Overal op reageren gaat niet (ziek kind..) Maar even gauw.. Hoorde laatste dat die laatste weken in de baarmoeder dubbel tellen of iets. Dat ze daarom ook niet graag kindjes eerder halen omdat ze juist in die laatste weken nog zo goed verder ontwikkelen. Wat betreft kraamzorg. Ik kreeg dezelfde boodschap, dat ze niets konden verzekeren. En dat als er veel kindjes worden geboren ze moeten delen omdat de 1 anders alle uren krijgt en het andere gezin niets. Heeft te maken met de werkomstandigheden van kraamverzorgenden en een te kort aan.. ik wacht het wel af. En anders komt het ook wel goed. Het is gelukkig ons tweede kindje en mijn man is thuis vanwege die nieuwe 5 dagen verlof regel dus komt goed. Hier hopelijk een betere nacht. Kind onwijs ziek. Vannacht in de weer en weinig geslapen. Overgeven overgeven en nog eens overgeven. Pff. Slechte timing zo richting de 40 weken
Ik heb gelukkig niks van de kraamzorg gehoord over minder uren ik ben top verzekerd dus ik wil zoveel mogelijk want ik vind het maar raar dat je van tevoren moet doorgeven wat je wil je kan toch ook niet doorgeven of je rectaal wil uitscheuren ofzo hoe weet ik van tevoren wat ik daarna voel en aan kan .Bij mijn zoontje liep ik een paar uur later al met de hond en was de kraamzorg er vooral om met mij tekletsen , Ik heb trouwens met het aanvragen van de kraamzorg duidelijk gezegd dat ik een grote hond heb .
Ik heb dat idd ook aangegeven direct al dat we een folden retriever hebben, maar blijkbaar niks mee gedaan ofzo dus nog maar eens gemeld nu, ze heeft t wel opgeschreven gelukkig Ik zie t ook wel hoe t loopt.. voor mij is dit ook mn 2e maar voor mn man zíjn 1e. En ik krijg een keizersnee, en de 1e keer ben ik echt heel lang bezig geweest met herstellen...
Hopelijk krijg je in je kraamweek een leuke hulp Hier weer eens oefen weeën denk ik wel om de 10 min maar vlede keer had ik dat een halve dag en daarna een halve dag het echte werk dus dat mag van mij ook , Ik zeg altijd tegen andere altijd bellen ook als je twijfelt daar zijn ze voor maar dan zelf denk ik ik bel wel waneer ik er niet meer tegen kan is dat te laat ?
Heb het in het ziekenhuis ook gekregen. Krijg je 10 of 20 mg? Ik krijg 20mg en in combinatie met paracetamol slaap ik heerlijk. Ik wordt wel wakker van de voorweeën maar dat is juist goed volgens de gyn. Zo weet je dat je vertrouwen in je lichaam kan hebben als er iets gebeurt zodat je dan gewoon kan reageren. Ik mag het om de 3 dagen gebruiken omdat het verslavend kan zijn voor de baby en moeder. Mag het tot 3 uur snachts innemen omdat het een inslaper is en ongeveer 4 uur werkt. Mag geen auto rijden de dag erna. Probeer als je de tablet of capsule neemt lekker te gaan liggen in het donker en je te ontspannen voor zover het lukt. Wat ik al zei in combinatie met paracetamol werkt het bij mij het beste ook al heb ik op dat moment nog geen voorweeën. Ik hoop dat je goed slaapt en er van opknapt. Zelfs na 2 nachten maar 3 uurtjes geslapen te hebben op die capsule voel ik mij al een stuk beter. Nog eventjes en we hebben ons wondertje in ons handen! We kunnen het!
Ik google folden retriever ik dacht is dat een groter ras als een golden wist niet dat die honden zo zwaar waren
Oops moest golden zijn ik lette totaal niet op autocorrectie van mn foon wij hebben een grote reu, die zijn wel wat zwaarder dan teefjes, mag wel iets vanaf haha komt na de bevalling wel
Hoe lang duurde je vorige bevalling? Als die snel was zou ik zeker de vk bellen! Ze kunnen dan altijd nog zeggen dat je opnieuw moet bellen als ze regelmatiger komen. Maar dan weten ze alvast dat je misschien nog een keer gaat bellen vanavond
Uitgerekende datum **Mei** 10 mei: - Newbornstar - 29 jaar - 3e kindje - jongen - Gwenvd - 31 jaar - 2e kindje - jongen 23 mei: - Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 24 mei: - Soturi - 25 jaar - 1e kindje - meisje 26 mei: - Noxe - 32 jaar - 2de kindje - jongen 28 mei: - Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - meisje **Juni** 1 juni: - februarimama - 33 jaar - 3e kindje - meisje 4 juni: - Lesliefje - 26 jaar - 2e kindje - meisje 5 juni: - Jolicoeur - 36 jaar - 1e kindje - meisje 6 juni: - Babyvijf - 31 jaar - 5e kindje - verrassing 7 juni: - lily94 - 24 jaar - 1e kindje - meisje - Kimberley92 - 26 jaar - 1e kindje - jongen - Mila27 - 28 jaar - 2e kindje - jongen 11 juni: - lautjuh85 - 34 jaar - 3e kindje - jongen 13 juni: - minivosje - 27 jaar- 1e kind - jongen 17 juni: - Kikker1 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 18 juni: - Luipaard88 - 30 jaar - 2e kindje - jongen - 20 juni: Babynummer2 - 25jaar - 2e kindje - meisje 22 juni: - MaLuc - 38 jaar- 3e kindje - jongen 24 juni: - mamamijn - 30 jaar - 3e kindje - verrassing 25 juni: - Dana1989 - 30 jaar - 2e kindje - jongen 28 juni: - Waterlelie81 - 38 jaar - 3e kindje - meisje **Juli** 10 juli: - Weereennieuwemama - 34 jaar - 2e kindje - jongen 13 juli: - Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - meisje 13 juli: - Samirsvrouwtje - 29 jaar - 2e kindje - meisje
Nou ik zou ook nog even wat andere kraambureaus bellen hoor! Wat is dat nou maar 4 uur? Dan hebben ze gewoon teveel kraamvrouwen aangenomen, belachelijk! Klinkt als een probleem voor hun en niet voor jou. Hoe voelen oefenweeën kan iemand me dat vertellen? Ik heb zo nu en dan flinke pijn onderin mijn buik, als menstruatiepijn ongeveer maar dan wel wat scherper. Is dat het?
@Kimberley92 ; waar vang je de melk dan mee op voordat je het opzuigt in het spuitje? Lijkt me dat het alle kanten op spuit of drupt en een theelepeltje eronder is allicht niet praktisch weer met die spuit?