Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Had gelukkig vanaf dinsdag al goedkeuring om te mogen bevallen, dat schepte wel rust van de week. Nu al ruim een uur flinke steken en daar reageert ze enorm op met bewegen maar dat was gisteren bij de ctg ook. Wanneer de steken weg zijn dan voel ik haar niet. M vind het maar wat spannend Haha al is die ook wel ongeduldig die was ook nog niet helemaal gerustgesteld toen we naar huis mochten, maar waren beide bekaf en wilde graag in mijn eigen bed liggen. Nadeel is alleen dat er hier in de buurt van alles afgesloten is waardoor we echt een rot eind om moeten rijden met continue file en drukte.
    Hoe gaat het met H? En hoe reageerde de oudste?
    @Danty88 ze zien zo geen aanleiding waarom het vruchtwater ineens zo toeneemt, maar geloof dat mijn lijf er sowieso een eigen boekje op na houdt.
     
  2. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Succes dames!
    @Danty88 zou je toch straks niet even de vk bellen? Klinkt toch wel als serieus voorwerk en dan weet je in ieder geval hoe of wat.
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  3. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ben in slaap gevallen op de bank en alles is weer afgezakt..begint het weer bel ik wel even maar ik moet ziekenhuis bellen want loop volledige bij de gyn
     
    kleineM vindt dit leuk.
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Schopt ze dan ook niet of beweegt ze dan juist tegen je placenta ofzo?

    Balen van die drukte zeg.. houdt de vk daar rekening mee qua bellen?
    En D? Kijkt die er naar uit? Doe je M de groeten?

    J vind het geweldig. Hij vraagt gelijk om haar als hij wakker word. Zo gruwelijk schattig. Hij is wel wat lomp soms, maar hij is ook nog geen 2 dus ik kan het hem niet kwalijk nemen.
    H heeft wel heel veel moeite met poepen. Ik heb dan ook besloten andere voedibg (omneo) te gaan halen. En ik denk dat ik dat zo alleen met beide kinderen gaan doen als we het ontbijt op hebben. Ik moet er toch een keer aan geloven :p

    Ik loop nog niet zo hard. Mn bekken doet echt bitch'n zeer. Maar zolang ik beweeg is hij wel soepeler. Even een mini rondje ah.
     
  5. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Lopen in het zkh, maar daar houden ze wel rekening mee de VK hier uit de buurt is achterwacht tot ze klaar zijn met de werkzaamheden, die kwamen we gisteren ook tegen in het zkh toen we aankwamen, die gaf ook gelijk aan om als het zo onrustig blijft een inleiding te verzoeken.

    D kan niet wachten en is al een hele tijd overtuigd dat ze voor het einde van dit weekend komt. Wel heel schattig want het is nu al zusje voor en zusje na. Hij is ook helemaal into het kleding shoppen voor haar, is nog erger dan ons :roflmao: groetjes terug van M, en moest zeggen dat jullie een erg leuke en herkenbare naam hadden ;)

    Op de momenten dat ik haar niet voel woelt ze vooral qua bewegen dus niet schoppen etc maar aan de ctg leek ze mijn buik af te breken en dat was vannacht dus ook, sindsdien voel ik haar ook weer niet. Ga dat zo wel even bespreken want mijn gevoel zegt dat ze het toch echt niet meer naar haar zin heeft.

    Die omneo had ik bij D ook na de bv maar moesten toen al snel overstappen op voeding voor hongerige baby’s en die dan nog indikken.
    Balen dat je zoveel last hebt van je bekken, ik klop het hier af, wel pijn van mijn heup maar mijn bekken houden zich echt verbazingwekkend goed.
     
  6. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Wij zijn onderweg om de goede Sint op te halen, zo leuk met de kids He!
    Straks bij mijn ouders al pakjes. Ik wilde ook niet lang daar mee wachten aangezien ik woensdag 40 weken ben.
    Dus de kids worden lekker verwend, dinsdag is mijn zoontje jarig 4 jaar alweer wat gaat de tijd toch snel
     
    laurazoey, Maev, water27 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Jullie nog plannen dit weekend? X
     
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Als de druk te laag is valt hij telkens uit. Met een slang moet je eens in de zoveel tijd de druk weer tussen bepaalde getallen zetten zodat hij niet gaat storen.
     
  9. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ohh bij jou ook alles lekker tegelijk :p hier ook. Over anderhalve week zoontje jarig en dus ook de kans dan te bevallen :rolleyes:
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  10. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik zou er eens na kijken. Dankjewel :D
     
  11. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Zo ik zit en blijf zitten:roflmao: heb het hele huis opgeruimd, alle slaapkamers verschoond, mega berg wasgoed opgevouwen, wassen erdoor heen gewerkt, douche helemaal ontkalkt en schoon gemaakt, kleren kasten uitgezocht, zolder aan de kant. Moet alleen nog even wasgoed in de kast leggen maar dat komt morgen. Ben klaar :D vind go3d geweest. Was even klaar met het bankhangen.

    Vriend beneden en de laatste dingen in huis opgehangen en gemaakt.

    Zoon had vannacht alles onder gespuugd:( arm kind en mij niet geroepen. Dus daar begon het vanochtend al mee:rolleyes: en dat vanaf 03.00 uur vannacht wakker :cool: Straks helemaal na de klote waarschijnlijk:roflmao::confused:
     
    1986cindy en water27 vinden dit leuk.
  12. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63

    Jeetje wat heb je veel gedaan! Kan je bij langs komen? Ik mis compleet de nestel drang deze keer :confused::rolleyes:

    En wat sneu voor je zoontje, gaat het al iets beter met hem?
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  13. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier vanmiddag vk langs geweest. Had twee dagen terug een hoge bloeddruk en hield vocht vast dus werd door gestuurd naar het ziekenhuis voor een check maar alles was prima. Vandaag kwam ze even mn bloeddruk checken voor de zekerheid en deze was weer mooi laag zo als altijd eigenlijk dus wat er nou was geen idee.
    Ik vroeg meteen even of zo kon voelen of hij al verder ingedaald was en dat is gelukkig zo. Nog niet helemaal vast, ze kon nog net haar hand er tussen krijgen zei de vk dus heb nog steeds lig advies als mn vliezen breken helaas omdat er anders een kans bestaat dat hij mn zn armpje langs zn hoofd vast komt te liggen maar dat hij helemaal nog gaat draaien dat zal niet gebeuren gelukkig! :thumup:
     
  14. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.168
    4.233
    113
    Vrouw
    Nog steeds geen baby te bekennen. Alle kwaaltjes en krampjes zijn ook verdwenen.
    Als ik niet zo dik en moe was, zou ik denken dat ik niet zwanger zou zijn...
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  16. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

    Aah hoopte zo dat je stil was omdat je bezig was...dit is echt balen...nog 2 dagen en dan is het zeker jou beurt :)
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  17. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hahaha als ik energie over had zeker wel:roflmao: maar mijn lichaam laat nu niks meer toe...nadat ik hier had geschreven niks meer te doen. Toch maar even de keuken gedaan en gestofzuigd en nu baal ik dat ik de was nog niet heb opgeborgen maar moet mijn lijf serieus nemen:roflmao:

    Ja hij zit denk ik ook veel spanning ivm sinterklaas en schoen zetten..teveel prikkels maar oh zo gaaf vindt hij het..
     
    water27 vindt dit leuk.
  18. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    @bijnamama1988 Ik heb echt exact jou gevoel ook. Ben bang dat ik ook zo ver door ga lopen.. :(
     
    1986cindy en Spoetnik vinden dit leuk.
  19. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Stilte voor de storm ;)
     
    1986cindy en Spoetnik vinden dit leuk.
  20. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Weet niet waarom maar ik heb precies hetzelfde gevoel :D
     
    Spoetnik vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina