Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    :) Dat zou ik ook doen, meteen info zoeken. Ook al is het al mijn vierde zwangershap. Je leert elke keer iets nieuws!
    Ik had alleen bijna mijn eerste de slijmprop verloren maar daarna had ik echt geen behoefte aan sex en in die dagen (nachten) daarna had ik al veel voorweeën.
    De andere zwangerschappen geen slijmprop verloren, voor zover ik wist.

rissie10 vindt dit leuk.
  2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Bubblez vindt dit leuk.
  3. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Bubblez vindt dit leuk.
  4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @Bubblez Spannend nu en heel veel succes :D

@Surprisebaby en @Eva2011 het is afgezakt nu een uur geleden...wel toen straks een dikke slijmprop/sliert verloren maar kan ook afscheiding zijn...ik hou het in de gaten maar mijn gevoel zei niet dat dit het echte werk was ondanks dat het al 12 uur duurde bleef het niet in regelmaat komen..veel constant of zakte weer even 15-20 min weg..Maar gebeurd er vannacht of morgen weer wat dan ga ik wel bellen...Maar gyn gaf al wel aan gisteren dat als ze nu komt ze het niet meer tegen gaan houden.. voor GBP patiënten staat ook vroeggeboorte en laag geboortegewicht bekend als zwangerschapsprobleem...dus ik was vandaag best even bang...vandaar dat ik ook weinig mee schreef vandaag..wat een dag pff en kan mijn lol op met zulke lange voorweeen en dagen:eek: hoop eenmalig en tot 38 weken blijf lopen:thumup:

Bubblez en Lila8 vinden dit leuk.
  5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Succes Bubblez!

Bubblez vindt dit leuk.
  6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nog niet alles bijgelezen behalve van Bubblez.

Hier ineens diarree en voel me toch beroerd. Koude rillingen etc.

Op controle bleek de kleine man een sterrenkijker. Helemaal ingedaald maar heel veel vruchtwater.
    Heb nu buikpijn, maar kan door het voelen van de VK komen. Zal weer eens naar het toilet... :rolleyes:

7. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    @Bubblez ohh wat spannend, kreeg de rillingen toen ik het las. Lijkt me weer zo raar als je dan opeens beseft van ... het is zover:rolleyes:

Hier vandaag eerste officiële verlofdag. In de ochtend veel gepoets met mijn lieve moeder. Maar tijdens het middag eten gebeurde er zoiets raars in mijn buik. :confused:
    Ik dacht oprecht er knapt iets ( vliezen)
    Ben opgestaan omdat even te checken :p
    Maar niks aan de hand:thumup: na dat moment loop ik wel raar. Ik heb een heel zwaar gevoel misschien nog meer aan mijn kruis aan de buitenkant lijkt het wel te zitten. En het rommelt allemaal kleintje is ook lekker druk. Dacht serieus even, ga toch nog niet aan de gang :eek:

Morgen een afspraak bij het zh, ben benieuwd wat ze te melden hebben

Bubblez, Triesje91 en mxm vinden dit leuk.
  8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bubblez vindt dit leuk.
  9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Bubblez vindt dit leuk.
  10. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik hoor ook wel eens zo'n geluid, alsof er iets knapt. Geen idee wat het is, maar heb het in alle zwangerschappen meegemaakt.

1986cindy vindt dit leuk.
  11. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    @Bubblez zet 'm op!!!! Spannend :D

Hopelijk babynieuws als ik weer wakker wordt (moet ik eerst weer in slaap vallen..)

1986cindy en Bubblez vinden dit leuk.
  12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@Bubblez spannend hoor! Zie dat je even online was. Hopelijk is je kleine er al. Zo niet, zet m op!

Ik kan inmiddels niet meer slapen van de pijn, maar was het maar van weeën. De baby is zo ingedaald dat mijn bekken me tot een halt roept en de ongemakken down under nog erger worden. Nog heeeeel even doorbijten. Hoop dat ik in slaap val, en dat het na de ks doordat de druk eraf is ook als sneeuw voor de zon allemaal verdwijnt.

qwerty123, 1986cindy en Bubblez vinden dit leuk.
  13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nope nog niet.

Om 12 uur 3 cm. Ruggenprik gevraagd. Zit nu een uur. Werkt goed. Sinds 10 minuten drukkend gevoel beneden.
    Zometeen controle.

Man slaapt even. Arme vent is moe. Ik sta strak van de hormonen haha. Volgens de vk is ze dr voor haar dienst eindige om 07.30 :p

Spoetnik, rissie10, Floeperd en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Maar ze is onderweg in ieder geval! Jammer dat we elkaar waarschijnlijk niet treffen dan in het zkh, maar hoop voor jou dat alles heel vlot mag gaan vanaf nu.

Bubblez vindt dit leuk.
  15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ook! Sowieso 6 uren blijven ivm meconium. De rest hangt af van de resterende bevalling.

Danty88 vindt dit leuk.
  16. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Oooh @Bubblez wat lees ik nu :)

Zet hem op! Bijna is ze er :)

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.623
    8.364
    113
    Vrouw
    6 uur valt nog mee :) Mijn oudste had meconium water. Toen waren de richtlijnen nog 24 uur.

18. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ik lees dat je zegt verloskundige, ik heb hier begrepen dat als je een ruggenprik gekregen hebt. Je verloskundige de bevalling niet meer mag doen, en de gynaecoloog van het zh je overneem? Klopt dat niet dan, want dat had voor mij een reden kunnen zijn om dan “niet” om een ruggenprik te vragen.

Ben benieuwd hoe het gaat met je? Geniet vandaag van de ontmoeting tussen jou en je nieuwe aanwinst. X Cindy

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Bubblez succes!

Zoo hier vanacht krampen en dacht nou ik moet naar de wc. Kwam niks. Terug in bed en toen moest ik toch rennen naar de wc. Moest effe alles leegmaken en dan ook nog van 2 kanten. Jeetje zeg. Zoon sliep er gelukkig doorheen haha. Wat voelde ik me beroerd zeg.
    We wilden op tijd naar bed maar werd daardoor alsnog laat.

Owja.. wij rond 21.30 boven. Wordt mn man gebeld. Een of ander postbedrijf dat nog 11 km moest en dan onze nieuwe toilet kwam bezorgen. Uhhh oke.. 21.50 was die er blijf me daar over verbazen. Kwartier later begon mijn feestje.

rissie10 vindt dit leuk.
  20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Jakkes! Dat is niet prettig. Voel je je nu beter? Wat een vreemde tijd om iets te bezorgen zeg.

Hier ook een hele poos wakker gelegen. En dat terwijl ik super moe was, zo oneerlijk. En 6.15 zoontje weer wakker dus nu weer gezellig beneden. Ga nog wel ff liggen als hii naar school is misschien.

Deel Deze Pagina