@MelZoe gefeliciteerd met je zoon!! Als ik dan babyfoto’s voorbij zie komen kan ik echt niet wachten!
Welkom spannend! Einde is in zicht voor je! Mag ik vragen waarom ze je met 38 weken gaan inleiden? Hier ook nu alles klaar staan en gewassen dus helemaal klaar ervoor
Wat een heerlijk weer gisteren en vandaag zit heerlijk in de zon en mijn zoontje is lekker aan het spelen in de zandbak zo houd ik het nog wel even vol hahaha
Hier kan de baby ook op mn dochtertjes verjaardag geboren worden. Ben 1 dag na haar verjaardag uitgerekend. Zij hoopt dat dat dus echt niet gebeurt hahah. Ze vindt t veelste leuk om een dag helemaal alleen in de belangstelling te staan. Ik doe haar kinderfeestje een maandje eerder dit keer.
Hier ook zo. Ik heb dit gewoon echt heel hard nodig nu hahah. Ben een echt zomermens en leef helemaal op van dit weer. Van mij mag t heeeel lang zo blijven.
Hi tuurlijk! Ik heb zwangerschapssuiker en moet daarvoor ook (best wat inmdidels) insuline gebruiken. Dan is t beleid om tussen de 38 en 39 weken te bevallen en ik heb gelukkig dan af kunnen spreken met m’n gyn dat ze bij uiterlijk 38 weken en geen dag later gaan starten met inleiden. Hoe snel t dan gaat is natuurlijk geheel afhankelijk van t startscenario....dus of diezelfde dag maar t kan bijv ook 3 dagen duren Baby is overigens gewoon gemiddeld gelukkig dus geen enorm kind ofzo verwacht
Jaaa zo lekker! Jammer dat het vanmiddag wel gaat regenen, anders waren we de hele dag buiten gebleven. Ik had sinds gisteravond nogal een rustig boefje in mijn buik, maar eenmaal buiten met het zonnetje op die buik ging hij helemaal los. mini disco in mijn buik. Hier ook inleiding met 38 weken wegens zwangerschapsdiabetes. Maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en ik denk dat ik dan direct even probeer wat te plannen. En vraag wat de stand van zaken is daar down under. Ik heb veel indalingsweeën gehad en volgens mij ben ik ook mijn slijmprop al volledig verloren in twee weken tijd. Dochtertje werd spontaan geboren met 36 weken en mijn gevoel zegt dat ik deze keer ook niet de 38 weken ga halen, maar eerlijk hou ik deze man liever nog wel veilig in de buik tot een week of 37 minimaal. Misschien een gekke vraag, maar herkennen jullie dit? Ik word elke ochtend zo misselijk wakker. Vandaag ook. En had een soort van buikkrampen, nouja ik heb zat voorweeën en harde buiken, maar dit lijkt een beetje op wat ik normaal bij een menstruatie voel. Een soort van pittige pijn alsof mijn lijf echt alles eruit wil werken en wanneer ik dus ongesteld ben weet ik dat het een hele pittige dag gaat worden. Een soortje van, stop jezelf vol met pijnstillers en ga maar met een kruik op de bank liggen, toilet en emmer bij de hand, want dit wordt niets vandaag. Ik schoot een beetje in paniek vanochtend bij dit gevoel, maar het is inmiddels gezakt en nu zijn het weer de gebruikelijke harde buiken en krampen aan de onderkant eens in de zoveel tijd.
Denk dat t best goed bij t indalen kan horen? Zelf (gelukkig) geen ervaring mee in die zin dat ik misselijk enzo werd...en er heerst ook wel vanalles natuurlijk, incl diverse buikvirussen. Gelukkig is t inmiddels gezakt
Nu begrijp ik pas wat ze bedoelen met de laatste loodjes. Ben nu 37+4 en merk dat ik het toch wel zwaar begin te krijgen. Waar ik met 36+6 nog zei, oh van mij mag ze nog 3 weken blijven zitten, denk ik daar nu toch wat anders over. Slapen gaat opeens heel slecht, steeds meer last van harde buiken en voorweeen en ik word ook te pas en te onpas emotioneel. Ik kan zo ontzettend uitkijken naar het moment dat ik weer lekker een biertje kan drinken in het zonnetje, me weer mezelf kan voelen en kan gaan shoppen voor leuke normale kleding. Nog maar even...... Sorry voor de mopperpost! Ik moest het even kwijt.
Heerlijk herkenbaar juist Ik verlang weer naar t moment dat mn lijf weer van mijzelf is. Dat die buik niet meer in de weg zit. Dat ik überhaupt weer dingen kan doen want dat bekken (en die buik) gooien steeds roet in t eten. Gewoon de normale dingen als je huishouden eens een x ff goed achter elkaar kunnen doen enzo Weer kunnen eten wat ik wil (ivm suiker) Die voorweeën....ja die zijn hier ook aanwezig ok ik mag nog niet klagen, het zijn er een paar verspreid over de dag en niet gelijk uur lang elke 5 minuten ofzo zoals ik geregeld bij onze 1e had (4 weken lang ellendige voorweeën gehad voor ze geboren werd met 38.4). Ik hoop dat je toch komende tijd weer wat beter kan slapen
Bedankt voor je reactie! Fijn dat ik niet de enige ben die zich zo voelt. Heftig dat je toen zo lang voorweeen hebt gehad! Wat een ellende.... Dankje! Ik hoop ook dat ik weer wat beter kan slapen.
Bagger slapen: CHECK! Buik die in de weg zit: CHECK! Hoewel ik verder volgens mij geen zwangerschap heb om over te klagen, de kwaaltjes horen er ergens toch bij, begin ik het nu inmiddels ook wel zat te worden. En dan heb ik volgens mij nog geen voorweeën ofzo. Had ze anders wel herkend denk ik. Dus ik denk dat zodra die er ook nog bij komen, ik het nog meer zat ben.
Hier ook bagger geslapen, beetje rustig aan vandaag. Ik kijk ook uit naar het moment dat ik mijn lijf weer terug heb. Ben al niet zo van gehannes aan mijn lijf en nu is hij eigenlijk continue van een ander. Mensen dier eraan zitten enz. Ik ben ook niet zo gek op bijv borstvoeding geven. Ik ga het proberen maar vind T ook niet erg als ik snel moet stoppen omdat T niet lukt. Dinsdag weer naar de vk, ben benieuwd of hij inderdaad is ingedaald met al het gerommel de afgelopen week, het is nu een stukje rustiger. Zijn jullie ook zo stijf als je wakker wordt? Ik beweeg zo weinig denk ik in de nacht en ben daardoor echt een plank
Ja herkenbaar ik heb gewoon pijn in mn heupen 's ochtends van t lang op mn zij liggen 's nachts. Nou moet ik er wel al vaak uit om te plassen, en probeer ik van kant te wisselen dan, maar helpt niet echt helaas. Op rug is ook geen optie. Dan krijg ik t reuze benauwd.
Jullie zijn allemaal al veel verder dan mij. Ik vind t knap van jullie dat jullie t nu pas zat worden. Ik ben net 30 weken en roep al twee weken dat ik t liefst vandaag nog beval. (natuurlijk wil ik dat de baby nog veilig blijft zitten, totdat t geboren 'mag' worden) Ben mn zware lijf al goed zat. Ben klein en heb al een buik, waarvan iedereen denkt dat de baby elk moment kan komen en ben ontzettend benauwd. Heb ook bloedarmoede, obstipatie en mn bekken zorgen ervoor dat ik zowat vast zit aan huis. Blegh. Dolgelukkig dat er weer een kleintje in ons gezin mag komen, maar merk dat nu de vijfde keer, ik sneller verlang naar t moment t kindje in mn armen te hebben ipv mn buik. Sorry voor mn geklaag haha. Maar moet t ff van me afschrijven. Heb nog zolang te gaan...
Slapeloze nachten: gelukkig slaap ik nog wel wat uurtjes, maar mn bed is wel mn vijand inmiddels. Man wat is het op een gegeven moment pijnlijk aan mn heupen. Eenmaal pijn dan blijft de pijn. En dan ook nog eens 3x eruit om te plassen. zwanger zijn is bijzonder en we zijn er heel gelukkig mee dit nogmaals mee te mogen maken, maar ik kan echt niet wachten op de dag dat ze eruit wil komen ❤ Mn eigen lichaam terug, weer normaal kunnen liggen in bed. Huishoudelijke klusjes weer op een normaal tempo kunnen doen. niet afhankelijk zijn van andere. Van mij mag ze komen met 38 weken hoor en dan zeg ik het zwanger zijn voorgoed gedag
Hier nog steeds heerlijke nachten. Vannacht ook niet wakker geweest voor de wc Ik heb ook nog steeds geen last van mn buik met slapen, dus lig nog heerlijk op beide kanten. Vandaag 35 weken! Het komt zo dichtbij! De datum van de ks staat inmiddels gepland, dus we kunnen echt aftellen. Met natuurlijk de kans dat het nog eerder komt, maar aangezien de andere kids ook niet voor de 40 weken kwamen, ga ik daar niet vanuit. Sinds gister wel last van spierpijn in mijn bovenbenen. En ik heb niks geks gedaan. Vielt dus een beetje naar met lopen enzo.
En ja dan moeten de meeste van ons nog wel wat weken.... Vraag me nu wel af , gezien de klachten, hoe dan??