@Lila8 Jeetje wat een toestand, zit je ook niet echt op te wachten lijkt me!! Wat een timing. Hoop echt dat er voor de overtijd dames en voor jou @Bubblez met al die voorweeën schot in de zaak gaat komen nu.... Kwam laatst ook nog een leuke tegen op Facebook...
Word net gebeld door het ziekenhuis dar inleiding morgen niet door kan gaan. Er zijn er teveel ben zo teleurgesteld en verdrietig. Alles was klaar...
Ja ik heb dit ook! En net misselijk in de supermarkt! Bij de bananen gatver wat stonken die. Maar zodra ik wat eet of een slok wat neem weer maagzuur Was jou kindje al ingedaald?
Wanneer dan? Vrijdag? @rissie10 hopelijk wil ze even checken! Heb wel wat last van m'n buik nu dus misschien dat er toch een klein zetje is gegeven.
Dat is balen zeg! Maar ik denk dat het wel 'fijner' is om te bevallen als het niet zo druk is. Je wilt tijdens de bevalling natuurlijk ook niet onnodig willen wachten of dat ze eerder maatregelen nemen om het te versnellen.
Ok, hopelijk is het dan wat rustiger daar. Ik beviel van mn zoon tijdens een hele drukke avond en kon fluiten naar de ruggeprik want ze hadden geen tijd voor me.. dus hopelijk moet het zo zijn voor je.
@qwerty123 wat k#t zeg...dat is echt balen idd... @Lila8 jeetje meis het zit je echt niet mee bah sterkte... Vandaag niet veel meegelezen...nog steeds voorweeen? Net weer gedoucht zakt niet af en ook warme kruik niet wordt er gek van vanaf 05:00 uur nu al soms zakte het even weg en dacht ik he he maar komt zo weer
Jeeeemig @qwerty123 wat balen! Je hebt je er zo op ingesteld @Lila8 nou dat gaat wel ff anders dan je hoopte hé, ik hoop dat je gauw je kindje kunt knuffelen! Hier morgenochtend naar het zh voor verder onderzoek. Mijn bloeddruk is weer aan het stijgen en de kans op inleiden wordt groter. Balen ik had zo gehoopt op een thuisbevalling deze keer. Maargoed wie weet is er morgen wel niks bijzonders te vinden en mag ik weer naar huis