Ik heb nu 1 cm ontsluiting maar nog maar een half verstreken baarmoedermond. Het kan nu echt nog twee kanten op. Of ik krijg straks echt goede weeën die doorgaan. Of het zakt af en dan kan het letterlijk nog weken duren. Ik mag nu weer bellen als ik elke 3 minuten weeën heb, 1 minuut weeën en 2 minuten rust, tot die tijd ontspannen proberen
@Bubblez Goede actie, een lekker potje sex! Hahahaha! Het schijnt meestal wel het laatste zetje te zijn. Dat was bij mijn derde bevalling zeker het geval. @rissie10 Alleen als je vliezen gebroken zijn mag je geen sex meer. Wel als je je slijmprop bent verloren. De vliezen zijn dan nog intact en beschermen je baby.
Muhahah ja zo dachten wij ook. Ik hoop dat t vanavond en vannacht lekker door gaat. Nu lekker op de bank en chillen. Hopelijk stagneert t bij mij niet, wat zal dat janken zijn..
Wederom ego. Mn vliezen zijn geknapt. Tis groen bruin. Nu wachten op mn schoonmoeder voor J en direct naar t ziekenhuis. Daar gaan we!
Yeah, het gaat nu echt gebeuren!!!!! Wel jammer van het meconiumhoudende vruchtwater, maar dat hoeft niet een probleem te zijn. Je krijgt straks goede begeleiding!!!! Toi toi toi!!!
Wow @Bubblez Spannend! Het gaat nu echt gebeuren! Zet em op. Ik weet niet wie het vroeg, maar ik heb geen idee wat het inhoudt verder. Ben op...kan niet nadenken. ik laat het maar over me heen komen nu.
@Bubblez succes dan maar! @Lila8 logisch! Komt vast goed. Probeer maar ff lekker te slapen na alle commotie. Hier wat bloedverlies met wat slijm. Dat heeft het dan wel weer teweeg gebracht haha. Ik ga lekker slapen zo ben kapot. Ik ga er vanuit dat ik niet voor het weekend beval. Zaterdag zou wel leuk zijn. Dan zijn beide kids op de 10e jarig.
Ja, ik zie het.... Nooit eerder van gehoord. En dit is al mijn vierde zwangerschap!!!! Alleen dat je niet meer in bad mag of niet meer mag vrijen bij gebroken vliezen.
Mocht je nog niet vertrokken zijn neem dan wat entertainment mee. Je gaat wss minimaal 24 uur observatie in met de kleine na de bevalling. Zet m op!
Wist het ook niet. Bij me dochter nooit de slijmprop verloren. Dus ben meteen info gaan zoeken gister toen ik dacht he wat verlies ik toch steeds ??? Vandaar dat ik het tegen kwam