Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ja die was er de vorige keer niet helemaal bij. Maar nu Heb ik echt rust. Hopelijk zorgt dat er voor dat die kleine misschien vanzelf komt. Jullie zijn zo lief allemaal.
    @Silsil ja je hoort er zoveel horror verhalen over. Fijn om te horen dat het niet spannend is.

Silsil, Amelie en laurazoey vinden dit leuk.
  2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 596773 Heb me toch een beetje in kunnen houden. Wel een lekkere lunch gemaakt nu met avocado, kipfilet, kruidenkaas, rucola en bruin broodje.
    Die zakken chips komen vanavond wel :oops:

3. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb me vandaag ook al helemaal vol gevreten, op n appel na niks gezonds aan :p.

Ik heb zometeen gelukkig controle, zit er echt even doorheen. Zeker nu de baby ook weer zo rustig is en dat was gisteren dus ook al. Ben helemaal uitgeput en voel me zwaar belabberd. Pff, nog eventjes..

Surprisebaby, Spoetnik, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Bekijk bijlage 596776
    Die chocolade eet mijn zoontje nu, op brood hahaha. Met een restje avocado.

Triesje91, qwerty123 en Lila8 vinden dit leuk.
  5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh my die ziet er heerlijk uit zeg!
    Ga ik morgen ook lekker maken na de afspraak bij de vk

Floeperd en qwerty123 vinden dit leuk.
  6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Wat gezond dames!! Ik rij zo naar de intratuin voor een appelstrudle hihi!!
    Alhoewel ik niet zoveel honger heb! Zit snel vol en last van maagzuur Bleh!

Spoetnik en qwerty123 vinden dit leuk.
  7. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik word (nog) misselijk(er) van jullie berichten, dus ik hou het maar bij droog brood :(

Succes zo @Clueless01

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ben helemaal naar het winkelcentrum gelopen (5 min ofzo haha). Nu even koffiepauze bij de Hema, maar heb alleen een cappuccino genomen! En dan zo weer eens terug lopen.

Spoetnik, Silsil en qwerty123 vinden dit leuk.
  9. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    Nou hier de voetreflex achter de rug.. Eerst een uur zitten praten over dr eigen zwangerschappen (...) En toen best wel lekker kunnen ontspannen!! Heb een uur plat op mn rug gelegen, wat opzich al een heel groot wonder is. Nu moet ik verplicht een uurtje slapen dus nouja alles voor t goede doel.. Heb eerst een heel kaas uien stokbrood gegeten hahah:eek: Fijne dag jullie en hoop snel babynieuws!!

Spoetnik, Triesje91, rissie10 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Succes @Clueless01 Hopelijk alles gewoon goed met je kleintje.

Ik heb bananen op. Echt niks lekkers in huis. Vanavond wanneer de boodschappen worden geleverd.... :roflmao: zul je zien dat de bevalling dan net begint.

PerfectLittleTwin, Spoetnik en qwerty123 vinden dit leuk.
  11. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, jullie houden het wel echt spannend! Als ik steeds zie dat ik weer een paar pagina's heb gemist verwacht ik een hoop felicitaties te lezen, maar helaas. Ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren voor jullie en dat het mooie soepele bevallingen zijn!

Hier weer gewerkt vandaag, poeh, nog 2 daagjes en dan verlof joehoe!!

Spoetnik, Bubblez, laurazoey en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Een uur op je rug? Wow! Dat is echt niet meer makkelijk. Hopelijk doet het iets. ;)

Reb91 vindt dit leuk.
  13. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    @indalen klopt inderdaad dat ze er nog uit kunnen 'ploppen' zei de vk. Zeker een 2e of volgend kindje. Ze voelde dat hij nog veel ruimte heeft in de buik, dus vandaar dat ik niet verwacht dat hij haast zal maken met geboren worden :) (en een beetje zelfbescherming tegen die vreselijke ongeduldigheid waar ik door word geteisterd:rolleyes:)

Ik heb net heus niet weer patat gegeten:roflmao:

Spoetnik, Zonnestralen, Amelie en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb na al t ongezonde van vandaag net nog 2 volkoren boterhammen met smeerkaas naar binnen gewerkt. Heb ik iig nog t gevoel dat ik geluncht heb :oops:.

straks ga ik gewoon n grote smoothie maken. Dat voelt altijd zo gezond :p

Spoetnik, qwerty123 en Silsil vinden dit leuk.
  15. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Hier blijven de weeën lekker onregelmatig. Morgen is de baby er vast, daar geloof ik gewoon in..
    Ik weet alleen ff niet wat ik met de kinderen aan moet straks. Zal ik de oppas bellen en de dames bij haar laten logeren? Maar wat met onze zoon dan?:rolleyes:
    Ze alle 3 meegeven vind ik ook een beetje voorbarig nog. + Dat zoonlief niet een makkelijke slaper is, dus logeren vind ik een beetje eng. Maar thuis laten als ik aan het bevallen ben is ook geen optie..

Zo, verder is mijn dagbesteding bakken: 36 grote cupcakes, 20 kleintjes en 1 cake. Daar moeten we wel even mee kunnen doen toch? Hopelijk hoeven ze niet in de diepvries

Spoetnik, Lila8 en rissie10 vinden dit leuk.
  16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je wil thuis bevallen? Ivm je zoon? Je kunt ze ook eerst naar huis laten komen en alvast back up regelen.

En die cake lijkt me genoeg. Zat genoeg.

Ik heb best gezond gegeten, als zoon wakker is eet ik altijd gezond. Het vreten doe ik pas als die op bed ligt :p

Spoetnik en Silsil vinden dit leuk.
  17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Haha al dat eten lekker :roflmao: ik heb ook vandaag een toetjes,koekjes en chocola dag en brood met nutella enzo kan er niks aan doen:rolleyes: zou straks wel een preek krijgen dat ik echt mijn meest ranzige bijvoeding moet drinken..echt of je rauwe ei drinkt :confused:

Straks lekker spaghetti:thumup:

En hop hop baby's gas erop en komen maar :rolleyes::D:thumup: ....

Nog even en mag weer kijken naar mijn kleine meid...die het straks wel even bont maakte door dat ik ineens rugweeen had maar zakte weer weg dus fijne voorweeen nu al mijn hemel pfff:confused:

Spoetnik en qwerty123 vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Gisteren zouden we een keer patat eten. Maar die zaak bleek dicht (we zijn nog niet zo bekend in deze omgeving). Hij is vandaag een friteuse gaan halen. Toen hij er eindelijk 1 vond was die 9 euro :eek:

Dus vandaag eten we friet :)

Lopen is nu echt irritant. Volgens mij zit haar hoofd laag want het steekt behoorlijk.

Donderdag gaan we weer naar haar kijken :) Dan is de tweede groeiecho.

19. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Ik wil sowieso thuis bevallen. De dames gaan gewoon logeren. Helemaal blij allebei. Mocht hij wakker worden of wakker zijn als ik beval, dan komt ze hem ook halen.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mmm dan is het lastig..

Ik zou hem denk ik dan niet Nu al uit voorzorg weg te logeren doen.. dalijk zet t niet door..

Deel Deze Pagina