Hahaha wat een hoop berichten kan het echt niet bijhouden... Had gehoopt op babynieuws maar nog niemand zo te zien..hoop voor de dames die er zo dichtbij zijn dat het vannacht begint altijd leuk om te lezen Hier zo maar eens naar bed...mijn lichaam voelt vandaag echt raar en vaag ineens ziek en ook ineens weer beter echt heel raar en dan ga je weer van alles opzoeken en lezen en denk ga ik dan bevallen....dat stomme gewacht ook...maar goed hoop het niet want is nog te vroeg al ben ik geestelijk wel ontzettend klaar mee en die ondervoeding speelt nog steeds een grote rol dus van mij mag het 30 nov zijn en hopen dat ze dan gaan en kunnen inleiden... Slaap lekker alvast en voor sommige lekker gaan bevallen haha
Mijn banner is niet van slag.m (geweest)... Terwijl die niet van zw.pagina is. Ik heb sinds vandaag het gevoel dat ze echt lager ligt. Meer ruimte voor mijn longen. Zelfs de kleuterjuf van mijn dochter zei uit zichzelf dat ze zag dat mijn buik lager was. En sinds twee uur heb ik ongeveer om de 10 minuten harde buiken. Soms zo heftig dat ik het gevoel heb dat ze er van onderen bijna uitkomt. Echt een druk van boven naar beneden. Maar echt totaal niet pijnlijk. Dus ik denk niet dat ik het serieus moet nemen. Maar toch weer een heel raar gevoel.
@laurazoey klopt idd! Heb niet het hart gegeten! @Lila8 ow dus Ananas sap helpt wel . Maar idd 2 hele pakken poeh ! Nee ik wacht wel gewoon hahaha . Ze is hier erg druk in me buik lijkt wel disco haha
Het gaat echt om het hart van de ananas inderdaad. Is nou net niet zo lekker haha. Hier ook wel weer veel harde buiken en krampen maar totaal geen regelmaat of dat het echt heel pijnlijk is ofzo. Zal wel weer niks gebeuren vannacht.
Lijkt me echt vies het hart van de ananas. Daar begin ik niet aan hoor haha! Ik wacht het wel gewoon af. Al heb ik de dag door al vaker harde buiken gehad als in de afgelopen maanden. Misschien toch alvast wat voorwerk.
Er gebeurd echt niks even qua baby's he? Zoveel uitgerekend of bijna uitgerekend en toch zo'n stilte. Straks zitten we mooi met z'n allen tegelijk te puffen. Ik zal morgen de oppas regelen voor Vrijdag. Ik wou er niet aan, want ik wou zo graag dat ze eerder komt, maar ik moet me toch maar voor gaan bereiden op het feit dat ze misschien toch gewoon Vrijdag gehaald wordt.
Nou meiden, ik heb besloten dat ik vannacht ga bevallen dus jullie horen morgen wel hoe het gegaan is. Trusten!
Hmmm als we het zo gaan plannen. Ik ben 2 keer een week overtijd gegaan dus eigenlijk zou ik dan met 38 weken klaar moeten zijn
Wahah das makkelijk.ik doe wel mee @Lila8 jaa misschien toch idd wel goed om voor te bereiden door oppas te regelen.en dan komt ze gewoon nog voor vrijdag joh hihi. Ik heb steeds met afvegen van dat doorzichtig nattige spul.het is rekbaar net als van je eisprong,doorzichtig maar toch ook weer geel,oranje achtig Begin middag was het gewoon nog dik normale afscheiding. Hoe is dat bij jullie?
Hier ook last van helaas. Vind dat zo smerig. De gynaecoloog vertelde me dat dat normaal is aan het einde van de zwangerschap. Miss bij jou wel delen van de slijmprop?
Uhm okee,,, ben benieuwd. Dit nog niet eerder gehad ,bij me dochter ook niet. Ik ga lekker slapn.weltrusten dames.
Helaas is elke zw anders daarin. Ik had t ook niet bij de andere 2. Ladies. Trusten allemaal!! Enne @Amelie Succes vannacht en we horen de naam morgen wel
Nog geen last van slijmproppen of iets dergelijks alleen van flatsen dun vochtig en doorzichtige troep.