Waar ik bij de eerste twee kids alles al ruim van tevoren klaar had, ben ik nu erg lui in schooltraktaties klaarmaken en mn ziekenhuistas inpakken enzo. Alles staat voor de baby wel klaar hoor, maar die andere kleine dingen blijf ik maar uitstellen. Weet iemand trouwens waar ik geboortesnoep kan bestellen en t de volgende dag geleverd wordt? Ik weet t geslacht natuurlijk niet dus kan pas roze of blauw kiezen als baby er is. Heb wel al zakjes liggen om t in te doen.
Hello dames, Misschien iets te laat om de vraag nog te stellen.. of misschien liggen jullie nog wakker haha. Maar ik heb het vermoeden dat ik mn vliezen gebroken heb.. alleen was dat toen ik op de pot zat voor een groter boodschap en ineens vloeide er een plas naar beneden. Weet nou nie of het vruchtwater was of gewoon urine pff. Nu heb ik een maandverbandje gezet, zodat mocht het vruchtwater zijn ik wat kan opvangen.. maar nou is mn vraag, voel je ook direct pijn als ze breken of kan dat nog wel even duren. Heb wel last van harde buiken. Ik ben benieuwd, en excuses.. mocht niemand er antw op hebben ook prima. Bel k morgen ochtend even de VK. Vind t allemaal zo spannend haha
Geen ervaringsdeskundige hier. Maar volgens mij kan het best nog even duren voor je daadwerkelijk weeën krijgt nadat je vliezen breken. Andere tip die ik hier regelmatig langs zie komen: Blaas op de rug van je hand. Als het vruchtwater is, zou er een plens naar buiten moeten komen. Gebeurt dat niet, is het waarschijnlijk wat anders.
Spannend in ieder geval! Misschien kun je ook nog even onder een warme douche gaan ofzo. Geen idee of het in deze situatie ook werkt. Maar als je twijfelt of iets aan krampen voorwerk is of niet, zou het dan erger moten worden. Dus misschien beginnen je weeën dan wel ofzo.
@Siem98 hier duurde het na het breken van mijn vliezen nog 24+ uur voor de weeën langzaamaan begonnen... dus hoeft zeker niet meteen te beginnen even een beetje in een glaasje proberen op te vangen... glaasje tegen je onderkantje, beetje wiebelen en druk zetten en idd blazen is dan vaak wel genoeg om er wat uit te krijgen... hier was het troebel met vlokjes erin
Indd wat de andere al zeggen proberen eventueel even op te vangen en beste dan op de wc zitten of door je hurken met een glas of iets eronder en op de achterkant van je hand blazen. Ben benieuwd of het wat is!
Haha hier nog 1 Bij mij twee bevallingen direct na breken vliezen weeën. Maar bij mn te vroeg gebroken vliezen bij ons derde.kindje hielp t op de hand blazen idd. Daardoor werd t duidelijk. Succes voor als t zover is @Siem98
Oh my dacht dat ik nooit nesteldrang zou krijgen nu heb ik een kast leeg geruimd die moet naar zolder op die plek komt de box. Alleen die spullen/troep die er in stond moet een nieuw plekje krijgen. Dus hop tv kast gelijk aangepakt, de kast onder de trap dozen weggetrokken en uitgezocht. Keukenkast (1) uitgezocht en opnieuw ingedeeld. Van het weekend de rest van de keuken doen Maar ben halverwege op de grond gaan zitten en dan niet meer omhoog komen Over twee weken sta ik vooraan bij potje voetbal!!! Heb er nu al zin in.
Ik hoop echt dat ik dan al van de zijlijn mag toekijken met een kind aan de tiet ofzo. Nesteldrang valt hier behoorlijk mee. Ja, ik wil wel dingen. Maar mijn lijf staat het niet toe. Situaties zoals die van jou, ben ik erg blij mee dat we daar al rekening mee hadden gehouden toen we verhuisd waren. Zijn in de zomer van 2017 verhuisd naar waar we nu zitten. Dus toen gelijk met de inrichting al ruimte gelaten voor de box en met andere dingen al rekening gehouden met dat er een baby zou gaan komen. Hoefde dus niet ineens van dingen de plaats of bestemming te veranderen omdat het anders niet zou kunnen. Want denk ook dat als dat wel zo was, ik ook volledig door zou slaan.
Zal je vertellen woon hier ook niet zo lang juni 2017 de sleutel gekregen. Ik wilde die kast eigenlijk al nooit in de kamer hebben, maar ml wel. Nu goed excuus om hem weg te bonjouren (naar zolder) alleen stiekem in die bijna twee jaar wel gaan gebruiken. Hadden in ons oude huis een groot dressoir en die paste hier niet meer tja die spullen moeten ergens.