Laatste 10 weken afteltopic! Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Lily94 ik heb op fb even op je gereageerd.:thumup:

Lily94 vindt dit leuk.
  2. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.718
    1.761
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dat je er verdrietig van werd, nu moet je helemaal omschakelen naar een amdere bevalling. Gelukkig gaat het met je kindje goed!

Lily94 vindt dit leuk.
  3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vind het ook heel erg stoer van je dat je deze poging hebt laten doen! Lijkt mij best pijnlijk en naar. Is natuurlijk heel erg jammer dat het nu niet ‘natuurlijk’ gaat en niet volgens jouw boekje, maar hebt de vertrouwen in. Komt vast allemaal goed.

Lily94 vindt dit leuk.
  4. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dames ik ben onderweg naar huis!! :D
    Ik wordt iets eerder ingeleid dan 38 weken en heb voor 1,5 week 3 slaap tabletjes gekregen, zodat ik de laatste loodjes iets zonniger inzie en uitgerust de bevalling in gaat.

Verder duidelijke instructies gekregen ivm de voorweeën. En het fijnste is ik mag prenataal gaan kolven ondanks de weeën.

EdN, miniVosje, Nuage en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O wat super fijn. Ik hoop dat dit je nog wat meer rust geeft. En dan ook niet schromen om te bellen hè

Kimberley92 vindt dit leuk.
  6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn zeg. Hopelijk kun je met die tabletjes ff opladen.

7. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik moet zo naar de vk. Ze er tegenop eerlijk gezegd. Heel raar. Krijg sowieso een liggingsecho. Maar vind t zo moeilijk om mn gevoelens te uiten als ik tegenover iemand zit. Ik ga samen met mn oudste dochter. Mn man heeft haar opdracht gegeven de waarheid te vertellen als ik t zelf niet doe haha. Gelukkig is t een pittig dametje die t ook echt doet en ondertussen als ons eerdte kind onze vk ook erg goed kent.

miniVosje, Mamamijn, Kimberley92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Lily94 wat jammer dat je poging niet is gelukt! :( Maar je weet nu iig wel wat je te wachten staat...

Lily94 vindt dit leuk.
  9. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Echt waar doen! Gooi het eruit, als ze vraagt hoe het gaat. Desnoods begint je dochter en spring jezelf in. Je dochter kan het wel vertellen, maar de vk wil het ook van jou horen! Ik heb echt ervaren dat het zoveel scheelt! Het lucht op, je bent het kwijt. Wie weet scheelt het juist dat het een persoon is die wat verder van je af staat. Je misschien wat eerlijker kan zijn. Maar laat het gewoon over je heen komen. Als je al scenario's in je hoofd gaat halen, vergeet je misschien iets te vertellen, wat je wel kwijt zou willen. Of schrijf het op!
    Zet 'm op!

Babyvijf en Mila27 vinden dit leuk.
  10. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Lily94, ik snap goed dat je verdrietig bent hoor. Natuurlijk is het het belangrijkst dat je baby er gezond uitkomt, maar je hoopt toch op een natuurlijke bevalling.

@Kimberley92, wat fijn dat je naar huis mag! Nog even bijkomen voor de bevalling begint.

@Babyvijf, succes! Fijn dat je oudste dochter mee is om je te steunen.

Die bekkenpijn in het schaambot heb ik ook trouwens. Heel vervelend. Ik waggel ook behoorlijk.

Babyvijf, Kimberley92 en Lily94 vinden dit leuk.
  11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Yesss morgen nog 1 dagje werken en dan welverdiend met verlof :D:D

miniVosje, Babyvijf, Mamamijn en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Aah @lautjuh85 wat lekker zeg!! Echt verdiend hoor. Super knap dat je zo lang door hebt gewerkt!

lautjuh85 vindt dit leuk.
  13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje. Begint nu toch wel zwaar te worden, maar dat komt meer omdat ik zo slecht slaap s’nachts

14. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sorry misschien een vieze foto voor sommige, maar ik wil gewoon mijn trots even delen.
    Voor de eerste keer 10 minuten handmatig kolven.

Geluks momentje van de dag! Ik ben trots! :rolleyes::D

Bijgevoegde bestanden:

miniVosje, Lily94, Girly1985 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Mooie opbrengst al @Kimberley92! Ik wil straks over een paar weken ook beginnen met kolven. Hoe kom je eigenlijk aan die spuitjes?

16. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik kreeg ze van de lactatiedeskundige in het ziekenhuis! Alles plakt nu wel :roflmao:

Ze zei in eerste instantie de eerste paar keer kolven zal er niets uitkomen :roflmao:

17. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Oh, haha, ik hoop niet eerst in het ziekenhuis te hoeven gaan liggen eigenlijk :D Ik zal eens googelen waar je spuitjes kunt krijgen dan.
    Haha, lekker plakspul, dat colostrum. Toch mooi dat je de eerste keer al gelijk resultaat hebt. Ik verwacht bij mezelf de eerste paar keer ook echt niks eigenlijk. De eerste keer kwam mijn productie ook maar langzaam op gang (ook een van de redenen dat ik van tevoren al wat wil kolven, ze hebben mijn dochter zonder mijn toestemming en zonder dat het eigenlijk nodig was bijgevoed met kunstvoeding).

18. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @MaLuc ja gelijk 2cc en had nog wel door kunnen gaan, maar houd me netjes aan hun schema. Je zal ze toch ook wel via de verloskundige kunnen krijgen? En anders weet ze vast wel waar je ze kan halen.

MaLuc vindt dit leuk.
  19. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik weet dat je spuitjes ook goedkoop bij de apotheek kan halen .

MaLuc en Kimberley92 vinden dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @Kimberley92 aah wat fijn dat je naar huis mag, en wat een mooie opbrengst al! Mag je idd trots op zijn hoor meis!! :D

@Lily94 ik snap dat je verdrietig bent omdat t nu anders gaat dan je je voorgesteld had, en dat mag best hoor , het is echt omschakelen.. kont goed meis! Erg stoer dat je toch de draaipoging aan gedurft hebt en doorstaan hebt :) ook heel fijn en belangrijk dat de kleine het goed blijft doen, super!

Hier; heel de dag last van een knoeiharde gespannen buik, doet gelukkig geen pijn, maar toch wel erg vervelend.. ik moest de woonkamer opruimen en stofzuigen ivm de intake met de kraamzorg. Nahja ze stond voor de deur en bleef in de gang staan, ze wilde graag dat ik de hond de tuin in deed (want hij is erg druk en onstuimig).. nahja oke, ik sleep even 40 kilo naar de tuin wat tegen stibbelt, dus ik voelde t al opkomen.. puntje bij paaltje kwam die omhoog, en kwam dus vol in mn buik terrecht met zn kop.. ben rustig gaan zitten, gesprek gevoerd.. en vanwege vakantie tijd krijgen we dus maar 4 uur per dag, in plaats van de volle 8, want ze kunnen dat niet garanderen in die periode.. echt fijn (not) ook moet ik mn bed op meten of ie 75 hoog is ofniet, maar ik heb een boxpring waar t onderstel vast geklikt zit in t hoofdbord, dus als ie niet hoog genoeg blijkt maar even met ze bellen dat er geen klossen onder kunnen..

Na dat gesprek moest ik ook nog eten halen, heb er 2 uur over gedaan (normaal 15 minuten) nu lig ik op de bank, ik kan niet meer, mn buik komt maar niet tot rust, ik ga zo even onder een warme douch staan en hopen dat dat gaat helpen..
    Morhen hopelijk wat fitter want moet met dochter naar de tandarts voor een sealbehandeling, word nog wat morgen..zie er nu al tegenop...:|

Lily94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina