Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Epic!
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Mijn vriend vind het vooral verontrustend :roflmao::roflmao: dus nu doe ik het ook nog stiekem :$
     
    moonchild vindt dit leuk.
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    De mijne kijkt me alleen maar aan met een mengeling van walging en verwondering
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  4. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Haha, leuk idee @Izzie7676, kan ik een kaarsje met jasmijn en benzine krijgen?
    Ik denksinds een week of wat de hele tijd dat mn man een ander luchtje op heeft dan normaal, maar dat is niet zo. Heel maf, maar het ruikt echt anders dan voorheen in mijn belevingo_O

    Hier veel harde buiken, buik is ook gezakt en puntiger dan eerst. Steken in mn liezen horen er trouwens ook bij, maar voorweeen heb ik volgens mij nog niet gehad. Geen idee ook of ik ze zou herkennen eigenlijk... zijn ze heel anders dan harde buiken bijvoorbeeld?
     
  5. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik ga nog rijk worden met die kaarsen. Wat jij zegt @Mupp over geure, dat heb ik ook, dingen ruiken compleet anders. En mijn smaak is ook heel anders, heel veel dingen smaken echt nergens naar, flauw en flets en gewoonweg vies. Heel raar, kan me dat van de andere zwangerschappen niet herinneren dat ik dat zo sterk had. Ik ben niet misselijk ofzo maar het smaakt gewoon voor geen ene meter.


    Vandaag trouwens behoorlijk een gespannen gevoel in mijn buik, alsof er druk op staat, vanavond controle en ik denk dat ze flink aan t zakken is, dat t daar van komt. Plus mijn schaambeen voelt aan alsof ik er een trap op gehad heb, echt top! Maar, ik zal niet klagen. Nou ja, eventjes dan.
     
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Als Of je 50 km op een fietszadel hebt gezeten? Dat had ik op t einde haha
    En bij mij smaakte trouwens ook echt alles vies. En ook flauw idd. Gooide overal zout op
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja dat ja
     
  8. Elvira5

    Elvira5 Actief lid

    1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Wat is het hier rustig zeg! Hoe gaat het met iedereen?

    Hier gaat het eigenlijk super! (Ondanks de voorweeën. ) Ik probeer echt nog te genieten van deze zwangerschap, want ik weet dat ik het naderhand wel weer zal missen. Maar ben zo nieuwsgierig naar dit beebje.
     
  9. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik ben aan het aftellen! Ik ben er wel een beetje klaar mee haha. Afgelopen nacht en nog steeds dacht deze kleine dat het ook mogelijk is om via de bovenkant eruit te komen. De hele tijd die komt en voeten omhoog aan het duwen waardoor ik constant harde buiken heb. Echt onwijs druk in mn buik. Gisteren controle gehad en mn bloeddruk was weer aan de hoge kant dus maandag willen ze me weer zien. Ik had al het gevoel, want voel me sinds maandag veel minder fit. Bevallen mag ook gewoon voor die tijd! Ik hoop het stiekem, maar ik denk dat dit kleintje nog wel lekker zit.

    Ik ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient!
     
  10. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    het is hier inderdaad stil...
    ik tel langzaam af. Ik moet Di naar de gyn ben benieuwd of we dan een datum krijgen voor de geplande keizersnede. Ik heb met de oudste 2 ook een sectio gehad. Merk aan mezelf dat ik het nu veel spannender vind.
     
  11. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Spannend! Spannender omdat je weet wat je te wachten staat?

    Hier ook gewoon aan het aftellen. Heb eigenlijk steeds geen nieuws. Ik ga op controle, ze meet mn buik en dan ga ik weer haha. Geen metingen enzo zoals ik bij jullie wel eens lees. Hoef ook niet naar t ziekenhuis en voel me verder goed dus ik ben gewoon in de wachtmodus tot ze besluit te komen.:oops:
     
  12. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    ja dat denk ik. en omdat het de andere keren goed is gegaan... Ben ik me er meer van bewust ook denk ik .
    fijn dat alles goed gaat bij je. ik ben ook altijd zo klaar bij de controles haha
     
  13. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik lees stilletjes mee, officieel nooit aangemeld bij dit clubje geloof ik...

    Tis wel al dagen rustig hier en geen nieuwe geboortes?!
     
  14. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Hier is ook alles rustig. Nog 6 werkdagen en dan eindelijk verlof. Ik kijk de dagen echt om.
    Heb zo'n zin om nog even van de rust te gaan genieten! Vanavond kunnen we de gordijnen voor de babykamer op komen halen en dan is het grotendeels klaar!
     
  15. Elvira5

    Elvira5 Actief lid

    1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Fijn dat alles wel goed gaat met iedereen! Is idd afwachten.

    @Eikeboompje Vervelend van je bloeddruk. Gelukkig houden ze het wel goed in de gaten zo te lezen.

    @maaike3 Misschien dat je het al verteld hebt, hoor. Maar hoe komt het dat je weer een keizersnede krijgt?

    @Blosjes Maakt niets uit hoor. De lijst klopt volgens mij toch niet helemaal meer.

    @Muggenstift Fijn dat je al kunt aftellen naar je verlof! Heerlijk vooruitzicht.
     
    Eikeboompje en Muggenstift vinden dit leuk.
  16. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Ik heb een te smal bekken. Bij de oudste ben ik 28 uur bezig geweest. en de 2de lag dwars maar dat werd sowieso een keizersnede. en met een 3de moet het
     
  17. Elvira5

    Elvira5 Actief lid

    1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Ah, duidelijk. Ik hoop voor je dat het iig net zo goed gaat als de andere 2x!
     
    maaike3 vindt dit leuk.
  18. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    wat lief dank je wel! ik hoop dat bij jou ook alles goed mag verlopen. Het schiet al op zie ik spannend hoor
     
    Elvira5 vindt dit leuk.
  19. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Niet zwanger, geen mening!
     
  20. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Dag dames, ik zou ook graag af en toe meeschrijven. Lees al wel even mee. Ik ben nu 33 weken zwanger. Deze week laatste werkweek, gelukkig, want ik ben echt moe. De hele zwangerschap al en werk al een aantal weken 50%. In het begin hielp dat, nu moet ik zeggen, niet echt meer (al geeft mijn werk me ook energie). Ik heb al een zoontje van 4 en dit wordt zoon nr 2. Hopelijk gaat de rust van het verlof nog wat laatste energie er bij geven.
     

Deel Deze Pagina