Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid! Geniet van elkaar!
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  3. newbornstar

    newbornstar Bekend lid

    18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Gefeliciteerd! Lekkee genieten
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  4. newbornstar

    newbornstar Bekend lid

    18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Welkom!! Hoop voor je dat je het dit keer ook anders ervaart!

    Hier verder Alles goed! Gister groei Echo gehad, kleine man groeit goed:D hij weegt nu ongeveer 2 kilo..
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  5. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ja hoor :)

    Ik ben op verzoek ingeleid, ik kreeg al weeen toen ze mijn vliezen braken maar kreeg ook een infuus. Hierdoor een weeenstorm vanaf moment 1. Kwam er niet doorheen gepuft en miste begeleiding. Uiteindelijk na 3 uur een ruggeprik. Uiteindelijk ging het met ventje niet goed, had ook flink gepoept, ok was gebeld maar had ineens volledige ontsluiting. Flinke knip en vacuuum (was sterrenkijker) en daar was hij.

    Vooral het missen van begeleiding tijdens de weeen was heel zwaar, vandaar dat ik nu ook doula begeleiding van mijn verloskundige heb. Ze blijven bij me zolang ik wil ook als het wel medisch wordt of een keizersnede :)
     
  6. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Mamamuis van harte gefeliciteerd!!! Voel je je goed? Lekker genieten!!!
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh ja snap dat je dit als vervelend hebt ervaren! Jammer dat je niet goed begeleid bent! Wel fijn dar het dit keer anders is en je vk gewoon bij je blijft ook al word t medisch!
     
  8. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Dag dames,
    Hier nu 36+4. Het rommelt al een paar weken met voorweeen. Vannacht werd ik opeens wakker met een enorme steek in mijn rechterbekken. Ik kon mijn been niet meer strekken en draaien deed super veel pijn. Gelijk een harde buik er achter aan. Een uur later begon mijn andere bekkenkant te steken, dus daar snel op weten te draaien. Hoop dus niet dat ik nu opeens bekkenklachten krijg en immobiel wordt. Zou dit ook met indalen te maken hebben of simpelweg te lang in dezelfde houding geslapen? Morgen weer een afspraak met de gyn.
    Dit kindje was twee weken terug al 2700 gram en kwam iedere week 300 gram bij, dus ben benieuwd waar hij nu op geschat wordt...
     
    newbornstar vindt dit leuk.
  9. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Zou heel goed het indalen kunnen zijn! Voelt echt als messteken :| heb je nu nog pijn?
     
  10. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    nee, wel af en toe een harde buik / voorwee (maar heb ik dus al weken, vooral in de avond / nacht). Was inderdaad als een messteek, maar dan echt in mijn heup / bekken..
     
  11. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ik lees al een paar weken mee, maar nu mag ik me eindelijk hier melden :D

    Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's ! Geniet van jullie kleintjes!!
     
    Muggenstift, Phoebe, newbornstar en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ik weet niet meer waar precies maar wel in die regio dacht ik.

    Hier ook veel harde buiken en voorweeen, ben heel benieuwd hoe je straks het verschil voelt als T echt begonnen is.
     
  13. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Oh geloof me, dat verschil voel je héél duidelijk ;)
    Heb trouwens niet het idee dat de baby is ingedaald. Ben nu weer lekker flexibel en ga zo nog wel even de stad in.
     
  14. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Welkom!!

    Een wee duurt langer dan een voorwee :) vaak merk je duidelijk verschil :)

    Hier was dat niet zo haha had bij me dochter ook al weken regelmatige voorweeen ook echt met een regelmaat erin. Toen ze me vliezen braken bleef het zelfde zo doorgaan toen ik echt pijn kreeg kreeg ik ook al persweeen en was het alweer bijna voorbij :p
     
  15. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ik ben benieuwd, hier nu meestal maar een paar voorweeen en dan is al weg. Harde buiken wel hele dag.
     
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Het kan dan zo ineens omslaan maar laten we dat voorlopig maar niet doen nog :p

    Hebben jullie ook dat de nachten je soms echt beginnen op te breken?
     
  17. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Hihi nee laat nog maar even lekker zitten!

    Ik moet zeggen dat ik aardig slaap! Wel soms vroeg wakker maar nog geen uren wakker liggen gelukkig. Heb je dat wel? Of moet je veel plassen?
     
  18. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohh wat fijn zeg! Hopelijk blijft dat zo! Jaa ik slaap al een tijdje slecht maar t word alleen maar erger.. Heb dan enorm last van me bekken en als ik dan wil draaien lukt dat weer niet gewoon dus moet ik me benen erbij helpen daardoor word ik weer te wakker enzo of me rug die lekker zit te etteren het schiet allemaal niet echt op haha :p
     
  19. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Oh vreselijk! Help een kussentje tussen je knieën?

    Tot voorkomt sliep mijn zoontje nog niet door, kwam tussen de 3 en 10 keer per nacht, dit is eindelijk opgehouden na 2,5 jaar en sindsdien slaap ik ook veeeeel beter.

    Vind dat altijd flauw van moeder natuur, straks zijn we al genoeg wakker snachts, laat ons dan nog even goed slapen voor de bevalling :p
     
  20. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja heb een kussen tussen me benen maar dat helpt helaas niet ja voor het moment zelf met liggen maar zodra ik moet draaien is het een ramp.. ach nog een aantal weken doorbikkelen :p
     

Deel Deze Pagina