Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend hoor!! In iedergeval je laatste daagje zo ie zo!

Lila8 vindt dit leuk.
  2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Je bent uitgerekend op de dag dat ik uitgerekend was van mijn eerste! Hij kwam 2 weken te laat, die twee van jou zullen vast niet zo lang op zich laten wachten. Wel spannend met de feestdagen lijkt me.

wafelijzer vindt dit leuk.
  3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Hoe hield je dat zo lang vol :eek:

laurazoey vindt dit leuk.
  4. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oh grappig!
    Ja wat ik tot nu toe begrepen heb gaan ze inleiden rond de 37 weken, dat zou net na kerst zijn. Maar moet nog een bevallingsgesprek krijgen dus het is nog even afwachten, ik hoop iig niet op een van de kerstdagen:rolleyes:
    Ben zelf van net voor de kerst en mn oudste zoon ook dus sowieso al drukke dagen haha.

Lila8, Triesje91, qwerty123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

En, kon ze al strippen? Ik hoop het voor je. Herken het beurse gevoel. Onvoorstelbaar dat moeder natuur ons dit allemaal aan doet.
    Bewonderenswaardig trouwens dat jullie het nog gezellig durven te maken. Alles doet zeer bij mij dus moet er echt niet meer aan denken

Triesje91 vindt dit leuk.
  6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Gelukkig niet. Keizersnede voor lila en mij alle twee, als zij nog niet zo ver is trouwens.
    Moet er echt niet aan denken met een sterrenkijker na de eerste bevalling. Bij dochter uiteindelijk op laatste moment een KS gepland en nu vanaf begin vd zwangerschap al gekozen voor een KS. Ik zou echt niet meer normaal willen bevallen. Toen ik gister hoorde dat hij een sterrenkijker is, was ik opgelucht. Dan gaat t in ieder geval niet zo vlot met natuurlijk bevallen als het eerder begint, en kan de ok nog gereed gemaakt worden :roflmao:

Lila8 vindt dit leuk.
  7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Gaat alles goed met jouw herstel en met de kleine meid?

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Succes vandaag. Hopelijk kunnen ze je wel opnemen en beginnen met inleiden. Dat wachten is gewoon niet leuk. Sterkte met de laatste loodjes!

Silsil vindt dit leuk.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Is het al geregeld qua bloed etc? Ik hoop voor je dat een transfusie niet nodig blijkt. Nog een nachtje binnen houden hoor! Stuitbevalling lijkt me helemaal niks.
    Succes morgen! Jij mag eerst ;)

Lila8 vindt dit leuk.
  10. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Vandaag is het alweer de laatste dag van de kraamhulp. Het was een hele lieve vrouw met veel ervaring dus ik kijk terug op een fijne tijd. Vanaf morgen zelf de was weer doen enz, bah haha.
    Maar ook wel weer lekker om je eigen privacy terug te hebben:)

Zonnestralen, rissie10, qwerty123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Haha ja dat is wel de meest logische oplossing.
    Zoon vroeg me er laatst naar, hoe komt broertje er dan uit?
    Ohjee... Uitgelegd dat jongens een plasser en poepgaatje hebben, meisjes ook, maar ook een babygaatje. (Hij kijkt dr. Pol en weet dat dieren ze uitpoepen:roflmao:)

"Oh, maar die baby is toch groot, hoe werkt dat dan?"

- nou, als de baby er klaar voor is, zal dat gaatje open gaan en dan kan de baby er uit. Maar soms wil dat niet en zusje is geholpen door een sneetje in mama's buik, en zo wordt je broertje ook gehaald

"En ik dan?"

- jij kwam uit het babygaatje maar jij was nogal groot en je zusje en broertje ook dus de dokters vonden het beter een sneetje te maken.

"Hihihi"

En nu vertelt hij aan iedereen dat mama een sneetje krijgt maar dat hij wél door het babygaatje is gekomen :oops:

qwerty123, Silsil, Lila8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ja het gaat echt super! Ze heeft wel last van krampjes omdat haar ontlasting een beetje te stevig bleef. Maar vanochtend haalde ik haar uit bed met een onwijze poepluier dus hopelijk loopt het nu door haha.
    Ikzelf ben weer aardig op de been.morgen voor het eerst met haar naar buiten, heerlijk!:)

qwerty123, Amelie, Triesje91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Kon ik zoon nog maar voor de gek houden haha

14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Alles moet op gang komen hè. Ik heb al infacol in huis gehaald, dat verlicht een heleboel. Krampjes, echt iets wat ik zo sneu vind voor die kleintjes....

qwerty123 vindt dit leuk.
  15. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    @Eva2011 Ik kan me indenken dat je niet weer een sterrenkijkertje wil proberen. Moet jij morgen ook voor de ks?
    Ik heb niks meer gehoord. Ik denk dat ik er niet meer achteraan ga, want veranderen doe ik het toch allemaal niet. Los laten...

Ik hou het allemaal even niet bij, sorry. :oops:

qwerty123 en Eva2011 vinden dit leuk.
  16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Sorry voor de stortvloed aan posts, ik was te lui om alles samen te voegen.
    Vanmorgen de kraamtraktatie voor op de psz in zakjes gedaan, wolkjes spekkies in een bedrukt zakje. Als ik weer thuis ben maak ik de traktatie voor op school, want dat zijn spekbollen op een prikker en die zijn al uitgedroogd maandag als ik ze nu zou maken.
    De zakjes zien er erg leuk uit! Sticker met "it's a boy!" Erop geplakt :)

Verder ben ik wasjes aan het wegwerken en opvouwen. De ramen worden rond de kerst wel weer eens gelapt, ik kan het niet meer met mijn bekken. Vanavond vriend lief aankijken dat hij de vloer dweilt en ik geef de rest gewoon op. Had nog zoveel willen soppen maar t lukt niet meer. Baal er van, maar is niet anders.

qwerty123 en Lila8 vinden dit leuk.
  17. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    @Bubblez Gefeliciteerd!!!!! Mag je vandaag al naar huis? :)

18. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier is het strippen gelukt. De bmm was bijna helemaal verstreken en gelijk bloedverlies en dat vond ze een goed teken. Het was allemaal net soepel genoeg en het was niet pijnlijk. Ze zei al zolang je nog kunt lachen ga ik door. Oké fijn was het niet maar ook zeker niet pijnlijk. De bm reageerde vrijwel meteen met krampen en harde buiken dus we gaan het zien. Zo lekker met zoontje op de bank tekenfilms kijken :thumup:

Olifantje, rissie10, Surprisebaby en 11 anderen vinden dit leuk.
  19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Yes! Laat het maar goed doorzetten, we hebben meer babynieuws nodig deze week.
    Geniet van de tekenfilms!

Lila8 en Triesje91 vinden dit leuk.
  20. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    @rissie10 en @Triesje91 spannend! Ik zet mn geld op jullie voor vannacht..

En dan morgen @Eva2011 en @Lila8 ..
    Gek idee dat jullie morgen jullie babytjes vast houden en kunnen zien hoe ze eruit zien..
    Iig wel prettig qua voorbereidingen..

Ik loop hier elke dag maar alles te zuigen en dweilen en af te nemen omdat ik elke avond denk dat ze gaat komen haha..

qwerty123, Lila8, Eva2011 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina