Hoe gaat het met de bevallende dames? Ik ben net wakker geworden door een wee. Zou het vannacht dan wel doorzetten? Of lig ik nu weer een hele tijd wakker, val daarna in slaap en wordt ik wakker van de wekker?
Hier buik kramp maar ja dat zijn natuurlijk geen weeën. Al werd ik er wel wakker van haha Ow nee gewoon darmen weer eens die leeg willen. Dan maar weer verder slapen
Ik heb altijd zin in ananas. Trouwens.. de banner loopt nu wel erg ver achter Hij staat gewoon stil. Ik ga toch maar n andere leuke zoeken
Weeën om de 3 - 5 minuten, maar durf nog geen conclusies te trekken. Ze zijn nog niet sterk genoeg naar mijn zin.
Nee niet gebeld. Was maar lichte verhoging en heb het even aangekeken. Dacht ik bel wel als het echt koorts is. Gelukkig nu weer gedaald. En 2 sneetjes droog brood zijn binnen gebleven
Ik ben erg benieuwd of er vandaag dan eindelijk babynieuws komt! Buhh ik ben wakker geworden met enorme keelpijn en hoofdpijn. Ik denk een keelontsteking. Echt niet leuk .
Oeee geen babynieuws nog Vandaag weer op controle bij de gyn ben benieuwd wat de kleine meid nu gegroeid is Hier blijft het ook maar rommelen en steken en krampen maar niks merkwaardig maar had het niet zo vroeg bij de jongens...pff van mij mag het wel weg blijven en pas komen als het daadwerkelijk echt begint maar dat zal wel niet zo werken he Wat zijn jullie planningen vandaag, ik kwam gisteren weer eens op het kamertje nou het lijkt wel een ontplofte bende met kleertjes enzo dus ik mag dat wel eens gaan opruimen kijken of het mij lukt vandaag