Heftig zeg dat het zo heen en weer gaat. Veel genieten en veel sterkte. Hopelijk morgenochtend wat rust na het gesprek.
Hartelijk gefeliciteerd @qwerty123 en @Lila8 Geniet ervan! En sterkte @Eva2011 hopelijk snel wat stabieler.
@Lila8 Gefeliciteerd, hopelijk voel je je goed! @Eva2011 Dat klinkt erg heftig, ik hoop dat het snel beter gaat met je. Heel veel sterkte!
Och meis toch. Ik hoop voor je dat de balans snel hersteld is en dat je dan iig geen last meer hebt van die terug slag.
Ben er nog wel redelijk nuchter onder maar ik ben vandaag ook pas uitgerekend en jij al veel eerder dus ik snap je frustratie!
Ik moet zeggen dat ik ergens nu het idee heb dat t vanacht wel eens kon gebeuren. Wil niet teveel hoop hebben maar het wordt wel steeds heftiger.. Fingers crossed
Van harte gefeliciteerd @Lila8 ! Nu fijn bijkomen en genieten ❤ Wat naar @Eva2011 .. ik hoop dat je baat hebt bij de psych morgen. Heel veel sterkte hiermee en probeer echt te genieten tussendoor
Oeh spannend! Ik duim met je mee. Moet zeggen de krampjes en harde buiken DIE ik nu krijg zijn wel een stuk pijnlijker dan gisteren maar voor alsnog verwacht ik niks. Meisje is nog veel te druk ook nu ze is bezig met de lambada of de salsa daar ben ik nog niet over uit
@Lila8 en @qwerty123 gefeliciteerd!!! @laurazoey oeh wat spannend! Alvast veel succes mocht het doorzetten vannacht
He wat een leuk nieuws vandaag, de wereld is weer wat wondertjes rijker Lieve mama’s gefeliciteerd!!! Morgen Hebben onze kids hun kinderfeestje, ze kijken er enorm na uit. Zo leuk Net nog grabbelton gemaakt voor de kids mogen ze elke dag als de baby er is een cadeau grabbelen. En bezig geweest met een geboortebord. Zo leuk aan het worden, twee wolkjes tegen elkaar aan met naam erop en een lief gezichtje
Gefeliciteerd @qwerty123 en @Lila8 Heel veel sterkte @Eva2011 hopelijkndoet het gesprek je morgen goed.
Gefeliciteerd nieuwe mama’s! Ik sinds vandaag ook veel meer voorweeen! Ik ben benieuwd waar het op uit draait. Wanneer het doorzet
@laurazoey hoe is het? Ik krijg ze nu vaker. Ga maar eens timen bij de volgende. Hoeveel zit er bij jou tussen?
Ohh jees! Ik word al een paar uur helemaal finaal in elkaar getrapt. Dit doet echt pijn zeg! Komt er nu maar gewoon uit kleintje, als je geen ruimte meer hebt. Ben benieuwd hoeveel baby's er morgen bij zijn gekomen. Hopelijk voor de rest een goede nacht. Ik ga proberen te slapen als die kleine kickbokser en beetje tot rust is gekomen zo. Trusten!