Hahaha ik vertrouw hem helemaal en niet met een scheermes gedaan, maar met een trimmer. Al kan je je daar ook goed aan snijden.... Maar dat is niet gebeurd hoor! Scheer nooit met een mes, krijg dan zoveel irritatie.
Nu dit Ze wilden me terug naar huis sturen maar heb er toch op gestaan te blijven (Ben Belgische en beval in ziekenhuis) Hoop echt dat het gaat doorzetten
Hoiii ik kom ook gezellig mee kletsen! Yes laat het aftellen maar beginnen Uitgerekende datum **Februari** 9 februari: - Christiana - 30 jaar - 2e kindje - jongen 11 februari: - Kippetje88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 13 februari: - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje 20 februari: - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje - meisje ** Maart ** 6 maart: - Eikeboompje - 28 jaar - 1e kindje - verrassing 11 maart: - Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje - verrassing 12 maart: - Suzanne01 - 27 jaar - 1e kindje - meisje 15 maart: - dansprinsesje - 30 jaar - 1e kindje - jongen 16 maart: - Mupp - 30 jaar - 1e kindje - Jongen 18 maart: - Jennifer93 - 25 jaar - 4e kindje - verrassing 21 maart: - miiclaire - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 maart: - Izzie7676 - 42 jaar - 5e kindje - meisje ** April ** 16 april: - Muggenstift - 28 jaar - 1e kindje - meisje 22 april: - MamaZijnIsDeBom - 34 jaar - 3e kindje - jongen **mei** 6 mei: - kokjes - 27 jaar - 3de kindje - meisje 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen
Nope Het blijft wat steken Maar wel voorlopig alles nog spontaan We zien wel wat gynaecoloog zegt Vliezen staan op knappen 3 cm cervix meer dan 50% verstreken Kan niet slapen omdat het blijft samentrekken Hang nu terug aan ctg
Ah balen zeg! Al was dat bij mij ook het geval. 12.30 begonnen de weeën. En om 15.30 zat ik nog steeds op 3cm (die had ik al) om 18.00 op 4cm En..... om 20.00 opeens op 8cm! Het kan ineens snel gaan.
Succes @Dansprinsesje Hoop dat er vanmiddag een plan bedacht wordt bij de gyn. Vanaf vorige week dinsdag ben ik nu 7x voor een ctg geweest. Heb soms wel 44 uur geen beweging gevoeld.... en elke x zeggen ze morgen terugkomen als ze weer een paar uur niet beweegt. Is echt niet vol te houden zo. Constant die onzekerheid.
Nope Zal wel naar huis mogen denk ik Net 1 dag te weinig uitgerekend Want hier in computer staat 16/3
@Eikeboompje irritatie na t scheren was trouwens voor mij de reden om te gaan harsen. @Dansprinsesje jammer dat t niet doorgezet heeft, beeb zal dan misschien toch nog wat tijd nodig hebben om dr laatste puntjes op de i willen zetten in jou buik