Zelfde liedje hier. Slijmprop van hier tot tokio, 2cm ontsluiting maar er gebeurd helemaal NIKS op valse alarmen na
Dat dacht ik ook. Zoontje was vanat zaterdag bii zijn vader. Vandaag uit school weer naar mij tot maandag. Mooi de tijd om even bij te komen nog en te bevallen dacht ik. Nou mooooooi niet haha. Bijkomen wel, bevallen niet. Dus ik zit vanaf nu ook weer met oppas regelen haha. @Zonnestralen snap dat het stress oplevert, maar misschien moet je juist anders proberen te denken dan. Het komt toch zoals het komt daar doe je niks aan met piekeren. Weeën storm is kut, weet ik ook, maar je kunt het! Vorige keer heb je het ook overleefd. Je vriend is er vast bij en zo niet kan je er weinig aan doen meer en is hij er vast zsm. En qua kids en oppas... In het ergste geval zijn ze thuis. Niet ideaal maar ook dat komt weer goed. Beter relaxen en uitrusten nu! Moe je weeënstorm in is ook niks.
Hier geen slijmprop, geen baby, NIKS. En ik ben 4 dagen overtijd Beter wel ontsluiting straks. Als ze zegt nog potdicht dan ga ik lekker een potje janken.
Bleghhh lekker dan... Eigenwijze meiden. Één deze dagen liggen we met zn allen te puffen, denk echt een babyboom ineens.
Ja echte wegpuf weeën. Hopelijk doen ze wel iets en gaat de uiteindelijke bevalling daardoor niet al te lang duren. Hier vannacht zowat in coma gelegen. Om 2 uur even wakker van een paar harde buiken en even plaspauze en toen weer wakker om half 6 voor een plaspauze. Zo vast geslapen dat ik niet gedraaid heb een nu 1 schouder helemaal beurs is. Ik had het echt even nodig denk ik. Maar geen baby dus.
@wiedeltje YEAH gefeliciteerd!!!!! Nu lekker bijkomen! @ de rest... Vet kak die voorweeën die niet doorzetten hopelijk ook voor jullie snel baby's! Hier lekker geslapen. Voordeel van een niet ingedaalde baby is niet 2956824765544 keer per nacht wakker worden om te plassen
Ik denk dat mijn baby weer omhoog gezwommen is. Vet veel maagzuur ineens, geen steken meer onderin en veel minder vaak plassen. Morgen maar eens kijken bij de vk.
Ik lees soms in stilte een beetje mee, in de hoop dat de laatste 8.5 week voorbij vliegen haha. @Bubblez misschien een voetreflex massage nemen?
@wiedeltje Gefeliciteerd met de geboorten van jullie zoontje!!! Geniet er van met z’n allen hopelijk knap je gauw op.
Oeh, wat vervelend zeg. Heb je er al over gesproken met je partner en je verloskundige? Ik herken wel een beetje wat je schrijft. Mijn derde bevalling was ook supersnel, 1 uurtje. Met weeënstorm. Aan het begin van deze zwangerschap maakt ik me er ook druk om. Ik zie wel op tegen nóg een weeënstorm, maar het voordeel was dat de bevalling snel en ongecompliceerd was. Ik weet niet of dit bij jou ook zo was.... Maar ik heb mijn angsten wel besproken met mijn man en mijn verloskundige. Er is niet zo heel veel aan te doen; het komt zoals het komt. Of je moet echt een bevalling plannen met inleiding of keizersnede. Maar ja, dat zou ik zelf niet willen. Ik denk nu soms ook wel eens dat de bevalling deze keer nog sneller gaat en dat ik het alleen moet doen. Ik weet dan dan ik het kan. En desnoods bel ik dan 112, als er wat is. Maar ik heb ook filmpjes gekeken van vrouwen die alleen bevallen en dat geeft mij wel vertrouwen en daarbij wat kennis gekregen voor als er bijvoorbeeld wat is; navelstreng om nekje of zoiets. Nu weet ik wat ik in zo’n geval moet doen. Als je interesse hebt in die filmpjes, stuur me dan even een pm.
@wiedeltje gefeliciteerd net jullie zoon ! En WoW wat een snelle bevalling! Geniet ervan. @Lila8 haha jij bent ook gek hoor s nachts dweilen whaha ! Hormonen hormonen?? Haha @Amelie balen zeg dat het niet doorzet! Daar wordt je toch gek van! Hier gister na het douche weer 1,5 uur flinke harde buiken om de 10 min. En toen stopte het weer . Tot nu toe alles gewoon weer rustig bleeh! Vanmiddag controle vk. En we zijn vandaag 40 WEKEN!! Kom maar op hoor!