Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn man gaat de gordijnen wassen nu :) daar dus ook nesteldrang hahaha

1986cindy, Silsil, rissie10 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jij doet morgen de voet reflex??

Ik heb een "gewone" zwangerschap massage. Mn spieren en bindweefsel los trekken en ze gaat mn drukpunten weer aanduwen.

Ik hoop zo op weeën.. Jeetje..

Succes morgen!

qwerty123 en Spoetnik vinden dit leuk.
  3. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    Ja ik doe de voetreflex.. Wel 30 min, want een uur in 1 houding zitten daar moet ik echt niet aan denken.
    Ook lekker zo'n zwschapsmassage, jij ook succes... Wie weet vannacht..... :rolleyes:

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je twijfelt moet je gewoon even bellen meis!

En ik weet al niet beter dat t zeer doet. Ik heb toen ik 11 was, 17 jaar geleden, een ongeluk gehad waarbij ik een whiplash aan heb overgehouden in nek en rug. Dus het is al verpoerd zeg maar.
    Alleen als ik zwanger ben wordt het helemaal feest. En deze zwangerschap nóg een stapje erger.
    Fysio en bekkenfysio kunnen ook niks meer doen. Dus tis puur afwachten tot ze geboren is en na 6 weken gelijk weer heen.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb t vorige week ook gedaan. Ik had echt goede hoop maar niks. Hopelijk helpt het bij jou wel, je bent ook al verder he!

En pfoe ik hoop t hoor. Ben dr aan toe haha

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Jeetje, sterkte zeg! Hopelijk komt jullie wonder snel!

Bubblez vindt dit leuk.
  7. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Spannend al die massages, ben benieuwd of het werkt :p.

Ik voel de baby sinds 16:30 veel minder, ik weet nu niet wat ik moet doen.. bellen of wachten tot controle morgen. Als ik bel krijg ik een ctg, dat is wat ik eigenlijk wil, maar wil ook geen zeur zijn..

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vanavond weer goedgekeurd bij de verloskundige. Ze verwacht dat ik de volgende afspraak niet haal zei ze dus ik ben benieuwd! :rolleyes: Vandaag alweer de hele dag veel harde buiken en nu rommelt het ook weer aardig dus ben erg benieuwd wat de avond / nacht gaat brengen hier in huis. Ik ga zo even op mijn skippybal bouncen, misschien helpt dat. :p

Spoetnik, mxm, Surprisebaby en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Zojuist alles ondergekotst :|:confused: en heb lichte verhoging. Vk inlichten of niet nodig?

10. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik zou dan gewoon bellen anders zit je heel de nacht te stressen.

qwerty123 vindt dit leuk.
  11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn vk zei bij koorts altijd even bellen want de baby neemt je temperatuur over.

qwerty123 en Bee80 vinden dit leuk.
  12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heb je de standaard dingen al geprobeerd? Koud water drinken en op je linkerzijde liggen bijvoorbeeld?
    Hier werd gezegd dat de baby op een gegeven moment anders gaat bewegen. Dan lijkt het minder maar is het zachter en qua aantal keer bewegen bijvoorbeeld nog wel gelijk.
    Maar goed als jij een ctg wil dan kan je ze bellen. Dan is het aan de vk wat ze doen.

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Of iets zoets eten schijnt ook te helpen als je even geen of minder beweging voelt.

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik zou zeker bellen.

Snap dat je geen zeur wil zijn maar beter even bellen en een ctg dan dat er iets mis is en je je zelf voor je kop ken slaan van had ik maar gebeld!

@laurazoey jaaa waren ze bij de kV in de aanbieding!! Van de week bij de Ah 2 zakken voor 5€! Dan ren ik morgen nog ff naar de kV! Whaha
    Goed bezig die man van jou! Ken die hier ook niet ff de gordijnen komen wassen!

Hier een ananas gegeten. Kijken of het helpt ! Geloof er niet zo in! En het lijkt hier nu ook zo dichtbij . En echt het gevoel te hebben dat het nooit gebeurd! Omdat ik me het niet voor kan stellen. Vast tot de eerste pijnlijke weeen en je denkt owja zo naar voelde het aaaah! Stiekem ook al verwacht dat het al gebeurd zou zijn omdat me dochter is geboren met 39+3
    Maar ik weet zeker dat ik woe gewoon nog naar de vk ga. En pas het weekend beval ofzo! We wachten maar gewoon af meer kennen we niet doen!!

Bee80 vindt dit leuk.
  15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Een gewone ananas helpt idd niet. Het gaat om dat harde stuk middenin en die heb je denk ik niet gehad? :p

Ja hier bij de kv in de aanbieding maar of dat bij jou ook is weet k niet :oops:

rissie10 vindt dit leuk.
  16. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik heb het twee keer voor elkaar gekregen om de bevalling op te wekken door verse ananassap te drinken. Dan heb ik het wel over 2 pakken in een avond op drinken en twee pakken gedurende de bevalling om de weeen te blijven laten komen. Raadt het niet aan.

17. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Haha al die bakerpraatjes ook. Ik ga denk ik volgende week maar eens starten met die thee. Zal vast niet zoveel kwaad kunnen.

Ik zou tot 21:15 wachten en als ze niet ging bewegen bellen want dan kon Mn vriend mee. Gelukkig gaat ze nu weer als n dolle tekeer dus ik denk dat t gewoon even een slaapje was na al die drukte afgelopen dagen. Durf nu iig met een gerust hart te slapen :).

Bubblez, Lila8 en water27 vinden dit leuk.
  18. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Banner gefixt. :D Even het adres veranderen van http naar https

19. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Oh nee...klopt het dat de baby weer aan het begin is als je overtijd bent??? :eek:

rissie10 vindt dit leuk.
  20. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik word gek van de banner. Krijg m gewoon niet goed, Nja dan maar 1 dag langer, ziet er beter uit dan 1 dag korter :p.

Floeperd en Amelie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina