Ik wil wel maar mijn vriend zit aan de andere kant van het land dus wat dat betreft..... liever niet haha. Vanaf morgen geef ik baby groen licht
Spannnnend meiden! Volgens mij komen er straks een heleboel babys tegelijk. Hoop dat ik ook mee doe dan, begin t toch echt wel zat te raken. Dag in dag uit hetzelfde liedje. Zometeen de voetreflex, hopen dat het het laatste zetje is oid.....
Ik vind dus wel dat degenen bovenaan de lijst voorrang hebben he, dus niet allemaal stiekem voordringen
@Vie87 whahha stomme banners. Die van mij loopt toch goed nadat ik hem helemaal had gewist uit me handtekening en ik een nieuwe had gemaakt op nodapp. Ja we gaan misschien wel voordringen maar jullie moeten gezellig mee doen joh met bevallen, het is genoeg geweest toch! Kom er maar uit baby’s!
Ik kan niet meer lopen. Van de wc naar de bank en weer terug. Ze is geloof ik ingedaald met haar achterwerk, en het doet zo'n pijn. Geen baby hier en geen weeen. Ben alleen wel super jaloers op alle krampende, en slijm verliezende vrouwen hier. Succes iedereen!! gauw wat baby's erbij. en die banner.... Zo...mooi opgelost.
Man man wat duurt wachten lang. Vooral als je je zo beroerd voelt. Ik wil best wel wat plaatsjes voordringen in de rij
O jeetje zeg wat naar lijkt me dat! Laat haar maar snel komen.l!! Het slijmverlies en oefen weeen zijn ook nieg fijn. Heb nu helemaal niks meer,,,, dus het zegt ook niet alles poeh jammer,,,
Hey meiden, Heb jullie, na graven, weer teruggevonden op het forum haha. Gaan jullie nou eens met zn allen bevallen! Ik lees vol spanning met jullie mee hoor! Hier gaat het super met mij en de kleine. Stuwing ook weer op zn retour dus het opknappen kan beginnen
Jaaaaa, laten we met z’n alle bevallen! Gister 3x geappt door mensen die vragen hoe het gaat. Ik geloof wel in die aparte “voortekenen”. M’n vader belde hoe het ging, en dat hij het nu echt wel spannend begint te vinden... lief. Maar toen dacht ik: Hé, misschien zegt het wat . Maar helaas pindakaas. Ik heb wel, dat als ik mijn buik gewoon met mijn handen aanraak, of streel dit niet pijn doet, maar krijg ik bijvoorbeeld heel zachtjes de deur tegen m’n buik, of leun ik op m’n buik, doet het echt zeer! Alsof het heel beurs is. 1 grote blauwe plek. Herkennen jullie dat ook? Misschien omdat het nu zo strak staat ofzo?
Mijn ervaring is (vooral bij de eerste) dat mensen echt gaan lopen peilen of je al bezig bent. Kreeg zelfs van familie die ik nooit spreek ineens berichtjes op mijn Facebook tijdlijn. Heb dus ook alles uitgeschakeld en reageer niet op Whatsapp etc. Gewoonweg irritant. Spreek ze normaal ook niet Maar de mensen die nabij staan krijgen wel antwoord hoor...
Sorry voor het geklaag hier boven. Ik ben een van de weinigen die weet dat ik sowieso Vrijdag m'n baby vast heb, dus zal stoppen met m'n gezeur.... Ja, veel vragen hier ook. Is de baby er nou nog niet!!? Nee!
Heb zondag mijn vriendenlijst door zitten spitten en de mensen die ik nooit spreek er lekker uit gegooid. Oh wat is dat heerlijk! Lekker weer even back to basics en mijn leven delen met wie ik wil, niet wie mij omdat we vage bekenden zijn op Facebook toe heeft gevoegd. Lekker puh! Was ook in een boze bui maar ben er nog steeds blij mee hahaha
Hey, hier nog een hoor! Maar klagen mag gewoon. En jij loopt al overtijd, ik nog niet eens. We voelen dezelfde pijntjes, en hebben er allemaal recht op om er over te spuien dus gewoon door gaan.
Ik dat gevoel in me onderbuik al een paar weken. Vooral met uit bed kopen of lang stil gezeten heb en weer opsta. @Eva2011 heel vervelend zulke mensen bah ! Heb me moeder ook al afgekat omdat ik gek van der werd! Ik zei ok heb je iets gehoord?? Nee!! Nou dan dan is er ok niks! Anders was je wel gebeld ! Grrr! Wahha . Toch weer zo sliert , nu ok met roze er door. Denk toch echt dat het delen van de slijmprop zijn ! Maarja soms zegt dat niks en kan het dagen duren pfff . Kom maar gewoon vannacht ! Dan heb ik de geboortekaartjes gratis haha
@Lila8 nog maar drie nachtjes slapen meid. Die kleine komt er uit, op welke manier ook, maar maximaal nog drie nachten vol ellende.
Goed idee! Ga ik ook ff doen. Heb je een manier waarop je het wat sneller kan doen dan naar degene zijn/haar profiel te gaan en ontvrienden? Anders duurt het zo lang