Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hoi lieverds

Ik ben hier eindelijk geraakt hihi

Deze nacht is Louie geboren
    3,586 kg 52,5 cm

Alles is heel vlot gegaan en spontaan trouwens
    Ik had al sinds donderdag last van voorweeen die niet echt doorzetten
    En gisteren dus ook voorweeen die echte weeen bleken
    S’avonds toch binnen gegaan en bleek dat ik al 7 cm had
    De 8 cm kwam vlot maar dan liep het wat trager en omdat ik al 2 nachten niet geslapen had heb ik toch voor epidurale gekozen en absoluut geen spijt van
    Een dik uur persen
    Uiteindelijk met de zuiger ter wereld gekomen omdat hij het benauwd begon te krijgen en mama werd moe.
    En daar was hij dan
    Mama serieus wat hechtingen dus ff niet zitten hier haha

Bijgevoegde bestanden:

MamaZijnIsDeBom, Elvira5, Brinsa en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    van harte gefeliciteerd met jullie knappe kindje

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk mannetje❤️

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  5. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
  6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Van harte gefeliciteerd ! Wat een mooi mannetje!!

7. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
  8. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

9. Muggenstift

Muggenstift Actief lid

5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
  10. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Gefeliciteerd dansprinsesje gelukkig hij is er

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoi dames!

Ik ben nog 4 dagen te vroeg maar mag ik me hier misschien al aansluiten :p zo niet dan wacht ik nog braaf een paar dagen af haha.

Ik heb een beetje de laatste pagina's door gebladerd maar oh wat een mooie baby's zeg ❤ gefeliciteerd voor de bevallen mama's!

Muggenstift vindt dit leuk.
  12. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Dansprinsesje en Phoebe vinden dit leuk.
  13. Elvira5

Elvira5 Actief lid

1 mrt 2016
    218
    187
    43
  14. xxmamaxx2016

Welkom!! Hoe verloopt je zs tot nu toe? Hoeveelste kindje is dit voor jou? :)

Phoebe vindt dit leuk.
  15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Pfjieuw ik mag al mee schrijven :roflmao: hahah

Dankjewel!! De zwangerschap tsja wat moet ik er van zeggen Haha vind het enorm zwaar dit keer ( 2e kindje nu ) heb enorme last van me bekken kan ook alleen met bekkenband nog buiten huis lopen enzo.. en een woning gekregen waardoor er best veel stress enzo was maar gelukkig is het huis nu bijna klaar en dan lekker tot rust komen!
    Hoe verloopt het bij jou? En weet je al wat het gaat worden?

Ik weet nu niets nog van jullie verhalen enzo maar ik kijk er naar uit mee te lezen en met zn alle de laatste weken door te gaan :p

16. xxmamaxx2016

Ah dat is niet prettig zoveel bekkenpijn!! Je kunt nu ook niet even gaan liggen wanneer je wilt. Hebt er nog een rondrennen. Mijn zs Verloopt opzich goed. Wel heel veel harde buiken dus doe het allemaal rustig aan. Dit is mijn 3e kindje. Mijn 1e erg genoeg overleden 2 dagen na de geboorte, en mijn 2e is 2 jaar..Beide jongens. Nu zwanger van een meisje. :D weet jij wat het gaat worden?

17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh ja die harde buiken zijn ook zo'n dingetje he! Indd gewoon rustig aan doen voor zover mogelijk dan!
    Jeetje wat heftig zeg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen dikke knuffel!

Ah leuke leeftijd toch 2 jaar! Ik ben ook zwanger van een meisje

Dankjewel!!! :)

Hoe is het met jullie allemaal verder?

19. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Afgelopen vrijdag werd i.v.m. bloeddruk en de groeiachterstand besloten door de gynaecoloog dat ik gisteren ik geleid moest worden. Gisteren om 7.00 aangemeld op de afdeling en helaas zat de baarmoedermond nog lekker dicht dus het eerste tabletje gekregen voor de rijping, 8.00 uur. Wij even lekker aan de wandel daarna door het ziekenhuis en had wel.constant harde buiken en menstruatiepijn, maar goed dit had ik zaterdag ook de hele dag.... Om 11.30 2e tabletje, want het was onvoldoende gerijpt. Balen... Het kon wel tot woensdag duren zeiden ze. Even lunchen en nog een frisse neus buiten gehaald. Ineens voelde ik me anders toen we nog even in het winkeltje beneden stonden. Ik zei tegen manlief we gaan naar boven. Ik naar de wc en pang mn vliezen knapten. (13.30/14.00). Yes mn lichaam gaat het toch zelf doen. Weeën werden direct regelmatig en namen toe. Ik kon ze goed wegpuffen. Om 15.30 bleven de weeën maar komen zonder pauze en ze werden erg heftig. Arts assistent wilde wachten met toucheren, maar verpleegkundige zag aan me dat ze dat toch echt moest doen. Ook wilde.ik toch wel een ruggenprik. 16.00/16.30 ja hoor 5 cm, arts assistent was echt verrast. En toen kon ik echt niet meer. De weeenstorm ging gewoon door. Om 17.30 kreeg ik een ruggenprik, gelukkig de scherpe pijn werd al snel iets minder. Maar ik moest 30 minuten daar blijven. Toen voelde ik persdrang, deze kon ik gelukkig nog wegpuffen. Maar ik zei ik tegen de verpleegkundige we moeten snel.naar boven! Om ongeveer 18.10 waren we boven en toen om kon ik het nog een paar keer wegpuffen de drang. Verloskundige kwam en ja hoor volledige ontsluiting! 18.15 starten met persen. Ruggenprik lieten we aan staan deze deed nu zijn volledige werk en om 18.30 is onze prachtige dochter geboren! :rolleyes:

Ze heet A.nne en weegt 2820 gram en is 45 cm lang. Ze ligt op neonatologie, want haar glucosewaarde was veel te laag. Ze heeft een infuus met glucose en als 3 goede waarden achter elkaar heeft zonder infuus mag ze mee.naar huis. Gelukkig mocht papa lekker bij haar op de kamer blijven slapen. Vanwege mijn bloeddruk lig ik op de kraamafdeling. Deze is gisteren helemaal niet te hoog geweest haha dus dat zit wel goed. Hopelijk kunnen we snel samen naar huis als gezin!

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam heeft ze! Hopen dat haar waardes goed gaan zijn zodat jullie lekker met zn alle naar huis kunnen! En wat een bevalling van eerst niet willen rijpen naar toch vrij vlot bevallen! Lekker genieten van jullie meisje!

Eikeboompje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina