Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ja natuurlijk mag je dat vragen. :)
    Ons eerste kindje had een ernstige hartafwijking en is met 22,2 geboren. Toen ik daarna zwanger werd van mijn dochter, gebeurde het bij een kennis dat zij met 36 weken een dood kindje in haar buik had. Dat alles samen maakte mij zo angstig, dat ik niet over de 40 weken wilde gaan. Ik had zoiets alles zit erop laten komen die handel!
    Ziekenhuis was in mijn situatie natuurlijk heel meegaand wat erg fijn was.

    Nu had ik met mezelf de afspraak gemaakt om niet meer zo angstig te zijn, en vertrouwen te hebben. Ik wil tot 41 weken wachten daarna wil ik echt ingeleid worden. Ook ivm de grootte van het kind.
    Geen zin in een kleuter die eruit komt :D
     
    kleineM vindt dit leuk.
  2. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ik heb echt precies hetzelfde zou ook zo graag een keer een spontane bevalling mee maken. Gewoon wakker worden van de weeen hup gebroken vliezen en tada daar is de baby :roflmao:
    Als het zo zou gaan :thumup::rolleyes:
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  3. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ohh @bijnamama1988 daar moet je toch ook gek van worden. :eek:
    Hoe staat het er nu voor?​
     
  4. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    wat verschrikkelijk :cry::cry:
    Ik snap je helemaal, wat fijn dat ze begrip toonden!!
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  5. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.168
    4.233
    113
    Vrouw
    Alweer om de 7 min zwakke weeen. Tis toch niet te geloven!
    Maandag word ik opgenomen in het ziekenhuis en breken ze mn vliezen.
    Hopelijk van te voren nog vanzelf beginnen maar heb er een hard hoofd in.
     
    mxm, water27, 1986cindy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    ..maandag pas.. arm mens..

    Ik duim dat t doorzet.

    Hier was een potje seks wederom hét geen waardoor het doorzette haha. Tip?
     
  7. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Pff wat irritant zeg, echt om gek van te worden lijkt me. Gelukkig maandag, nog 2 dagen maximaal!
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  8. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Snap ik. Maar oke.. maandag. Nog ff volhouden en wie weet zijn wonderen de wereld nog niet uit
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  9. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oh heb het echt zo met je te doen...maar gelukkig maandag wel actie mocht het nog niet zover komen..heel veel sterkte en hoop dat je gaat bevallen zo niet dan wel een goeie nachtrust hebt
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  10. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hier gaat het gelukkig weer wat beter :confused: stom lijf echt waar.... nu weer energie voor 10 en voel me goed o_O snap niks van mijn lijf soms stomme hormonen:mad:

    Maar goed hopen dat ik vannacht weer goed slaap en mijn lijf zijn rust pakt en krijgt :D
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  11. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.168
    4.233
    113
    Vrouw
    Haha als ik nog een partner had, dan hadden we los gegaan ;)
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Oh shit ja sorry dat wist ik ergens ook wel.

    Muhahahah nouja, domme opmerking. Solly :p
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  13. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier de komende dagen dagelijks ctg en maandag sowieso groeiecho, vanaf vanmiddag nauwelijks leven gevoeld dus vanavond aan de ctg gelegen voor bijna 2 uur omdat haar hartslag te hoog was en die van mij ook verhoogd bleek te zijn. Weeen zijn wel flink in kracht toegenomen maar komen nu onregelmatiger. Vruchtwater was ook weer toegenomen dus iets gaat er niet helemaal volgens het boekje, wel beginnende ontsluiting en de slijmprop verloren de afgelopen dagen. Maar ook het advies gekregen om geen seks meer te hebben vanwege de verhoogde hartslag.
    Voor zover het geplande rustige relax weekend :cool: we doen nu maar een ‘wedstrijdje’ met de kilometerteller van de auto, zijn benieuwd of die eerder op de ton staat dan dat de baby er is :roflmao:
     
    1986cindy en mxm vinden dit leuk.
  14. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oh bah dat is wel even schrikken zeg, maar je lijf is zich zeker al aan het voorbereiden dus maar ze hebben geen idee of vermoeden hoe het kan dat je vruchtwater toe neemt nu?.. en moest wel even lachen om je auto en de teller haha...

    Nou het slapen is niet echt wat geworden. Veel harde buiken steeds die ook echt pijn doen dus er maar weer uit. Nu weer rugpijn. Dus slapen zit er even niet in denk ik. En heb mijn cv ketel waarschijnlijk kapot valt elke keer in een storing waardoor de verwarming het niet doet dus vandaag maar weer eens bellen naar die fijne woningbouw hier.. dat ze hem nu toch echt eens goed gaan na kijken want dit kan niet ijskoud hier..
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    Is de druk in de CV hoog genoeg?
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  16. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    @Maev wat akelig als je weinig leven voelt bah! Goed dat ze je scherp in de gaten houden. X

    @Danty88 vervelend van die harde buiken, ze mag ook nog wel even blijven zitten. Succes met de ketel x

    Ik wilde ook wel weer eens een nachtelijk bericht sturen, gewoon omdat ik moest plassen en het zo lang geleden was ;)
     
    kleineM en Bubblez vinden dit leuk.
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Je mag in ieder geval ook bevallen nu! Mag het doorzetten, veel succes! Succes voor M ook!!
    Heb je dr vannavht beter gevoeld?
     
  18. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heel eerlijk ik durf het te zeggen. Heb echt 0,0 verstand van cv ketels :oops:
     
  19. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja en nu nog steeds. Ze komen en gaan ben ze aan het timen...want moet ze weg zuchten :$ zijn harde buiken nu oefenweeen of kan het ook een begin zijn? Onderbroek is ook nat maar heb een keer gehoest en niezen dus kan ook urine zijn:$ hou het nou even weer in de gaten.. maar er is wat gaande..hoop op oefen :thumup: of ze is aan het indalen verder dat kan ook nog..
     
  20. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gelukkig zwakt het al..ze zijn niet meer zo regelmatig als dat ze waren.. wel krijg ik ze ook in mijn rug al 1,5 uur... pff ben nu al vanaf 03.00 uur bezig. Maar kan nog steeds "functioneren" neem aan als je echt bent begonnen dat dat niet meer kan... echt zo stom is mijn 3e kindje maar ik kan mijn 2 bevallingen gewoon niet meer herinneren met de pijnen enzo..natuurlijk ook ingeleid dus dat gaat lijkt mij al zwz anders dan spontaan..:oops:
     

Deel Deze Pagina