Baby's komen wanneer ze er klaar voor zijn he dus zullen netjes en braaf wachten alhoewel sommige baby's misschien even een kleine speech nodig hebben voor het laatste stukje want sommige dames houden het hier wel spannend zeg Dus bij deze: baby's kom er maar uit!! Jullie ouders willen met jullie knuffelen!!!
Snap ik. En heb je ook alle reden toe vind ik. Wordt nu wel eens tijd. Hopelijk morgen meer succes met het strippen en dan dit weekend jullie kleintje in jullie armen.
Op het geboortekaartje staat het huistelefoonnummer en mijn nummer. Afspraak maken graag met mij, want manlief vind alles goed. Ik niet, ik hanteer een maximum Kom op dames! Hopelijk kunnen jullie ook snel genieten van jullie baby's!
Ik ben blij dat ik naar bed ben gegaan en mijn ma mn zoontje op heeft gehaald van de psz. Was echt een zombie vanmorgen na de onrustige nacht. Nu alsnog dik 2 uur geslapen en behoorlijk gezweet op dat vieze plastic. Even eruit geweest plassen, glas drinken en banaan gegeten nu fijn bed weer in. Ik heb een off day vandaag Nog steeds "last" van menstruatie pijntjes enzo dus ga fijn weer liggen. Zal mijn vriend old skool een sms'je sturen want mijn telefoon heeft aan; 37 appjes pfffff Als ik straks weer ga checken hoop ik op babynieuws! Minstens van de dames met ks vandaag
Wat een goed idee om terug in bed te kruipen Zoon is vanmorgen voor het eerst naar school geweest. Nu kan ik ook even terug kruipen tot mijn bezoek er vanmiddag is. Mijn been zit al 3 kwartier in de kramp. Hopelijk houd het snel op zodat ik even kan slapen. Ik ben benieuwd hoe het de bevallende dames vergaat vandaag.
@Eva2011 Wij zijn ook getrouwd dus dan 1 achternaam. Ik zou zelf in jouw situatie toch beide achternamen erop zetten denk ik... maakt niet zo heel veel uit hoor. Hier weer bij de vk geweest. Mevrouw ligt nog mooi BBBI. Heb wel aangegeven dat ik echt wel fikse steken down under gehad heb, en dat ze tijdens de 34 weken groeiecho wel ingedaald lag. Vk denkt dat ze er steeds in en uit gaat en zo de hele tijd door. Als m’n vliezen zouden breken (wat echt een minimale kans zou zijn omdat 5% van de vrouwen die gaat bevallen begint met gebroken vliezen en 95% met weeen) moet ik meteen liggen, ookal is het in de supermarkt. Zie mezelf al gestrekt gaan daar op de vloer. “Ja, ben gewoon een beetje moe”
Qua geboortekaartjes trouwens hebben wij de achternaam van mijn vriend bij de naam van het kindje (want kindjes zijn erkent) en bij onze namen geen achternaam. We hebben beide telefoonnummers erop staan maar wel die van mijn vriend als eerst. Vorige keer kwam ik echt niet toe aan al die appjes enzo. Hij overlegt toch alles met mij voordat er iemand komt. Maar sowieso sturen we de kaartjes alleen naar mensen die onze telefoonnummers al hebben dus eigenlijk is het overbodig. Ik twijfel alleen of ik ook bij de buren een kaartje in de bus doe. Wij wonen in een buurt met voornamelijk oudere mensen en die leven nogal mee dus die zouden het heeel leuk vinden om een kaartje te krijgen. Maar vind het dan ook weer zo duur.
Kwam kijken of er al baby nieuws was maar helaaas! Zet hem Op dames ! @laurazoey kak zeg dat ze Er njet uit wil!