Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb respect hoor voor de dames die lang gevoed hebben, voel me echt een beginneling op t gebied van borstvoeding :roflmao:

Ik hoop dat t hier ook lang goed gaat:rolleyes:

hoop28 vindt dit leuk.
  2. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Dames jullie gaan echt heel erg snel dus zal vannacht alles weer bijlezen ;)

Mijn man is nu met zoon naar een verjaardag dus heb ik even rust (lees: ik heb tijd gehad om mijn kraambed op te maken, gelijk 3 bedden te verschonen, de was de doen en de vaat in de vaatwasser te zetten :$), nu beetje erge rugpijn (gek he? :D;)).
    Maar ik heb sinds gisteravond (iets voor de dodenherdenking) last van voorweeen in mijn rug :$. Dit voelt heel erg anders dan de rugpijn die ik nu heb door overbelasting. Want ze komen steeds elke 5 a 6 minuten en na zo’n 4x neemt het weer af/stopt het. Dus ik ben gisteravond en vanmorgen in totaal al 4x onder de douche geweest :roflmao:, maar het helpt wel goed met ontspannen. Ik moet namelijk direct de vk bellen als het echte weeen zijn, dus niet nog eerst een uur regelmatige weeen afwachten. Dit omdat mijn vorige bevalling ook wat sneller ging (binnen 4,5 uur na het begin van de weeen was zoon er). Dus daarom wil ik zo snel mogelik weten of het voorweeen zijn of de real deal. Iemand nog andere tips hiervoor ipv douchen? :p

Ik hoop trouwens niet dat voorweeen in rug een teken is dat ik (weer) echte ween in mijn rug ga krijgen. Iemand ervaring hiermee? :|

AmyW vindt dit leuk.
  3. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

Ik had t gisteravond ook. Maar t bleef bij mij steeds terugkomen als ik weer uit bad of onder de douche uitstapte. Echt voorweeën maar in mn rug en druk op mn hele onderste . Ben benieuwd hoe dat dalijk gaat zijn met de bevalling want ik heb altijd echt buikweeen gehad.

Hoop voor jou dat t wel snel doorzet, want ik zie dat t bij jou nu mag hihi.

4. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Ja vanaf vandaag! :D
    Alles staat klaar, behalve de vluchttas. Kleertjes zitten er al wel in. Nu nog kleren voor mij, muntjes voor de rolstoel, en al die andere dingen.

Ik had de vorige bevalling ook rugweeen, achter elkaar zonder benoemenswaardige adempauze. Ik hoop nu op buikweeen. :)

5. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me echt heftig en ook niet weg te puffen. Ik zit nu bij die voorweeen in rug al echt dat ik geen houding weet te nemen. Voelde t gister ook in mn bovenbenen af en toe. Heb jij dat ook?

6. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier is de hele beneden verdieping gepoetst, inclusief de trap met een doek en sop afgenomen :roflmao:

miniVosje, Siem98, Mamamijn en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Haha lekker bezig Kimberley!

Hier geen ervaring met rugweeen, wel die voorweeen maar datzet ook niet door.

Zoontje wordt flink verkouden... ook goede timing als de baby nu komt :(

Babyvijf en Kimberley92 vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mn 1e had ik rug weeen, heel naar vond ik t..

Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    So als je zoveel energie hebt mag je bij mij ook wel ff langskomen. Tis een bende hier. Hahaha.

Kimberley92 vindt dit leuk.
  10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Oei. Hopelijk een korte verkoudheid. Beterschap

11. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Nee niet in mijn bovenbenen, lijkt me ook erg naar!
    Ik heb mijn weeen opgevangen op de trap, dat hielp enigszins.

@Kimberley92 Oh als je klaar bent bij @Babyvijf dan heb ik ook nog wat klusjes voor je ;). Het gras moet hier nodig gemaaid worden. En ook het behang in de babykamer moet er nog af

miniVosje, Kimberley92 en Babyvijf vinden dit leuk.
  12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Volgens mijn zwangerschapsapp komt de bevalling er dan aan haha als je opeens als een malle begint te poetsen.

Verklaart meteen waarom ik nooit uit mezelf ben bevallen ;)

miniVosje, Norki Maki, Mamamijn en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
    Oh rugweeen. Wat een hel. Heb ze 16 uur lang gehad bij de eerste. Ik hoop dat die mij deze keer bespaard blijven ...

Vandaag lekker wezen zwemmen met zoon en manlief. Dat was wel even fijn. Nu kapot en weer vroeg op bed. En zo gaan de dagen langzaam voorbij, haha.

Babyvijf vindt dit leuk.
  14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier ook rugweeën gehad bij bevalling van mijn dochter. Wat een hel was dat. Bij elke wee voelde het alsof mijn bekken uit elkaar werd getrokken. Uiteindelijk een pompje gekregen

Babyvijf vindt dit leuk.
  15. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Hier beenweeen gehad bij mijn bevalling. Dat was echt vreselijk. Volgens de doula die hier de bevallingscursus geeft zijn beenweeen het minst voorkomend maar wel de meest vervelende weeën die je kunt hebben. Ik hoop dus dat ik dit keer echt geen beenweeen heb.

Babyvijf vindt dit leuk.
  16. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Oei echt waar? Dan hoop ik niet dat mn echte weeen straks tzelfde zijn als de voorweeen die ik nu heb.

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik hoop voor jou ook geen beenweeen want je kan er niks mee. Enige wat iets helpt is dat je man keihard wrijft over je bovenbenen. Ik kon niet staan of lopen want zakte gelijk door mijn benen door die beenweeen. Kon alleen maar rechtop zitten.

Babyvijf vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb ik idd vaker gehoord, hoop dat iedereen been weeen bespaard blijft :)

Babyvijf en Dana1989 vinden dit leuk.
  19. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn zoontje buikweeen tot ik aan de weeopwekkers werd aangesloten. Toen voelde ik ze ook in mijn benen en rug... vreselijk was dat! En mocht ook niet van het bed af omdat er zo’n draadje op het hoofd van mijn zoontje zat dus moest blijven liggen. Ik ging het hele bed door... gelukkig duurde dit niet al te lang voordat ik volledige ontsluiting had. Hierdoor kijk ik wel positief terug op mijn bevalling maar als het nog een flinke tijd had geduurd, was dat behoorlijk traumatisch geworden denk ik...

Babyvijf vindt dit leuk.
  20. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Dat klinkt al echt supernaar! Hoop voor je dat je deze keer ‘gewoon’ buikweeen krijgt

Babyvijf en Dana1989 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina