Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    @Eva2011 wat naar, die aambeien.... :confused: Na mijn tweede bevalling heb ik daar een tijdje last van gehad. Echt heeeeeel pijnlijk. Ik kreeg toen een keer lidocaïne zalf (of zoiets) dat echt goed verdoofde. Anders kon ik echt niet zitten of poepen. Al die andere zalfjes die in drogist liggen werkten bij mij niet. Dus misschien is dat een tip voor jou, die verdovende zalf.

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@Surprisebaby
    Curanol zalf, sperti zalf, sperti zetpillen, lidocaïne zalf, alles al geprobeerd. Apart, door elkaar, maar er staat zoveel druk van onderen dat het opgezet blijft heb ik het idee.
    Vorige week een flinke verstopping gehad (opgelost door roosvicee inmiddels) en sinds dat moment is het pas echt drama.

Bij de andere twee ook wel gehad, maar niet in deze mate. Bevallen werkte toen per direct verlossend trouwens. Als de druk van het ingedaalde hoofdje er maar af is!

Maar wil zo graag nog dweilen en ramen lappen etc, dat lukt me nu echt niet meer :(

3. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @Eva2011 wat naar zeg. Dat was ook n beetje de boodschap die ik vanmiddag kreeg; de enige oplossing is bevallen. Nou laat ik daar nou net geen invloed op hebben :rolleyes:

Hier de baby weer lekker beweeglijk. Ze waardeert Mn vertrouwen denk ik :roflmao:. Ben echt zo blij als ze eindelijk geboren is. Ik vind die verantwoordelijkheid zo lastig om alleen te dragen, kan niet wachten tot ik haar kan delen :D.

Eva2011 vindt dit leuk.
  4. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    @Eva2011 voor Aambeien = neusspray de oplossing :roflmao:

5. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Echt balen!

6. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Neusspray met xylometazolidine (of hoe dat dan ook precies heet). Of kan elke soort neusspray, zoals zoutoplossing of zo?

7. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik las net dat als je gaat afkolven tijdens de zwangerschap, dat het eventueel het laatste zetje kan zijn om de bevalling te laten doorzetten of beginnen (wanneer je op het punt staat om te bevallen). Dus voor diegenen die nu met sluimerende weeën zitten of dat het dus allemaal niet zo doorzet... Misschien helpt het om een paar keer te kolven.

Triesje91 en Lila8 vinden dit leuk.
  8. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de huisarts toen Elma crème gehad icm Curanol. Elma crème verdoofd de pijn echt zodat de Curanol de aambeien doet slinken. Zeker voordat je gaat bevallen haha. Heb nu van allebei een tube op voorraad liggen

Surprisebaby en Eva2011 vinden dit leuk.
  9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Jeetje mina!
    14 pagina's gelezen, want daar moest toch wel een van jullie tussen zitten die bevallen is
    Geen eentje :confused:
    Laat jullie mannen eens tegen de uitgang praten, misschien werkt dat.... :p
    ik sta op het punt na de film te gaan met mijn beste vriendin.
    Gewoon in een lekker kloffie, met zometeen een hele grote bak popcorn ;)
    Zin in, jullie een fijne avond en gooi die baby's eruit. X

qwerty123, Triesje91, Silsil en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Been there, done that.
    Otrivin was ik nog vergeten op mijn lijstje :roflmao:

PerfectLittleTwin en Spoetnik vinden dit leuk.
  11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Zoutoplossing werkt niet, je moet echt die andere hebben. Werkt vaatvernauwend en doet de beitjes krimpen, maar hier nog niet voldoende. Voel het wel trekken dan trouwens.

Surprisebaby vindt dit leuk.
  12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Mmmm als je praat over dat de druk er blijft en opgezet voelt... en je een verstopping hebt gehad kan t wellicht ook anaal kloven zijn. Dat doet ook zo’n zeer, vooral ‘binnenin’ en geeft een apart drukkend gevoel..

13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Geniet er van!

Enne, ja, we moeten toch iets als we niet aan t puffen zijn?

qwerty123 vindt dit leuk.
  14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nee echt enorme ballonnen die uitstulpen en die ik weer terug kan duwen (heerlijke praat ook weer)

De druk die ik voel komt van het hoofdje in mijn bekken, maar drukt dus ook op de gehele onderkant waardoor echt alles helemaal opgezet is. Voor en achterzijde .

15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Hier dus lidocaïne gekregen de vorige keer. Die had ik nu ook van de drogist gehaald.

16. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oh is die net zo ‘sterk’ als degene op recept dan?
    Wel ontzettende balen voor je zeg! Nadeel is ook dat als je er last van blijft houden dat weghalen ook zo vervelende ingreep is.

Ik hoop dat je er snel vanaf bent meis!!!!!

Eva2011 vindt dit leuk.
  17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nooit over nagedacht, maar denk dat die van de huisarts beter werkt hoor. Hier merkte ik weinig verschil, eigenlijk amper verdoving.

Ik ga er van uit (positieve instelling ) dat ze straks weer op hun plek zitten en krimpen :p

Triesje91 vindt dit leuk.
  18. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Sowieso na je bevalling. Dus nog even volhouden ;)

Eva2011 vindt dit leuk.
  19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Helpt dat ja?

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ppprrrr mijn voorweeen zijn echt een bitch.. pfoe he. Elke 10 minuten 1 zo ongeveer.

Ik ga echt drammen donderdag bij de vk op strippen. Ze willen dat pas doen met 40.5 (die ik toch niet red) omdat het zeggen ze geen zin heeft voor die tijd.
    Maar ben ik nou zo'n zeur als ik dan denk "baad t niet dan schaad t niet" ?
    De enige die ik er mee heb is mezelf toch..

Donderdag om 10.45 moet ik dr zijn .

Deel Deze Pagina