Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    :( en er is niks wat je nu al kunt doen?

2. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Echt balen..... Ik herken het een heeeeeel klein beetje. Ik heb het wel vaak na de zwangerschappen. Ik ben er ook weer een beetje bang voor :confused:. Juist in de zwangerschap voel ik me mentaal heerlijk en in balans.
    Maar goed... we gaan het wel weer zien.

Ik hoop dat het toch meevalt bij jou, na de zwangerschap, ook al zijn je eerdere ervaringen anders.

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een relaxte dag met zowaar een uitje!
    Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd en trakteren ons en mijn schoonouders op een etentje. Erg veel zin in!

Vriend is bezig met de voordeur. Die moest een nieuwe lik verf hebben en ik... zit op de bank en doe helemaal niks :thumup:
    Bevalt me prima!

Triesje91, Amelie en qwerty123 vinden dit leuk.
  4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Helaas ok ervaring mee ! Ben er ook wel erg bang voor weer. Maar toen zat ik tijdens me zwangerschap ook al niet lekker in me vel! Nu wel gelukkig! Ik hoop dag het weg blijft en kan genieten!
    I.p.v. een donder wolk!

@Ashleyrachel Oe lijkt me erg vervelend zeg! Misschien idd de tips van de polsbeschermers.

@Vie87 vervelend he overtijd! Je leeft toch naar die datum. Hier had ik stiekem dit weekend in gedacht omdat me dochter ook 4 dagen eerder kwam. Maarja zo zie je maar het zegt niks. Nu vind jk wachten tot woensdag ineens lang en het idee een week over tijd te gaan helemaal whaha!
    En me familie is me ook een partij ongeduldig ! Maarja ik probeer maar een beetje bezig te zijn en er niet te veel mee bezig te zijn. Hoop dat de kleine snel komt bij je!

Surprisebaby en Eva2011 vinden dit leuk.
  5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Even een kort berichtje. Vanmorgen is onze dochter L.ize geboren. Na een enorm snelle bevalling. 5.05 werd ik wakker voor toiletbezoek. Mijn vliezen braken en om 6.20 geboren

Olifantje, Bee80, mxm en 19 anderen vinden dit leuk.
  6. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Vie87 Nu heb ik ook weer zin in de Mac! :p Mag niet van mezelf!

Ik heb er ook last van nu dat ik alles netjes wil hebben. Maar dat komt ook omdat ik thuis wil bevallen en dan vind ik het niet fijn als er nog een hoop vaat staat ofzo als er allemaal mensen in huis komen. En voor mezelf tijdens de bevalling wil ik het gewoon netjes en opgeruimd hebben zodat ik goed kan ontspannen. Daarom dus gisteren en vandaag maar weer een beetje aan de poets geweest. Straks komt mijn moeder nog en die blijft tot morgen dus kan ik haar ook nog even aan het werk zetten. ;) Zelf gisteren toch teveel gedaan waardoor ik bijna niet meer kon lopen gisteravond van de pijn in mijn bekken.

@Eva2011 lijkt me erg heftig en kan me voorstellen dat je daar nu al tegenop ziet. Mijn vorige kraamperiode en eerste maanden waren ook geen roze wolk, geen pnd gelukkig, maar dat was al geen pretje. Heb er flink doorheen gezeten terwijl het juist een leuke periode zou moeten zijn. Ik hoop voor je dat het dit keer minder of niet aanwezig zal zijn.

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow! :eek: Dat is snel zeg! Gefeliciteerd! En precies op de uitgerekende datum? Gaat het verder wel allemaal goed met jullie ondanks de snelle bevalling?

8. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Wauw! Dat is vlot. Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Gaat alles goed?

9. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Sow dat is inderdaad erg snel. Gefeliciteerd met jullie dochter wat een prachtige naam:). Hoe gaat het met jullie?

10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik ben mijn tassen aan het inpakken en sta op t punt om naar de VK te gaan. Die kan me met spoed bij de pop aanmelden en evt laten opnemen.
    Te veel stress met mijn ouders gister, twee schoonzussen die op de bank slapen, vriend die doodleuk puin maakt terwijl ik probeer schoon te maken en verder niks voor de baby doet. Ik ben net ingestort. Dus tassen pakken en sluit mij maar op tot deze hel voorbij is.

11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Wow wat ontzettend snel! Gefeliciteerd! Hopelijk maken jullie beiden het goed!!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wauw van harte gefeliciteerd met L.ize! Wat een vlotte bevalling. Heel veel geluk gewenst

13. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Jemig meid.
    Waarom stuur je die schoonzussen niet weg en breng je je kindjes naar opa en oma ofzo???
    Zo kan dat toch niet!! En geef die man van je een schop onder zn hol.

qwerty123 vindt dit leuk.
  14. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    O jee Eva dat klinkt niet goed. Fijn dat je daar terecht kan hopelijk is het snel voorbij!! Heb je van iemand steun? Je ouders? Veel sterkte

15. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    @Eva2011 wat een ***situatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven. Niemand zou zich zo moeten voelen... Goed dat je actie onderneemt, sterkte met alles.

16. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    @Vrouwke87 gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam!

17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje zeg! Veel sterkte.

18. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ohnee Eva, wat vreselijk om je zo te voelen.. :(. Heel veel sterkte!

19. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Zow zeg @Vrouwke87 ! Dat is idd een hele snelle bevalling. Hoop dat je nu niet teveel last hebt van na weeën enzo? Geniet van jullie kleine meid! Wel leuk zo precies op de uitgerekende datum.

@Eva2011 sterkte met deze situatie! Hoop dat je snel weer opknapt.

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Vrouwke87 gefeliciteerd! Mooie naam. Wat een snelle bevalling zeg! Maar je had ook al een hele tijd voorweeën toch?

@Eva2011 jeetje, wat rot dat het zo gaat. Hopelijk voel je je dan weer wat beter straks.

@Amelie haha ja het was wel erg lekker hoor.

Ik probeer het ook allemaal een beetje bij te houden, omdat ik wil dat het netjes is ivm de thuisbevalling en kraamzorg enzo haha. Schaam me rot als het een gore bende is :roflmao:

Triesje91 en qwerty123 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina