@qwerty123 Gefeliciteerd, geniet ervan! @Vie87 Hopelijk gaat het nu echt gebeuren voor je, veel succes
Qwerty, gefeliciteerd!! Lekker genieten nu <3 @Vie87 hoe gaat het nu?? Spannend allemaal ineens! Nou mocht ook wel he na al die dagen achter elkaar geen baby’s.. Hier lekker vandaag nog geshopt met mn moeder. Heb nu alles in huis op enkele rompertjes na. Kan nu het laatste beetje wassen en alles nog strijken. Van de week alvast enveloppen schrijven en dan liggen die ook klaar. Merk dat ik eigenlijk nergens meer zin in heb om buiten de deur te onder nemen. Komende weken nog wat afspraken staan en dan plan ik als t kan lekker niks meer en dan lekker thuis hangen. Hebben jullie dat ook? Echte nestel drang mis ik alleen wel nog eigenlijk zou fijn zijn even nog een schoonmaak boost. Wat betreft de achternaam, heeft ons eerste zoontje de achternaam van mn vriend dus ons tweede zoontje krijgt ook automatisch zijn naam. Toch hebben we alleen de voornamen op het kaartje. Denk dat vk donderdag gaat zeggen dat mn kindje is ingedaald want voelt af en toe alsof hij er uit komt vallen en heb af en toe enorme steken onderin
Na mijn rustdag vandaag nog steeds alleen een enkele keer harde buiken in combinatie met menstruatie kramp. Heb nu wel weer het idee dat de krampen heftiger worden maar absoluut geen regelmaat te vinden. Dus, ik ga weer uit van een babyloze nacht
@qwerty123 gefeliciteerd! Hier nog niet erg veel heftiger, maar m'n zoontje was nogal verdrietig en boos dat hij weg moest dus was ook even niet zo in m'n doen. Nu weer ontspannen en voel het weer wat toenemen nu. Op hoop van zegen dat het niet voor niets is!
uitgerekende datum: **November** 3 november: - LauraZoey - 30 jaar - 2e kindje - meisje - Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 9 november: - Triesje91 - 27 jaar- 2e kindje - meisje - Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 11 november: - Bijnamama88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 12 november: - Reb91 - 27 jaar - 2e kindje -meisje 16 november: - SilSil - 29 jaar - 2e kindje - jongen 19 november: - mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje 21 november: - 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje 23 november: - Marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje - Bee80 - 38 jaar - 1e kindje - meisje 26 november: - Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje - meisje 30 november: - Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje ** December:** 1 december: - Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen 2 december - ashleyrachel - 30 - 1e kindje - meisje 3 december: - Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje - Water27 - 32 jaar - 2e kindje - jongen - Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje 7 december: - Maev - 34 jaar - 2e kindje - meisje 9 december: - Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje 14 december: - Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje 16 december: - TwinMama4 - 27jr - 3e & 4e kindje - 2 meisjes 17 december: - Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - 2 meisjes 22 december: - Mroz - 30 jaar - 2e kindje - meisje 27 december: - Fennec - 31 jaar (dan 32) - 1e kindje - meisje **Januari** 3 januari: - Blosjes - 38 jaar - 2e kindje - meisje 6 januari: - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen 11 januari: - Bien1990 - 28 jaar - 2e kindje - meisje 15 januari: - wafelijzer - 33 jaar - 3e + 4e kindje - 2 jongens
Sorry! Zp doet het nauwelijks op mn mobiel. Ze is er hoor! Ik mocht als eerst vanochtend. Ze weegt 3820 gram en is perfect!! Zo'n mooi meisje! Maar oh oh. Ze had op het laatste moment haar kont nog gekeerd en lag goed. Ook had ik weeen en ontsluiting.
@Lila8 Wat fijn, gefeliciteerd! Nu daar lekker geen zorgen meer over en met zn allen genieten! Voel je je goed?
Ons mannetje is zo tevreden, slaapt veel, huilt weinig. 4200gr/51cm. P95 op 39w, weer een groot kindje dus maar hij lijkt zo klein. Ben verliefd. Maar met mij psychisch gaat het slecht. Heel veel bloed verloren en vloei enorm. Neemt nu iets af. Reageer op de morfine dus die is uit nu. Over op diclofenac. Ik ga van euforisch en verliefd gevoel naar paniekaanvallen met spugen etc. Morgenochtend komt een psych van de pop. Tot zover de update..
Ik hoop dan al wel van de lijst af te zijn. Gefeliciteerd! Fijn dat je snel geholpen bent. En nu is in ieder geval nog zo'n lange bevalling je bespaard gebleven.