Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Die sensor is trouwens wel een dingetje... Sensor zegt 5.8 en bloedsuiker apparaat 9.9
    Mag dus nog een nachtje blijven zodat de diabetes verpleegkundige morgen hier naar kan kijken.

Het zit overigens op me arm.

Bijgevoegde bestanden:

Babyvijf vindt dit leuk.
  2. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hey dames.

Nou ik heb t kinderfeestje overleefd hoor.
    T was erg gezellig. Mn vriendinnen hebben eigenlijk alles gedaan haha. En ik heb er als toeschouwer erbij gezeten en heerlijk kunnen genieten van al die knutselende meiden. T lopen ernaartoe was wel erg zwaar en heb ook echt wel pijn nu, en die stoelen daar waren ook geen pretje. Maar goed ik ben nu zo enorm opgelucht dat t achter de rug is en blij dat ik nu mn hoofd langzaam leeg kan gaan maken. Mn meisje is superblij en is reuze verwend met cadeaus. Ga nu heerlijk in bad. Mn man heeft morgen ook nog vrijgenomen dus kan morgen echt ff een dagje niksen.
    Vrijdag nog taarten bakken voor zaterdag en dan zaterdag de visite thuis en ben ik klaar met alle gedoe. PhotoGrid_1557333548525.jpg

Lesliefje, joepy, Mamamijn en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Huh? Maar hoe kan dat dan zo een groor verschil zijm?

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi girls, meesten van jullie ‘ken’ ik al van de andere topics. Zat eerst te twijfelen of het wel zo verstandig is om mee te schrijven, jullie gaan als een speer :D:p
    Maar straks heb ik zeeën van tijd om bij te houden.
    Ik ben waterlelie, 38 jaar en woon met mijn gezin in Amsterdam. Ik heb al twee dochters van ruim 7,5 en 9,5 jaar. Beiden ook via de medische molen. Zij worden straks trotse grote zussen. Wij verwachten ons derde meisje. Heel gezellig.
    Dinsdag 21 mei is mijn laatste werkdag, ik kijk er echt naar uit! Verlof heb ik tot 4 november :D
    Ik hoor deze maand of er plek is op het kdv
    :|

Lesliefje, hoop28, joepy en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een leuk idee! Hebben de kinderen ook met stof/verf gewerkt?

Siem98 vindt dit leuk.
  6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hoihoi. Gezellig dat je mee komt kletsen. Heerlijk. Hier nu ook drie meiden in huis en in afwachting wat t geslacht is dit keer.

Tis gedaan met mozaiek en foam clay. Op een houten bord.

Waterlelie81 en Siem98 vinden dit leuk.
  7. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Wat een leuke knutselwerkjes! Nu lekker in bad ontspannen, en heerlijk dat je man morgen vrij is, kan hij een dagje helpen. Lijkt me voor hem ook fijn om een dag met zijn kinderen door te brengen.

Babyvijf en Siem98 vinden dit leuk.
  8. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Welkom! Inderdaad straks heb je verlof en alle tijd hiervoor :D Wat leuk dat jullie een 3de meisje verwachten!
    Hopelijk is er nog plaats op het kdv, hebben jullie eventueel een alternatief in gedachten?
    Onze kdv is heel kleinschalig en de leidsters kennen we persoonlijk (ook buiten het kdv om, onze zoon was daarom onofficieel al aangemeld toen ik bekendmaakte dat we een kindje verwachtten :thumup: Nu hebben we 2 maanden geleden wel het inschrijfformulier ingevuld en nu is ons kindje ook officieel aangemeld.

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fijn geregeld bij jullie! Ik heb zelf geen ervaring met kdv. Wij hebben onze toekomstige dochter ingeschreven toen ik 7 weken zwanger was :o:
    Is een kdv naast de basisschool vd kids. Zou super handig zijn. Hiervoor ben ik een jaar of 4 even thuis geweest om voor de kinderen te zorgen en thuis voor ze te zijn. Daarom ook nooit opvang hoeven regelen. Nu werk ik twee lange dagen en ik zou het zonde vinden om dat op te geven. Mijn vriend zou evt 1 dag thuis kunnen werken.

10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Papa is heerlijk na t middagdutje met zn kleinste meisje op pad geweest. Ze kwam helemaal happy thuis en had hele verhalen over de vissen die ze gezien had met papa. Papa ligt nu samen met haar op bed hahaha. Toch wel vermoeiend huisman spelen hahahahaha.

11. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Wat trekken jullie de baby aan als eerste pakje? Ben nog op zoek naar een leuk pakje. Misschien leuk als jullie willen delen?

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb me rot gezocht van de week naar een boxpakje maat 44 wat stoer genoeg was maar uiteindelijk gevonden van B.E.S.S. bij schattigebabykleertjes.nl

Heb ik hier nou nog een update geschreven eigenlijk? Ik weet het niet eens meer.

Wat gek zeg dat verschil Kimberly! Weet je al wanneer je weer naar huis mag? Of zit dat er niet meer in?

Mamamijn vindt dit leuk.
  13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik twijfel heel erg!

Bijgevoegde bestanden:

joepy, Mimus en Mamamijn vinden dit leuk.
  14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Welkom hier! 21 mei je laatste werkdag. Nog eventjes. Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag.
    Qua pakje zou ik voor de roze links gaan :)

Waterlelie81 en Babyvijf vinden dit leuk.
  15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Huh die is apart zeg

16. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw

d1nd1n, Waterlelie81, Mimus en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. San195

San195 Fanatiek lid

28 mei 2018
    2.268
    1.159
    113
    Vrouw
  18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoi dames!

Sorry heb nog niet de tijd en rust zelf gehad om even rustig een update te kunnen plaatsen. Het word een heel verhaal maar hier komt mijn geval verhaal

Ik werd op 5 mei gebeld door het ziekenhuis dat ik dus sowieso om 11u al een ctg gepland had staan of ik dan niet gelijk die dag al ingeleid ook wou worden ipv 6 mei want ze hadden al meerdere inleidingen gepland staan.. nouja ik vond t goed dus naar t ziekenhuis.. daar me vliezen gebroken toen ging het allemaal best vlot me lichaam pakte het gelijk op en de weeën begonnen gelijk. Ben onder de douche gegaan. Het is toen allemaal snel gegaan ik werd niet lekker onder de douche dus moest eruit en kijken hoeveel ontsluiting ik had zat ik op 5 a 6 cm. Toen ging het heel snel. Vrij snel daarna had ik persweeen en is de kleine meid geboren. Dit dus 3u na het breken van de vliezen.

Kleine meid was toch wel wat groot voor haar termijn dus moesten sowieso al 24u blijven ivm suiker prikken van haar. Nja alles ging goed ze deed t goed en ik voelde me top. Ze waren opweg met grote zus naar ziekenhuis dus wou even gaan douchen zodat alles er voor haar weer netjes uitzag enzo.. ging toen opstaan en verloor een hele plas bloed en allemaal stolsels. Moest ik terug in bed. Had zelf niet echt wat door nog dacht nog ach beetje bloed verlies is normaal haha. Kreeg via infuus allemaal medicatie om het te minderen enzo.. hebben ze het even aangekeken maar het bloeden bleef aanhouden. Kwamen ze met een echo apparaat om te kijken of er toch nog een stukje placenta zat of iets anders. Bleek mn baarmoeder nog gevuld met bloed en stolsels. Ze hebben toen geprobeerd het via mn buik eruit te duwen maar dit ging niet. Toen ging het allemaal heel snel mis. Ik viel weg en ben uiteindelijk met spoed naar de OK gebracht. Daar hebben de alles schoon gemaakt en een ballonnetje geplaatst die de vaten in me baarmoeder dicht duwde. Deze is de volgende dag verwijderd gelukkig was het bloeden toen ook niet opnieuw toegenomen. Ik ben 2,5 liter bloed verloren waardoor we 2 dagen in het ziekenhuis moesten blijven. Gelukkig gaat het nu allemaal beter en zit ik vooral lekker in een babybubbel en is het nu vooral bijkomen en genieten.

d1nd1n, miniVosje, Lily94 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @lerana gefeliciteerd met je meisje! Heftig dat bloedverlies! Nu maar snel opknappen! Waren de suikerwaardes van je meisje wel goed?

20. Babynummer2

Babynummer2 Actief lid

10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    @lerana

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!
    Wauw is toch wel heftig 2,5 liter verliezen. Gelukkig gaat het weer beter en kun je lekker genieten van je meisje!

Deel Deze Pagina