Oke! Thanx. Lees net ook op internet dat vruchtwater niet slijmerig/plakkerig is. En dat is het bij mij wel Herken jij of iemand anders toevallig ook bij indalen een soort van blaasonstekingpijn? Tenminste, als je wel eens blaasonsteking heb gehad. Ik vind dat het daar wel mee te vergelijken is namelijk
Jeetje rissie dat doe jij snel Super gefeliciteerd en wat een leuke naam zeg, geniet van de prachtige tijd x
Gefeliciteerd! Is het een idee om een vervolg topic (doorstroomtopic) te openen voor de eerste periode na de geboorte? Toen ik in mijn vorige laatste loodjes groep zat hebben we dat daar toen ook gedaan. En dat was best leuk.
@rissie10 Ah gefeliciteerd! Wat fijn! @laurazoey Ja, zo’n stekerige pijn zeg maar. Nou geen pijn maar erg vervelend stekerig gevoel af en toe.
Ik hoef niet per se nog een topic hoor. Wij hebben ook nog ons november groepje en vind het al moeilijk om dat allemaal bij de houden.
@rissie10 Wauw, dat is snel gegaan zeg. Gefeliciteerd! Superleuke naam voor jullie meisje ♡ Nu bijkomen en natuurlijk genieten van jullie dochter .
Ik word wel een beetje bang van al die snelle bevallingen hier...dat gemiddelde moet toch ergens vandaan komen?
@rissie10 wauw gefeliciteerd met jullie dochter..lekker genieten... Dames die morgen mogen heel veel succes Nou nesteldrang nam de overhand net de babykamer helemaal uitgesopt en klaar gemaakt en alles uitgewassen vandaag en morgen even strijken zn hekel aan... gelijk alles maar even beneden schoongemaakt... En wat was ik een draak vandaag zeg pfff wat heb ik last van mijn hormonen alle kids hebben hebben woeste vloek over zich heen gehad voor het feit van de bende steeds..mijn stiefzoon straks maar even vast gepakt en knuffel gegeven en sorry tegen gezegd voor mijn getier arm kind..daarna maar even naar vriend gegaan en ook sorry gezegd en geknuffeld...wat was ik een draak niet normaal...en om alles janken of boos wat erg zeg...nu lekker bedje in en slapen en hopen op morgen een beter humeur
Woooooooo wat zijn dit voor beval-records??! Ik teken er ook voor hoor. Gefeliciteerd meiden met de geboorte van jullie kindjes!