Ja die was er de vorige keer niet helemaal bij. Maar nu Heb ik echt rust. Hopelijk zorgt dat er voor dat die kleine misschien vanzelf komt. Jullie zijn zo lief allemaal. @Silsil ja je hoort er zoveel horror verhalen over. Fijn om te horen dat het niet spannend is.
Bekijk bijlage 596773 Heb me toch een beetje in kunnen houden. Wel een lekkere lunch gemaakt nu met avocado, kipfilet, kruidenkaas, rucola en bruin broodje. Die zakken chips komen vanavond wel
Ik heb me vandaag ook al helemaal vol gevreten, op n appel na niks gezonds aan . Ik heb zometeen gelukkig controle, zit er echt even doorheen. Zeker nu de baby ook weer zo rustig is en dat was gisteren dus ook al. Ben helemaal uitgeput en voel me zwaar belabberd. Pff, nog eventjes..
Wat gezond dames!! Ik rij zo naar de intratuin voor een appelstrudle hihi!! Alhoewel ik niet zoveel honger heb! Zit snel vol en last van maagzuur Bleh!
Ik word (nog) misselijk(er) van jullie berichten, dus ik hou het maar bij droog brood Succes zo @Clueless01
Ik ben helemaal naar het winkelcentrum gelopen (5 min ofzo haha). Nu even koffiepauze bij de Hema, maar heb alleen een cappuccino genomen! En dan zo weer eens terug lopen.
Nou hier de voetreflex achter de rug.. Eerst een uur zitten praten over dr eigen zwangerschappen (...) En toen best wel lekker kunnen ontspannen!! Heb een uur plat op mn rug gelegen, wat opzich al een heel groot wonder is. Nu moet ik verplicht een uurtje slapen dus nouja alles voor t goede doel.. Heb eerst een heel kaas uien stokbrood gegeten hahah Fijne dag jullie en hoop snel babynieuws!!
Succes @Clueless01 Hopelijk alles gewoon goed met je kleintje. Ik heb bananen op. Echt niks lekkers in huis. Vanavond wanneer de boodschappen worden geleverd.... zul je zien dat de bevalling dan net begint.
Jeetje meiden, jullie houden het wel echt spannend! Als ik steeds zie dat ik weer een paar pagina's heb gemist verwacht ik een hoop felicitaties te lezen, maar helaas. Ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren voor jullie en dat het mooie soepele bevallingen zijn! Hier weer gewerkt vandaag, poeh, nog 2 daagjes en dan verlof joehoe!!
@indalen klopt inderdaad dat ze er nog uit kunnen 'ploppen' zei de vk. Zeker een 2e of volgend kindje. Ze voelde dat hij nog veel ruimte heeft in de buik, dus vandaar dat ik niet verwacht dat hij haast zal maken met geboren worden (en een beetje zelfbescherming tegen die vreselijke ongeduldigheid waar ik door word geteisterd) Ik heb net heus niet weer patat gegeten
Ik heb na al t ongezonde van vandaag net nog 2 volkoren boterhammen met smeerkaas naar binnen gewerkt. Heb ik iig nog t gevoel dat ik geluncht heb . straks ga ik gewoon n grote smoothie maken. Dat voelt altijd zo gezond
Hier blijven de weeën lekker onregelmatig. Morgen is de baby er vast, daar geloof ik gewoon in.. Ik weet alleen ff niet wat ik met de kinderen aan moet straks. Zal ik de oppas bellen en de dames bij haar laten logeren? Maar wat met onze zoon dan? Ze alle 3 meegeven vind ik ook een beetje voorbarig nog. + Dat zoonlief niet een makkelijke slaper is, dus logeren vind ik een beetje eng. Maar thuis laten als ik aan het bevallen ben is ook geen optie.. Zo, verder is mijn dagbesteding bakken: 36 grote cupcakes, 20 kleintjes en 1 cake. Daar moeten we wel even mee kunnen doen toch? Hopelijk hoeven ze niet in de diepvries
Je wil thuis bevallen? Ivm je zoon? Je kunt ze ook eerst naar huis laten komen en alvast back up regelen. En die cake lijkt me genoeg. Zat genoeg. Ik heb best gezond gegeten, als zoon wakker is eet ik altijd gezond. Het vreten doe ik pas als die op bed ligt
Haha al dat eten lekker ik heb ook vandaag een toetjes,koekjes en chocola dag en brood met nutella enzo kan er niks aan doen zou straks wel een preek krijgen dat ik echt mijn meest ranzige bijvoeding moet drinken..echt of je rauwe ei drinkt Straks lekker spaghetti En hop hop baby's gas erop en komen maar .... Nog even en mag weer kijken naar mijn kleine meid...die het straks wel even bont maakte door dat ik ineens rugweeen had maar zakte weer weg dus fijne voorweeen nu al mijn hemel pfff
Gisteren zouden we een keer patat eten. Maar die zaak bleek dicht (we zijn nog niet zo bekend in deze omgeving). Hij is vandaag een friteuse gaan halen. Toen hij er eindelijk 1 vond was die 9 euro Dus vandaag eten we friet Lopen is nu echt irritant. Volgens mij zit haar hoofd laag want het steekt behoorlijk. Donderdag gaan we weer naar haar kijken Dan is de tweede groeiecho.
Ik wil sowieso thuis bevallen. De dames gaan gewoon logeren. Helemaal blij allebei. Mocht hij wakker worden of wakker zijn als ik beval, dan komt ze hem ook halen.
Mmm dan is het lastig.. Ik zou hem denk ik dan niet Nu al uit voorzorg weg te logeren doen.. dalijk zet t niet door..