@Xivanka spannend! @conditie, mensen ik heb bijna in mijn broek gepiest bij het lezen van alles. Voetballen...knap hoor, maar ik denk dat mijn vliezen spontaan breken en mijn heup uit de kom schiet bij de eerste poging. Kon ik maar een trap tegen die bal wagen en alleen een flinke steek van onder krijgen. Wat zijn we trouwens verder lekker koppig met zijn allen, trappen verven, dingetjes schoonmaken, even een nieuwe strijkbout aanschaffen zodat de kraamzorg straks ook wat kan, al die trappen beklimmen.. Overkomt mij ook hoor, gisteren de badkamer geboend, vandaag de deuren in huis en een deel van de keuken. En dat gaat echt met hijgen en puffen, ik kan niet eens meer aan tafel zitten van de pijn, gek word ik er van, maar die deuren moeten schoon Vandaag een tapijtreiniger/stoomreiniger binnen gekregen, maar dat mag mijn man doen. En dan te bedenken dat ik over een week met ballon rondloop en de kleine er aan gaat komen. Nog meer dames die soms door het huis kruipen omdat niets anders meer lukt en die deur toch open moet? sorry, ik ben te koppig voor een zwangerschap
Haha tja koppigheid is toch wel een vrouwendingetje geloof ik he. Ik was helemaal kapot naverjaardagsvisite en sta net toch nog ff een hele kledingkast op te ruimen. En ipv slim te zijn om alles op t bed te gooien, gooi ik alles op de grond. En toen moest t weer opgeraapt worden haha. Oeps. Maar nu is t wel weer netjes ingedeeld haha. Voel me toch voldaan ondanks dat ik met veel pijn op bed lig nu haha. O ja en heb de helft van mn vluchttas ingepakt.
Jaaaaaa spannend!!!!! Succes ik hoop het voor je! (Er komen nu nog 2 pagina's dus mocht er nog een update komen reageer ok er tussendoor op hahaha) Ohhh je bent naar het ziekenhuis zo spannend!!! Ik las iets over voetballen en steken krijgen ik ben al blij als ik een paar meter redelijk normaal lopen kan dus voetballen doen we maar helemaal niet
Ik probeer trouwens mee te lezen maar krijg ineens geen mails meer als er wat geschreven is en als er meerdere berichten geschreven zijn schakeld me hoofd uit ofzo
Hier gaat voetballen ook niks meer worden hoor... iets harder lopen is al een uitdaging... denk dat de bevalling idd ook spontaan begint als ik ga voetballen Hier vandaag trouwens wel naar een speeltuin geweest met zoontje + schoonzussen en hun kids. Heel fijn voor mijn zoontje maar wat een ellende voor mij..
Dat gaan voetballen klinkt wel opeens erg verleidelijk hoe lang zou ik bezig moeten zijn voor de bevalling "spontaan" begint. Serieuze overweging. Dat ze die nog niet in die "wek je bevalling op" lijstjes hebben opgenomen.
Ik dacht precies tzelfde hahahah. Nog ff twee weekies wachten en dan ff meedoen aan een voetbaltoernooitje hahahah
Voetballen voor weeën opwekken waar kan ik me melden???? (Zet de zuurstof wel vast klaar aub) ik kan het een paar dagen proberen anders word het toch inleiden ipv spontaan hahaha
Conditie is hier nog wel prima. Tuurlijk ben ik veel sneller moe, lopen begint al steeds meer waggelen te worden. Maar ik fiets nog steeds naar me werk of naar me schoonouders met me zoontje voorop. Werk deed ik altijd 10 min over nu tussen de 15 en 20 (3.5 km) en me schoonouders is nu 25/30 min fietsen (4 km) Ik ben totaal niet sportief (liever lui dan moe) dus wat dat betreft ben ik allang blij dat fietsen nog gaat. En nee ik heb geen elektrische fiets of versnellingen, gewoon een oude oma/transport fiets Vandaag wezen shoppen en ik moet echt leren lijstjes te maken Heb bij de so low een grote spaarpot fles gehaald met allemaal kleine flesjes erin. Deze ga ik vullen met blauwe manna's en vruchtenhartjes dit worden dan onze kraambedankjes. En dan wil ik nog een labeltje eraan met een tekst. Omdat we het kraamfeest en verjaardagen in 1 doen wil ik voor alle kinderen nog een snoepzakje maken. Nog genoeg te doen
Als we dat voetbaltoernooi nu dit weekend doen, dan kan ik ook meedoen! Dan ben ik ook over de 37 weken!
Nou hier dacht ik dat ik nooit nesteldrang zou krijgen... Ik wilde de woonkamer opgeruimd en schoon hebben, maar ondertussen is de zolder opgeruimd, woonkamer alleen nog dweilen en de eettafel opruimen van papieren, slaapkamer alleen nog bed op klossen en stofzuigen en dweilen. Verder zit was #5 erin.. Waren wel allemaal kleine wasjes ivm de poes en kleding met gekleurde streepjes enzo. Nu ook zeker last van mijn stuitje en kan amper nog lopen Lekker eigenwijs zijn we toch. Morgen afgesproken met mijn vriend dat de woonkamer en slaapkamer af moeten zijn.
@Xivanka, succes! @Luipaard88, zelfs als ik een boodschappenlijstje maak vergeet ik standaard nog dingen die gewoon op het lijstje staan