@Babyvijf misschien maar gewoon zeggen waar het op staat i.p.v. een of ander cryptisch gedichtje? Wij genieten van ons kindje met ons eigen gezin! Daarom geen kraamvisite en beschuit met muisjes bij ons 5e kindje. Ofzo.
Bedankt dames. Dan ga ik er idd gewoon bij zetten dat we geen behoefte hebben aan kraambezoek. Moet t idd niet moeilijker maken dan dat t is. Wil t nu gewoon echt een keertje op mijn manier zonder verplichtingen aangezien dit de laatse keer is.
Ik had de vorige keer door omstandigheden ook minder kraamzorg (was in de winter, maar het was begin januari 2016 zo glad dat de kraamverzorgster niet kon komen vanaf dag 4, was toen echt niet verantwoord om de weg op te gaan als het geen noodsituatie betrof), maar er wordt dan ook minder gedeclareerd hoor. Je moet tekenen voor de uren die ze geweest zijn, dus je betaalt nooit meer dan ze gewerkt hebben. Maar ik snap goed dat je volledige zorg wil het liefst, dus dat zou ik nog wel aangeven.
Ik zou ook niet subtiel zijn. Daar schiet niemand iets mee op want dan begrijpen mensen het niet en komen ze toch.
Ik neem kraamzorg af bij De Kraamvogel en daar hebben ze niets over minder uren gezegd. Geloof dat zij landelijk zitten. Anders bel je daar eens heen @Kimmetjuh90
Hèhè, zo'n genuanceerde comment miste ik. In sommige regio's is gewoon een tekort aan kraamverzorgenden (net als bijv onderwijs), daardoor kan zo'n bureau misschien niks garanderen. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Hoef je desniettemin geen genoegen mee te nemen natuurlijk. En zo'n vrouw die de intake doet, is niet je kraamverzorgster. Er staat nu een aantekening dat je iemand krijgt die met honden kan. Ook weer opgelost.
Geen kaartje sturen naar de mensen die je niet over de vloer wil hebben? Waarom stuur je anders een kaartje? Ze horen het toch wel, linksom of rechtsom. Als je daarmee mensen voor het hoofd stoot, zegt dat genoeg. Die wil je toch niet langs hebben.
Ik geef je wel wat van mijn extreme libido goed? maar jij vind dus ook dat ik er gewoon nog achteraan moet bellen en aangeven dat ik liever die 8 uur heb?
Tja als ik de hond niet in de tuin had kunnen doen was t pech geweest idd, ik heb t aangegeven, dus ze had t kunnen weten, ben ook eigelikk gek geweest dat ik m in de tuin heb gedaan achteraf gezien, maar oke.. Ja ze heeft wel idd gezegt dat als ik meer.uren nodig heb ik die gewoon kan krijgen.
Ja dat klopt, ze heeft wel alles opgeschreven ik was gewoon gepiekeerd omdat ik last had achteraf van t gesleep en omdat ie met zn kop in mn buik kwam.