Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Hier wel weer wat voorweeën. Zou het dan nu misschien het begin van het einde zijn? Vast niet..:rolleyes:

    Ik heb trouwens een maand of 3 geleden voor het eerst in alle zwangerschappen een vreemde aan mijn buik gehad. Dat was een jongen met down, dus dat vond ik niet zo erg. Verder nog nooit iemand zonder uitnodiging.

    Fijn dat het goed is @Bubblez . Hopelijk blijft het goed gaan en is een nieuwe ctg niet meer nodig.

    Hier trouwens ook een peuter die lekker mama's grenzen verkend. En een kort lontje tegen de andere kinderen, vooral aan het einde van de dag. :confused:
     
    qwerty123, Amelie, Eva2011 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Bij nr 1 was ik 35 kilo aangekomen. Krijg nu de opmerkingen of het kind me opvreet. Heb er 'maar' 20 aan zitten tot op heden...
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Mijn moeder zegt ook telkens dat de kleine mij opvreet. Ik ben nu 6 kilo afgevallen.
     
    mroz vindt dit leuk.
  4. Vrouwke87

    Vrouwke87 Fanatiek lid

    26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hier helpt niks... Proberen te ontspannen al is dat moeilijk!
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  5. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Wow. Doe je goed. Zal menigeen jaloers op zijn!
    Hoe vind je dat zelf? Ben je er blij mee of had je het liever anders gezien?
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik ben van mijzelf al fors dus heb ik genoeg reserve voor de baby. Maar ik ben niet gezond afgevallen. Ik ben mijn eetlust kwijt en vaak als ik eet dan word ik helemaal naar. Mijn vitamines komen nu voor een groot deel uit potjes. Ik kan inmiddels wel meer eten dan de eerste 7 maanden waardoor ik mij niet de hele tijd flauw voel.

    Gelukkig lust ik sommige ongezonde dingen ook niet meer. Ik vind alles al snel te zout of te sterk van smaak.
     
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ik hoop dat je eetlust normaliseert na de bevalling! Lijkt me ook geen pretje zo hoor.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Zo.. heb alles bijgelezen hoor! :roflmao: @Eva2011 Jeetje wat ben jij actief.. Of ben ik gewoon lui? :rolleyes::roflmao:

    Hier ook nog steeds onder mijn startgewicht.. nu -4kg en ik heb ook overgewicht (bmi 32). Maar ik was alleen mijn eetlust de eerste 4 maanden kwijt.. Ik eet nu ook gewoon ongezonde dingen zoals koekjes maar toch kom ik niet aan.. Merk jij ook in de spiegel dat je afgevallen bent? Ik hoop dat je snel je normale eetlust weer terug krijgt!
     
  9. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Misschien een rare vraag, maar... hebben jullie ook last van een beetje vocht/urineverlies als jullie moeten bukken of gaan zitten? o_O Ik vind het zo irritant hé..
     
  10. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ik denk dat ik m'n kop in t zand aan t steken ben, want ben doodsbang dat ik binnen een week zwaar depressief ben ivm eerdere pnd. :(
     
  11. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Vooral niet niesen!

    Probeer je bekkenbodemspieren te gaan oefenen als dat nog lukt. Zoek via YouTube naar oefeningen. Heb je echt baat bij straks.
     
  12. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Rustig aan jij :eek:
     
  13. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Nee, maar hoor het wel vaker!
    Ook met trampoline springen, niezen, fietsen of heel hard lachen.
     
  14. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ik ga maandag om verschillende redenen naar de huisarts. Dochter heeft een of andere uitslag, en maak me zorgen wel meer. Maar wil ook medicatie binnen handbereik hebben om mee te starten na de bevalling. Gaat ff helemaal mis hier.
     
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik merk het aan mijn gezicht en benen. Ik kijk niet zoveel in de make up spiegel maar elke keer dat ik kijk dan is mijn gezicht weer smaller dan ik verwacht. Ergens wel fijn, maar liever op een gezonde manier. Gelukkig heeft mijn vriend het koken op zich genomen en dat helpt wel met eten.

    Jup, heel irritant. Als ik moet hoesten ren ik naar de wc om dat daar te doen. Ik heb gelukkig wel fijne geparfumeerde inlegkruisjes, dat scheelt een hoop.
     
  16. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Pfff vanavond ineens super super drukke baby met als gevolg veel harde buiken en menstruatie krampen en zere onderrug. Ga zo lekker slapen! Film is afgelopen dus lekker oogjes toe. Bevalling begint meestal toch met stilte voor de storm? Ik verwacht iig geen baby morgenvroeg maar toch voelt het ergens heel raaaarrr....
     
  17. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Misschien heb je de stilte gemist? Of slaat de baby het over. Succes!
     
    Dutchy84 vindt dit leuk.
  18. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    @Clueless01 Hé, voor ons beide onze eerste zie ik in de lijst! De rest allemaal 2e/3e/4e :)
     
  19. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ben zelf best druk om de stilte of drukte van de baby te merken overdag.. :roflmao:
     
  20. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Als je erover wilt praten mag je mij een pm sturen.
     

Deel Deze Pagina