Oh echt?! Ik had ergens anders al een topic geopend met wat vragen voor herkenning Ik voel me af en toe hierdoor ook echt zielig, maar dat zullen de hormonen zijn. Gelukkig kan ik mezelf af en toe wel even duidelijk maken dat er veeel ergere dingen kunnen zijn rondom een geboorte, en dat ik me niet zo moet aanstellen. Maar toch... hoelang moest jij in t ziekenhuis blijven? En was het thuis ook nog een probleem in je kraambed? Kbedoel... het zkh gaf al aan dat hij moest gaan logeren ofzo als hij nog besmettelijk was als we naar huis gaan, maar dat gaan we niet doen. En daarbij komt dat dochter grote kans heeft dat ze t ook krijgt, dus die ook besmettelijk kan zijn elk moment. Bah... mn kids zijn echt bijna nooit ziek en dan precies nu dit! Gelukkig hebben we wel veel mensen om ons heen die willen oppassen, en waar hij gewoon heen kan enzo... hoop dat ik het straks in t zkh een beetje van me af kan zetten en het goed gaat met hem.
Ik ben op maandag ingeleid. Uiteindelijk s’nachts bevallen en moest toen nog een nacht blijven. Dus al met al heb ik hem 3 dagen niet gezien. Vreselijk!! Dat hij niet in het zkh mocht komen dat snap ik, maar thuis was geen probleem. We hebben hem niet bij zijn zusje weggehouden. De baby heeft de 1e drie maanden jouw antistoffen. Ze kunnen er eigenlijk niet ziek van worden. Ik zou hem niet uit logeren e.d. doen. Straks voelt ie zich achtergesteld en krijgt ie het gevoel dat ie er niet bij mag zijn. Als jij vroeger de waterpokken hebt gehad dan heeft je baby daar wat antistoffen van meegekregen.
Thnx voor je reactie! Doet me ergens toch goed te lezen dat ik niet de enige ben in deze situatie Nee idd, dat logeren wil hij normaal al niet, dus nu helemaal niet. We gaan maar veel videobellen vanuit het ziekenhuis Hoe oud was jouw zoon toen? Ik ben stiekem wel blij dat het nu even niet zn zus betreft. Die is wat jaartjes ouder en beseft het maar al te goed.
Agh gossie dat is heel logisch dat je daar verdrietig om bent. Sterkte ermee. Heel veel succes morgen. Hoop dat alles goed zal verlopen en je snel herstelt.
Hij was bijna 2,5. Snapte het gelukkig nog niet zo goed. Eenmaal thuis wilde hij niks van zijn zusje weten Heel veel succes morgen!! Niet te druk maken. Komt allemaal goed!
Wat fijn dat de ctg weer goed was en de kleine ook lekker druk aan het doen was hopelijk blijft dat indd nu weer zo doorgaan! Ahh wat leuk dat ze naar centerparcs gaan maar snap wel dat het voor jou wel lastig is maar ze hebben vast een super leuke tijd! Spannend! Heel veel succes alvast! Hopelijk heb je een fijne bevalling! Ohh wat spannend morgen de keizersnede! Wat balen van de waterpokken zeg! Hopelijk knapt he zoontje snel op het is indd wel een gedoe zo allemaal! Alvast heel veel succes morgen hopelijk heb je een goed herstel daarna!
Omdat mn dochters weggaan morgen en ik dan de tijd wilde nemen om de laatste dingetjes klaar te maken voor de baby, hebben ze net babys eerste pakje uitgekozen samen om in de vluchttas te doen. T pakje op de foto maar dan met lange mouwtjes en pijpjes. En omdat papa zich nooit met de kleertjes bemoeit. Vonden ze t leuk om papa juist te verassen met een daddy pakje hihi. Dus die gaat stiekem de tas in. Aankomende week alles inpakken. Vanaf wanneer zetten jullie de tas klaar?
Ik wil hem van de week klaar gaan maken... Heb nu wel alles binnen en uitgewassen wat ik erin wil hebben namelijk
Ik zal ook proberen mee te schrijven 32 weken en moeten bijna alles nog klaarmaken voor de baby haha (zitten nog midden in een verbouwing/verhuizing) Hopelijk volgende week commode schoonmaken en dan maar een eerste wasje draaien. Word geloof ik wel mooi weer dus dan kan alles mooi buiten drogen. @Babyvijf ik denk dat ik hem rond de 34/35 weken wil klaar maken. Dus nog even de tijd hier.
Ik ook. Heb ook nieuwe pyama enz voor mezelf gekocht. Die van nu zijn al aardig uitgelubberd door mn buik haha. Moet wel echt een lijstje erbij gaan houden en afvinken, want denk dat ik anders de helft vergeet haha.
Gezellig dat je mee komt schrijven. Lijkt me pittig een verhuizing en verbouwing als je 32 weken zwanger bent. Veel succes met alles.
Mijn tas staat klaar sinds 34 weken ofzo. Mijn dochter kwam met 36+3, toen moest ik snel de laatste dingetjes nog in de tas doen, dat wilde ik deze keer voorkomen.. Achteraf dus niet nodig, blijk alle tijd te hebben
Ik moet aankomende week en volgende week nog werken en dan verlof. Denk dat ik dan de tas in orde ga maken en bed ga opmaken met bedzeiltje enz.
Hartstikke leuk! Hier ook fan van next, ze hebben zulke leuke kleertjes. Je dochters hebben een mooie keuze gemaakt.
Ja vooral fijn dat echt alles in de droger kan van next. Van uniseks dingen hebben ze niet zoveel bijzonders, maar heb ak heel wat moois op t oog voor jongen of meisje straks als baby geboren is.
Ik heb 2 nieuwe pyjama’s gekocht met zo’n voedingstop, 1 met korte broek en 1 met 3kwart broek... bij de oudste zag ik er niet uit in de kraamweek, had toen heel goedkoop (gewoon) pyjamaatje gekocht bij de c&a omdat we niet al te veel geld om handen hadden schaam me als ik de foto’s terug zie (buik floept er onderuit soms en door de enorme borsten ziet het er ook wat awkward uit) dus nu maar wel wat mooiere van noppies gekocht. Was korting bij zalando haha! En aangezien ik toch bv ga geven kan ik die voedingstops nog een tijdje doordragen in de nacht
Haha jaaa herkenbaar. Ik heb veel in tshirts van mn man gezeten bij de eerste. Zag er niet uit joh. Sindsdien iedere kraamperiode nieuwe pyamas besteld hahaha. Ik heb eentjr met lange broek om mee te nemen naar t ziekenhuis. Want heb t altijd zo koud daar. En drie met korte broek voor thuis op t kraambed. Ik had meegroei bh tops/voedingtops gekocht twee maanden geleden. Toen te groot en dacht mooi zo dan kan ik t op kraambed ook aan. Nee dus. Ben der toch weer uitgegroeid. Cupmaat g nu en dan moet de stuwing dus nog komen . Dus ik wacht t even op mn kraambed af.
Ja irritant he? Ik heb er nu ook eentje gekocht nog erbij, had er 2 maar mijn man had er 1 in de droger gedaan dus vulling is misvormd. Nu nog eentje extra maar zit qua breedte ook al goed nu... dus hopelijk groeien mn borsten nu alleen naar voren, daar had ik nog wel wat ruimte haha! ben al van 70/75 naar 90 gegaan Deze nieuwe was €17 dus dat zijn dan nog wel leuke prijsjes...