoelang ik geslapen heb vannacht. Heel eerlijk... niet... ze lag op mij te slapen en ben lichtjes in gedoezeld, maar echt slapen doe je niet. Maar als mama ga je gewoon maar door. Je hebt weinig keuze