Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Heel herkenbaar. 1 op 1 is het hier geweldig, maar zodra ze samen zijn gaan ze continue over mijn grens, en ze weten ook precies waar die ligt he! Uitdagen want ze weten gewoon dat je weinig kunt nu.
    Sterkte!
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  2. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Indd! Precies dat dus! :)
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.975
    7.903
    113
    Vrouw
    Herkenbaar dat geëtter. En dan dat gelach dat ze weer iets hebben verzonnen wat ik niet kan... alleen hebben ze geen psz of oppas oma’s dus zijn ze constand bij ons. Komende week gaat de oudste 1 ochtend op school wennen. Daarna om de dag en na 5x start hij met hele dagen. Als alles goed gaat laat ik hem gelijk overblijven. Ik ben gek op hem hoor, maar ik ben echt even toe aan rust in huis.
     
    Eva2011 en Floeperd vinden dit leuk.
  4. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    O ja, dat gemijmer en gezeur en gezanik.

    Vooral als je net gaat telefoneren. Dan gaat ineens de strot open.
    Aan je benen hangen, speelgoed de kamer door gooien en dan hebben we nog de mood-swings.
    Nee, geen hapje brood - hoppa, weg brood, op de grond.

    Mama pakt bord af.

    Weheeeeeee - janken - toch wel een broodje mama!

    Mama geeft broodje aan - kind smijt brood op grond

    Mama boos - mama kookt - mama heeft nergens zin in - mama denkt, dan heb je maar honger...

    Weheeeeeeeeee - broodje eten!!!


    En de geschiedenis herhaalt zich :cry:
     
    laurazoey, Vrouwke87, Bubblez en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja snap ik helemaal! En dat is natuurlijk ook niet erg!
    Hier ook geen mensen achter de hand! Soms erg lastig vooral op zulke momenten..
    Dus die drie ochtenden voorschool vindt ik wel erg fijn, al loopt er hier dan nog 1 rond! Alleen en afzonderlijk zijn hun indd echt suler lief, niks mee te doen dan.. maar samen... pff veeg mij maar op! Daardoor krijg ik op moment slecht rust in mijn lijf! Haha..

    Hier maar 2x oefen ochtend op de basisschool! En vanaf januari gaat hij echt naar groep 1. Hij is er ook wel ECHT aan toe!
     
    Zonnestralen en Lila8 vinden dit leuk.
  6. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Hahah! Zo te zien.... is het bij iedereen het zelfde feestje!:roflmao:
     
    Bubblez, qwerty123, Zonnestralen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Hahaha ik heb na je eerste zin al op leuk gedrukt. Sorry, is absoluut niet leuk, maar zo herkenbaar!!!
     
    PerfectLittleTwin, Surprisebaby en Floeperd vinden dit leuk.
  8. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    +1!
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  9. Lila8

    Lila8 Bekend lid

    8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    De twee-jarige is hier echt de laatste tijd zo irritant. Hij probeert alles uit nu.
    M'n kids gaan niet naar school, dus die rust heb ik overdag niet, maar daar staat tegenover dat ik meer hulp heb met de twee jarige. :roflmao: M'n oudste kan hem goed aan.
     
    qwerty123, PerfectLittleTwin en Eva2011 vinden dit leuk.
  10. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik lig al een half uur in bed. Ben moe. Heb bijna een uur in bad liggen weken en daar word je zo loom van...
    Plus had geen plek op de bank om languit te liggen. Lekker rustig hier boven ;)
     
    Amelie, PerfectLittleTwin, Spoetnik en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    Denk dat ik met je mee doe. Morgen begint het ontbijt hetzelfde als mijn post hierboven dus kan ik maar beter uitgeslapen zijn.


    O ja. En mijn vriend kijkt voetbal, ook zo’n turn-off :D
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Mijn vriend is saai aan t gamen dus daar heb ik ook niks aan. Lig hier lekker op foon op zp te lezen, val vanzelf in slaap. Hopelijk iets later wakker dan vanmorgen...
     
    Floeperd en PerfectLittleTwin vinden dit leuk.
  13. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Herkenbaar!
     
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Even geen zin in alles lezen dus even alleen de uitslag.

    Ctg is goed, ze beweegt als een dolle, alleen ik voel het dus niet. Ze is nu gedraaid met dr rug en schopt tegen mn placenta.

    Maar; volgens de vk (die mn vorige bevalling deed, wereld man die man) moest ik haar morgen wel weer gaan voelen zoals ik een week terug deed (vanaf toen neemt t gevoel af zeg maar) en anders moet ik maandag er weer zijn. Hij wil geen risico nemen ondanks dat t nu goed lijkt.

    Dus morgen een rust dag. Gaan alleen even zwemmen.
     
    Bee80, mxm, Amelie en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Bubblez vindt dit leuk.
  16. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier ook echt een terror peuter in huis. Telkens uitdagen idd en over mijn grens gaan. Moet zeggen nu er in huis weer rust is, lees; geen verbouwingen meer, is mama ook een stuk rustiger en zal ik niet zo snel meer uit mijn slof schieten. En OOOHH wat heeft ons ventje er een hekel aan als mama rustig en kalm blijft en hem gaat negeren. Het bedrijf die de klossen en bedpan heeft bezorgd heeft ook een douche kruk bezorgd en dat is tegenwoordig zijn straf bankje. Moet zeggen, werkt perfect! Hoeft alleen maar te vragen; douche? Dan wordt hij al rustiger want hij wil absoluut niet alleen zitten en genegeerd worden :roflmao:

    Maar idd. Overal is het t zelfde!
     
    Amelie, Eva2011, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook van die vervelende opmerkingen soms... Vorige week vroeg mn oma 'je bent zeker wel al veel aangekomen hè?'. Vast niet kwaad bedoeld maar als je je er toch al een beetje druk om maakt dat je 14 kilo bent aangekomen en nog even moet is het gewoon k*t om te horen...
     
    Eva2011 en Lila8 vinden dit leuk.
  18. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Mijn zoontje, over 3 weken wordt hij 5, gaat nu dus al bijna een jaar naar school en is zooo lief voor me! Elke dag kroelen met mn buik en geeft hij kusjes. Hijkan niet wachten tot zn broertje geboren wordt! Waar ik eerst dacht ‘wat jammer dat er 5 jaar tussen die twee zit’ vind ik het nu helemaal geweldig! Ik voel me juist schuldig nu ik hem niet meer op kan tillen of een keer schreeuw. Hij blijft lief :$:thumup:
    Mooier had ik het me niet voor kunnen stellen. Bijna elke dag maakt hij tekeningen voor mama en de baby en verteld hij me wat hij zn broertje allemaal gaat leren. Te lief. Hier geen klagen gelukkig.
     
    Surprisebaby, Reb91, laurazoey en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ooh wat lief, vooral als het besef zo groot is! Smelt je toch van hihi

    Ja de oudste hier beseft nu ook meer dat er baby’s bij komen. Hij heeft het altijd over “zijn zusjes” en kan niet wachten tot ze er zijn! Kusjes op mijn buik en elke ochtend even willen kijken haha! Tilt dan shirt omhoog en zegt dan kijk mama dikke buik zitten mijn twee zusjes in!
     
    water27, EliQue15, Eva2011 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier precies zo! Ik heb niks te klagen. Maar hij is nooit vervelend geweest ook eigenlijk. Ik heb hem serieus nooit straf hoeven geven. Keertje streng toespreken maakt genoeg indruk. Hopelijk weer zo'n lief ventje nu!
     
    water27 en Lila8 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina