Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Klaarwakker net maar even een kaart gemaakt voor het kraamfeest van ons meisje :p
     
    water27, Bubblez, Spoetnik en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hier een redelijke goeie nacht gehad gelukkig.... ik was wel even bang door mijn gekke bui van gisteren met al dat schoonmaken dat ik daar had voor gestraft zal worden met rug en bekken..Maar echt afkloppen het valt mee haha.. mag ook wel een keer haha:roflmao:

    Voor over tijd gaan..ik zou er ook maar rekening mee houden dan is je teleurstelling niet zo groot maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik:$:confused: bijna de helft van de gbp patiënten heeft te maken met vroegere geboortes en ik zei gisteravond nog let maar op ik beval 41.6 dagen als ze mij niet helpen :roflmao:

    Even kijken of ik vandaag de energie over hou om de was nog even verder te werkeno_O loop best achter door weer niks gekund te hebben afgelopen dagen..dan is dat ook af en de keuken even uitpakken en soppen en dan heb ik alle huishoudelijke klussen gedaan die erop het lijstje stonden..:confused: wat nesteldrang kan doen :confused:

    Jullie een fijne zondag meiden
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Haha ja dr naam past wel bij ons he, geloof dat iedereen het ook echt mooi vind. Ze is vernoemd naar mn vader Harry en mn oma Johanna.

    Dat had ik vlak voor de bevalling ook dat ik dr niet voelde maar op de ctg bleek dat ze veel bewoog. Onzeker wordt je dan he?
    Weet je ondertussen al meer?

    Bekken zal hier wel blijven. In januari gaan we naar de bekkenfysio en hopen dat we het kunnen fixen.
    De omneo en het fleswater helpt. Amper krampjes sinds gisteravond en ze heeft echt heel veel gepoept. T zat gewoon vast blijkbaar.. arm ding.
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    En eigenlijk moet je dat niet doen he.. want dan heb je eindelijk een goede dag en ga je teveel doen.. stapje terug meis!
    Hopelijk duurt t niet te lang meer!!
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  5. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja daar heb je gelijk in..voor nu zit ik nog steeds op de bank en doe niks. En hoop het ook niet meer :oops:
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij vernoemen naar mijn schoonmoeder maar die hert hetzelfde als jou oma :D wel fijn dat de omneo met fleswater werkt. Zo sneu als ze die krampjes hebben. Hopelijk werkt de bekkenfysio in januari ga je daar dan pas heen vanwege de verzekering of om een andere reden? Hier al wel een onder voorbehoud afspraak voor na de bevalling voor mijn heup zodat ik hopelijk mobiel ben na de bevalling. Komt gelukkig wel aan huis.

    Vrijdag bewoog ze bij de ctg wel heel veel maar was haar hartslag te hoog en was mijn vruchtwater nog verder boven de marge. Gisteren bewoog ze heel veel minder en was haar hartslag ook te hoog, straks weer voor controle. Mijn hartslag is ook aan de hoge kant en mijn bloeddruk is de afgelopen dagen flink gestegen van 45 onderdruk naar 70, bovendruk is wel gelijk gebleven dus ben benieuwd vandaag. Weeen beginnen houden 1,5-2 uur aan om de 6-8 min en dan nemen ze weer af. Dus willen vandaag wel even de arts spreken om het inleiden door te nemen. We gaan het straks wel weer horen en zien. Vanmorgen maar geschilderd aan de ondergrond van het kerstdorp :roflmao: je moet iets als je wakker bent toch?
     
    water27 vindt dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ben benieuwd wat het wordt!

    En dan "pas". Ik moet mijn lijf minstens 6 weken rust geven na de bevalling voor de fysio weer iets wil en mag doen. En dat is met kerst en dan zijn ze dicht, dus wordt het januari. Vandaar ;)

    Nou ben benieuwd wat eruit komt. Succes!
     
  8. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Eerst mijn jongste waterpokken, begonnen in zijn luiergebied en zo goed als weg, toen daarover heen een een zware schimmelinfectie met luieruitslag zalf van de dokter gekregen. Weer gebeld want hij leek krentenbaard of iets te hebben weer over gebeld maar moest maar aankijken en nu wordt ie echt ziek. Dus of ik morgen bij de huisarts sta want toen ik zei is het voor mij niet erg. Kreeg ik als antwoord tja dan ben je nu toch al besmet. Nou morgen gaan ze hem gewoon even na kijken.

    Gisterochtend oudste van 6 die alles onder had gespuugd en ziek is geworden. Vandaag ontzettend getriggerd door het hele sinterklaas met de ADHD pff..

    En zelf alleen maar krampen en harde buiken maar verder niks...nog even volhouden:oops:
     
  9. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik heb de afgelopen dagen volgens mij niet alles kunnen volgen; maar staan er nog wat vrouwen op het punt on te bevallen (bijvoorbeeld met inleiding)?

    Hier is het een beetje onrustig in mijn buik in de avonden. Veel regelmatige harde buiken; maar ‘s nachts niks. Gelukkig kan ik dan nog redelijk slapen. Wel twee keer plassen per nacht....
    Maar goed, nu dus weer regelmatige harde buiken die steeds heftiger aanvoelen, maar zeker nog geen echte weeën. Ik ben zo benieuwd wanneer het echt door gaat zetten.
     
  10. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik heb precies hetzelfde met die harde buiken. Ik ken dat niet van de zwangerschap van mn zoontje. Het wordt bij mij alleen niet heftiger het blijft t zelfde.
     
    Surprisebaby vindt dit leuk.
  11. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik ben ze nu aan het timen en het is ongeveer om de 10 minuten en dan ongeveer 45 seconden. Maar dus zonder pijn. Gewoon hele strakke harde buiken. Ik word er soms een beetje benauwd van, maar dan heb ik meestal met harde buiken.
    Mijn baby is ondertussen wel heel beweeglijk in mijn buik.
    Ik verwacht er eigenlijk nog niet heel veel van, maar toch hoop ik dat het straks doorzet, omdat ik erg veel last heb van bekkeninstabiliteit en bekken/rugpijn.

    Het gekke is; ik zou nu graag wat pijn willen voelen bij die harde buiken, zoals dat bij echte weeën is..... Lekker tegenstrijdig; hopen op een beetje pijn! Hahaha :eek::roflmao:
     
    Zonnestralen, kleineM en water27 vinden dit leuk.
  12. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63

    Nee hoor dat is niet gek! Ik had afgelopen dinsdag menstruatiekrampen en zo begon de bevalling van mn zoontje dus ik werd er helemaal blij van haha.
    Snap je heel goed, ik hoop ook voor je dat t doorzet! Bij mij heeft t afgenomen.
     
    Surprisebaby vindt dit leuk.
  13. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Maar als het elke 10 minuten is en steeds 45 seconden dan is er wel iets van regelmaat toch? Wanneer bel je dan? Heb nog nooit een wee gehad bij Mn dochtertje :oops:. Geplande keizersnee dus zou niet weten hoe of wat. Maar komt vast wel tegen die tijd.
    Ik hoop dat t doorzet! Bij meer trouwens, het is nu al even geleden dat er baby nieuws was
     
    Surprisebaby vindt dit leuk.
  14. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik mocht bellen als ik elke 5 minuten een wee had en dat ongeveer een uur lang. Plus, ik moest ze weg zuchten. Dus je moet eerst aan het werk voordat je mag bellen :p
     
    water27 en kleineM vinden dit leuk.
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    Maar als het dan binnen dat uur versneld mag je ook bellen. Of als je het niet vertrouwd.
     
    Triesje91 en water27 vinden dit leuk.
  16. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    “Ik moest ze weg zuchten”? Oh dan was ik al te laat geweest met bellen :roflmao: Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik opeens last van zeurende rugpijn die weg ging en weer terug kwam maar echt pijnlijk was het nog niet., Ik had zoiets van.. Hmm misschien toch maar even naar de verloskundige bellen? :roflmao: Bleek ik al bijna 5cm ontsluiting te hebben o_O:roflmao:
     
    water27, Triesje91 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    Ik zat nog zingend in de auto naar het ziekenhuis. 30 min later was mijn zoon geboren.
     
    water27, Surprisebaby, 1986cindy en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Denk voorweeen maar hoop dat het doorzet voor je :)
     
  19. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Zo blijkt maar dat het bij iedereen anders is :roflmao:
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  20. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Zingend in de auto :eek: 30 min later een baby :confused: dat is verdomd goede muziek geweest! Ik wil die cd ook :thumup:
     
    Blosjes, water27, Maev en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina